Ik kijk wel link uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:07 schreef Tobbes het volgende:
ElisaJe hebt zelf rechten gestudeerd! Wordt part-time jurist van Fok! op vrijwillige basis
WS iemand een verkeerd knopje ingedrukt. Had je het topic nog nodig, of is ie al verkocht?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef Tobbes het volgende:
Waarom is dat hele Xbox topic verwijderd?
Ik vraag wel ffies of een FA er naar kijkt. Ik krijg dezelfde melding.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:10 schreef Tobbes het volgende:
Nee, er zat een slotje op..omdat het volgens de FA's in het grijze gebied zat. Maar om het topic dan meteen helemaal te verwijderen
Nagevraagd. Je bood iets aan wat we in V&A niet willen hebben. Topic is op slot en gaat niet meer open. Of het nu nog veel meerwaarde geeft dat je je slotje ziet of niet waag ik te betwijfelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vraag wel ffies of een FA er naar kijkt. Ik krijg dezelfde melding.
Je vraagt het je af hèquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef Tobbes het volgende:
Waarom is dat hele Xbox topic verwijderd?
Die kun je daar wel weg halen. Dat lukt je wel. Succes.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef Tobbes het volgende:
Naja, de meerwaarde is dat er een link in mijn sig staat
Ik voel me onbegrepen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die kun je daar wel weg halen. Dat lukt je wel. Succes.
Ik vind het wel cool dat je het ontdekt hebtquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:26 schreef mel723 het volgende:
[TK] Technics KN400 (midi) keyboard verkocht dus mag dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |