te kortquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:04 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hoelang zal het duren voor maikuuul zich meld![]()
Net verzonnequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:07 schreef mcDavid het volgende:
Hippe TT overigens
Ik heb geen frituurding.quote:
Ik ga wel boterhammen roosteren met veul cervelaatworst er tussen.quote:
Hmmm het is niet maikuuul geworden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:11 schreef stoepjong het volgende:
KUT REEKS!!!
Sterf.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:11 schreef stoepjong het volgende:
KUT REEKS!!!
nee. tieten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:11 schreef stoepjong het volgende:
KUT REEKS!!!
Eerst duidelijk maken dat we hem niet hier willen hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ehm de negeer methode maar dan ?
Ja hodfr, mag ik ook een keer doodsverwensingen uiten?quote:
Van mij wel hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja hodfr, mag ik ook een keer doodsverwensingen uiten?
ik stel voor dat we die ook toepassen op die snorfietsjosti...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ehm de negeer methode maar dan ?
Jengeljosti's ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Jodeljongetjes.
Die hebben toch geen ballen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Jodeljongetjes.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik stel voor dat we die ook toepassen op die snorfietsjosti...
Ik denk niet dat die terugkomtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik stel voor dat we die ook toepassen op die snorfietsjosti...
Dat tijd.quote:
Die er niet staat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:26 schreef Pluto_Nium het volgende:
Je had eerst dat PI van hem moeten checken
is het trouwens die of dat PI?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:26 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je had eerst dat PI van hem moeten checken
"Dat PI" is overigens wel correct.quote:
Het ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is het trouwens die of dat PI?
het is wel dát icoon...
maar die PI vind ik toch ook wel goed klinken
Dat is dan weer wel redelijk okay.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:28 schreef ChicaneBT het volgende:
Het is:
Check dat, 123 tijd.
Zo goed voor je.
No shit Sherlockquote:
Druk eh... Heb ik eindelijk tijd om BeF een bezoekje te brengen, zit mijn stamkroeg plotseling vol vreemd volkquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef guitarist.nl het volgende:
kut n00b van gister is weg![]()
Banmeld topic deel 675
Wie is vreemd ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Druk eh... Heb ik eindelijk tijd om BeF een bezoekje te brengen, zit mijn stamkroeg plotseling vol vreemd volk
Ja, hoop nieuw vleesch de laatste tijd hier. Gelukkig is er her en der nog een ouwe bekende.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Druk eh... Heb ik eindelijk tijd om BeF een bezoekje te brengen, zit mijn stamkroeg plotseling vol vreemd volk
Maar we zijn wel lief hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Slinger die webcam maar weer aan danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
*VM's sexspeeltje meldt zich
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
*VM's sexspeeltje meldt zich
Heb ik nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Slinger die webcam maar weer aan dan
Dat zeggen er meer vanavond!quote:
Ik heb een Founderquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah niet mijn gitaar, heb er wel een gehad
[afbeelding]
[afbeelding]
Fender![]()
![]()
Okee, die fender ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah niet mijn gitaar, heb er wel een gehad
[afbeelding]
[afbeelding]
Fender![]()
![]()
Biertje??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:46 schreef rompompom het volgende:
Sjoefkewalla!
Ik ben vast een beetje vreemd maar wel lekker ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
misschien bedoelt PG wel vreemd in de zin van rivella![]()
werk aan de winkel voor je dus!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je het trouwens hebt over icons die in de OP mogen...
http://www.guitarist.nl/maverick.phpquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Okee, die fender ben ik het mee eens![]()
![]()
heb zelf FM 65 R
Maar mijn ibanez vind ik toch toffer![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:47 schreef rompompom het volgende:
alleen zo enorm last van vlindersquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben vast een beetje vreemd maar wel lekker ja.
zelfkennis of eigendunk?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben vast een beetje vreemd maar wel lekker ja.
Listoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Misschien als ik deze erbij plaats:
[afbeelding]
Ja heb nu ook nog mijn beginners gitaartje, maar over een half jaar / jaar misschien eens kijken voor een nieuwe, eerst wat sparenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://www.guitarist.nl/maverick.php
mijn ibanez kloon!
en bij kloon moet je niet meteen denken aan slecht, want hijs kwalitatief beter dan de meeste ibanez'en uit dezelfde prijsklasse!!!
Weet je, ik moet eerlijk zeggen dat ik daar geen behoefte aan heb op dit momentquote:
1 maand + 10 dagen alweer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
alleen zo enorm last van vlinders
Frituur-garnituurquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weet je, ik moet eerlijk zeggen dat ik daar geen behoefte aan heb op dit moment
Hetgeen wél wordt gecompenseerd door mijn overmatige hang naar een vette hap
Of Talietje, die account is nog net niet door de shredder, maar voor de rest is die ook buiten gebruik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen!
Gooi DD of Moomphs er maar uit, die is er toch nog alleen als Chowidinges.
Zelfkennis, gebaseerd op waarnemingen van een niet geheel objectieve derde.quote:
haha, typfout.. sorry..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:51 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]Litso
Maar je bedoelt het vast goed
De Mac is al dicht hoor!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weet je, ik moet eerlijk zeggen dat ik daar geen behoefte aan heb op dit moment
Hetgeen wél wordt gecompenseerd door mijn overmatige hang naar een vette hap
oh dan..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Zelfkennis, gebaseerd op waarnemingen van een niet geheel objectieve derde.
Veel succes met zoeken/sparenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja heb nu ook nog mijn beginners gitaartje, maar over een half jaar / jaar misschien eens kijken voor een nieuwe, eerst wat sparen![]()
Dan geloof je me niet meer?quote:
Was die andere 'vol'?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:51 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]Litso
Maar je bedoelt het vast goed
oh, dat wel! maar ik snap je gewoon nietquote:
Ik moet me een beetje aanpassen aan het tijdstip inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:54 schreef punkgirl het volgende:
oh, dat wel! maar ik snap je gewoon niet![]()
Nee, daar heb ik lekker veel aanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hier in delft zijn er zat turken die tot 6 uur open zijn
delft zit op nachtnet!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik lekker veel aan
Kom maar brengen. Ik zet geen stap meer buiten de deur voordat ik heb geslapen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een portie kibbeling voor je!
Daar wel ja. Ik eisch een landelijk nachtnet!quote:
heb je geen ali op een scooter met shoarma?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kom maar brengen. Ik zet geen stap meer buiten de deur voordat ik heb geslapen!
mietjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kom maar brengen. Ik zet geen stap meer buiten de deur voordat ik heb geslapen!
inclusief bussen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar wel ja. Ik eisch een landelijk nachtnet!
Dat ook. Maar ik heb er ook weer een paar volquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, die ander heeft ruzie met Yvonne
fietsen, luie donderquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, als jij m'n 20 euro taxi naar Leiden betaald, vind ik het goed.
Ik vind die ibanez boven aan pagina 2 wel errug tofquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Veel succes met zoeken/sparen
laat tegen die tijd in het gitaristentopic maar ff weten wat voor 1 je gekocht hebt
Je hebt geen flauw idee in wat voor gat ik woon hè?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef punkgirl het volgende:
[..]
heb je geen ali op een scooter met shoarma?
Die PI staat me niet aan. Wat je zegt ben je zelf!quote:
Vooral relax om na concerten in Amsterdam bijvoorbeeld daarna nog ff de stad in te gaan ergens iets te drinken en niet bang te hoeven zijn de laatste trein te missenquote:
Och, als ik nu met de trein van Breda naar Enschede kan, dan loop fiets ik wel naar het station.quote:
Je strippenkaart is vol.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:57 schreef cerror het volgende:
Even incheckt.
Ik wilde even kijken of je wel op zat te lettenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die PI staat me niet aan. Wat je zegt ben je zelf!
Kratje bier d'r bij!quote:
wtf moet je in enschedequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, als ik nu met de trein van Breda naar Enschede kan, dan loop fiets ik wel naar het station.
Newbie!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Newbie!
Ik ga trouwens zo maar eens pitten
Ik heb ook geen idee wat je nu nog in Enschede moet hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Newbie!
Mietje!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Newbie!
vertel!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Newbie!
Daar komen z'n vlinders vandaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat je nu nog in Enschede moet hoor![]()
slaap lekker![]()
Ik moet nog een tentamen leren, niet zo aanstellen jijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Newbie!
Dat vermoeden had ik al... maar ja, als mij niets verteld wordt, dan blijft het maar bij een vermoedenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar komen z'n vlinders vandaan.
ahaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar komen z'n vlinders vandaan.
Het voordeel is dan wel dat ze niet meer onder je rokje vandaan komenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef cerror het volgende:
Ik wil even zeggen dat te losse boxershorts mogen sterven.
Met dat opkruipen enzo.
Go commando!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef cerror het volgende:
Met dat opkruipen enzo.
ik denk dat ik namens iedereen spreek dat ik echt blij bent dat je dat ons even meldequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef cerror het volgende:
Met dat opkruipen enzo.
*wil bijna op haar knieën vallen om het goed te maken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Check de PI erbij. Zo doe je dat!
*zich hierbij aansluitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef cerror het volgende:
Met dat opkruipen enzo.
Echt héél vervelend inderdaad!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ben niet echt aanwezig vandaag
ja!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:07 schreef punkgirl het volgende:
[..]
ik denk dat ik namens iedereen spreek dat ik echt blij bent dat je dat ons even melde![]()
![]()
Ik denk zomaar van wel, maar goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*wil bijna op haar knieën vallen om het goed te maken...
jammer alleen dat ik nooit voor een man op de knieën ga
ze moeten maar op een krukje gaan staanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jammer alleen dat ik nooit voor een man op de knieën ga
NO WAY...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk zomaar van wel, maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |