Dit is geen topic over je pa.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Vuile homo.
KSEEBROOZIEEJUS.quote:
Je vader hoort je hier echt niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
smerige kutflikker. ga je reet uitmesten man.
Hoepel dan maar een end weg.quote:
Dat meende ik niet. Echt niet. Sorry.quote:
Ha ha ha. Grappenmakerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Moet je morgen niet naar school?
ik meen het wel, grafhoerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat meende ik niet. Echt niet. Sorry.
Noem het meisje eens bij haar naam.quote:
schimmelkut.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Noem het meisje eens bij haar naam..
Nou nou, temper temper.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
ik meen het wel, grafhoer
Pfff... genoeg informatie over je ouders voor een nacht. Opkesodejanest.quote:
Vrouwenhaat. Niet zoveel geluk bij de ladies, jongeman?quote:
Cerrrrrr, in mijn topique. Dronken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:52 schreef cerror het volgende:
Ik mis 'm stiekem wel.
Ik ben gek op m'n vrouwtje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vrouwenhaat. Niet zoveel geluk bij de ladies, jongeman?
Is dat je beste versiertruc?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
stomme breezerpuber. krijg de cholera.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ben gek op m'n vrouwtje.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
stomme breezerpuber. krijg de cholera.
M'n beste versiertruuc is je een glas cyaankali voeren een touw om je nek binden.quote:
Je moeder telt niet meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ben gek op m'n vrouwtje.![]()
![]()
Ik ben niet into bondage en/of wurgsex. NEXT.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
M'n beste versiertruuc is je een glas cyaankali voeren een touw om je nek binden.
je vader heeft mazzel dat je zo goed meewerkt elke keer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:55 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik ben niet into bondage en/of wurgsex. NEXT.
je moest overwerken en bent pas net thuis?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
je vader heeft mazzel dat je zo goed meewerkt elke keer.
Haha damn, jij bent echt niet meer te redden. Vroeger misbruikt door je opa?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
M'n beste versiertruuc is je een glas cyaankali voeren een touw om je nek binden.
Beetje herrie in de tent joh. Gebeurt veels te weinig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je moest overwerken en bent pas net thuis?
of wat is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |