quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mensen die erkende merken zoals o.a. Heineken vies vinden, zijn het predikaat bier liefhebber niet waard.
Jaha, dat was weer een 'weetje' van Martijn.![]()
Hahaha Heineken is bocht, niet het smerigste wat er is maar het is zeker niet lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mensen die erkende merken zoals o.a. Heineken vies vinden, zijn het predikaat bier liefhebber niet waard.
Goed weetje! goeie feiten!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
brouwmeesterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:37 schreef ChicaneBT het volgende:
Is Jaeger geen Aldi bier? of zo iets hoe heet dat ook alweer?
Dat was het inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:38 schreef kikoooooo het volgende:
WAT EEN SCHIJT TT
Schultenbrau!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:39 schreef RemcoW85 het volgende:
Brouwmeester, en nog zo`n Duits merk, ben de naam kwijt.
Zijn groene halve liters blikken
M'n moeder is niet thuis.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Neen, ik had er mijn best op gedaan
kssst, mods horen al te slapen
Jaeger is het goedkope bier van de C1000quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:37 schreef ChicaneBT het volgende:
Is Jaeger geen Aldi bier? of zo iets hoe heet dat ook alweer?
OMG, precies die jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Schultenbrau!
En je kent het gezegde hè: Schultenbrau drinkt men lauw!
wou eigenlijk geen bier gaan drinken vanavondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Drink het dan. Of niets in huis weten te halen ?
Bitburger?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:41 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
OMG, precies die ja
En dan had je ook nog goudbruine blikjes (Duits merk/0,5ltr), volgens mij hetzelfde merk, ander design
Niet meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:44 schreef kikoooooo het volgende:
Jullie zijn ook allemaal welkom in mijn andere nachtbaggertopic!
wat is dit voor discriminatie?
Bah, speciaalbierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:47 schreef Tobbes het volgende:
Leffe Blond is mijn absolute nr 1.
Ik had 6 weken vrij... maar had 3 (van de 4) hertentamens...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:46 schreef kikoooooo het volgende:
Heineken smaakt ons goed vanavond!
Lekker toch, tentamenweken met 3 tentamens
Gastslotje op gezet, als Lord Dreamer het ziet trekt'ie je hoofd van je kop.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:44 schreef kikoooooo het volgende:
Jullie zijn ook allemaal welkom in mijn andere nachtbaggertopic!
wat is dit voor discriminatie?
Nog beter !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik had 6 weken vrij... maar had 3 (van de 4) hertentamens...![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gastslotje op gezet, als Lord Dreamer het ziet trekt'ie je hoofd van je kop.![]()
Wat studeer je in hemelsnaam als je nu pas tentamens hebt? Of ben je zo'n enge HBO'er?quote:
Ik heb volgende week ook (her)tentamen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat studeer je in hemelsnaam als je nu pas tentamens hebt? Of ben je zo'n enge HBO'er?
Klinkt als mijn Bestuurskunde... hertentamen maar gewoon geskipped, was toch kansloosquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:51 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb volgende week ook (her)tentamen.![]()
Pauper Organisatietheorie![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat studeer je in hemelsnaam als je nu pas tentamens hebt? Of ben je zo'n enge HBO'er?
hendige fles gekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:58 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik heb Jupiler zoals normaal
[afbeelding]
Laat het je smaken jongenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:58 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik heb Jupiler zoals normaal
[afbeelding]
Ik heb al 2 flesjes op ( gohquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:59 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Laat het je smaken jongen
Ik doe nog even een laatste Grolsch beugel en dan is het wel weer genoeg.
Paradie ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:01 schreef Tobbes het volgende:
Maikuul. Ik vond je altijd grappig. Maar je begint een beetje een paradie van jezelf te worden.
Mooi toch!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:01 schreef Tobbes het volgende:
Maikuul. Ik vond je altijd grappig. Maar je begint een beetje een paraodie van jezelf te worden.
Dubbel Frisssquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb al 2 flesjes op ( goh)
Maar geen zin om een 3de te drinken.
En daarom stap ik dalijk over naar : Dubbel Fris.
Is best gevaarlijk hoor :/ dus een beetje respect
quote:
De Thai Lemon en lime ofzoquote:
Duddel friss gemische zooiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De Thai Lemon en lime ofzo
Geen zin in cola
Ik vind het anders niet slecht smaken, een beetje vreemd. Maar tis zeker wel te doenquote:
Ow relaxed! Wat zuipt ie? Spitritus als de uitkering weer op is?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:05 schreef sinemet het volgende:
Ken nie, gaan morgen naar mn pa, en dies alcoholist.
Dit is toch een fotosoep? mag ik hopenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:08 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
Hij kijkt zo 'stoer' omdat het een gevaarlijke straat is, dat je t even weet...
Uuhhh...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:10 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dit is toch een fotosoep? mag ik hopen
Ik drukte op Grolsch en Brouwmeester was het resultaat... welk proletarisch merk is dat nou weer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:11 schreef ChicaneBT het volgende:
Poll: Lekkerste bier voor vanavond?Jaeger Brouwmeester Heineken Jupiler Bavaria Amstel Grolsch Hertog-Jan Dommelsch Iets anders
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
de kitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:12 schreef Maikuuul het volgende:
Die blauwe kleurtje op die muurtje is omdat onze huizenblokje al gecleaned is door de kit.
Jeweet
Limburgs/Brabants slang voor de politie.quote:
De politie, jeweetquote:
Jeh gek, je weet het nu toch he omdat ik het gezegd had :/quote:
Vliegt zo'n kamp eigenlijk nooit in de fik? Al die bouwlampen..en die goedkope contructies..dat kan niet goed gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh gek, je weet het nu toch he omdat ik het gezegd had :/
Het is net hetzelfde als ik vraag: Ben jij altijd zo grappig ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:21 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Vliegt zo'n kamp eigenlijk nooit in de fik? Al die bouwlampen..en die goedkope contructies..dat kan niet goed gaan.
Retorisch bedoel je?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het is net hetzelfde als ik vraag: Ben jij altijd zo grappig ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |