quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mensen die erkende merken zoals o.a. Heineken vies vinden, zijn het predikaat bier liefhebber niet waard.
Jaha, dat was weer een 'weetje' van Martijn.![]()
Hahaha Heineken is bocht, niet het smerigste wat er is maar het is zeker niet lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mensen die erkende merken zoals o.a. Heineken vies vinden, zijn het predikaat bier liefhebber niet waard.
Goed weetje! goeie feiten!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
brouwmeesterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:37 schreef ChicaneBT het volgende:
Is Jaeger geen Aldi bier? of zo iets hoe heet dat ook alweer?
Dat was het inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:38 schreef kikoooooo het volgende:
WAT EEN SCHIJT TT
Schultenbrau!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:39 schreef RemcoW85 het volgende:
Brouwmeester, en nog zo`n Duits merk, ben de naam kwijt.
Zijn groene halve liters blikken
M'n moeder is niet thuis.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Neen, ik had er mijn best op gedaan
kssst, mods horen al te slapen
Jaeger is het goedkope bier van de C1000quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:37 schreef ChicaneBT het volgende:
Is Jaeger geen Aldi bier? of zo iets hoe heet dat ook alweer?
OMG, precies die jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Schultenbrau!
En je kent het gezegde hè: Schultenbrau drinkt men lauw!
wou eigenlijk geen bier gaan drinken vanavondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Drink het dan. Of niets in huis weten te halen ?
Bitburger?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:41 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
OMG, precies die ja
En dan had je ook nog goudbruine blikjes (Duits merk/0,5ltr), volgens mij hetzelfde merk, ander design
Niet meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:44 schreef kikoooooo het volgende:
Jullie zijn ook allemaal welkom in mijn andere nachtbaggertopic!
wat is dit voor discriminatie?
Bah, speciaalbierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:47 schreef Tobbes het volgende:
Leffe Blond is mijn absolute nr 1.
Ik had 6 weken vrij... maar had 3 (van de 4) hertentamens...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:46 schreef kikoooooo het volgende:
Heineken smaakt ons goed vanavond!
Lekker toch, tentamenweken met 3 tentamens
Gastslotje op gezet, als Lord Dreamer het ziet trekt'ie je hoofd van je kop.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:44 schreef kikoooooo het volgende:
Jullie zijn ook allemaal welkom in mijn andere nachtbaggertopic!
wat is dit voor discriminatie?
Nog beter !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik had 6 weken vrij... maar had 3 (van de 4) hertentamens...![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gastslotje op gezet, als Lord Dreamer het ziet trekt'ie je hoofd van je kop.![]()
Wat studeer je in hemelsnaam als je nu pas tentamens hebt? Of ben je zo'n enge HBO'er?quote:
Ik heb volgende week ook (her)tentamen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat studeer je in hemelsnaam als je nu pas tentamens hebt? Of ben je zo'n enge HBO'er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |