Krijg nu spontaan .. een takje tegen je .. gezichtje. Ofzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
tja had je maar geen pool moeten zijn
gewoon over de railing schijten, moet de boodschap wel overkomenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef skiczukie het volgende:
Hai. Omdat ik een KLB-ban heb, dankzij die rijstplukker, dan maar hier. Dat onderbuur heeft een vriend. En de vriend heeft een hond. En wat doen deze 'mensen'? Ze zijn te lui om het beest uit te laten, en laten het beest op hun balkon schijten.
ja in polen was die dat toch al gewent....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:30 schreef donnahvh het volgende:
[..]
gewoon over de railing schijten, moet de boodschap wel overkomen![]()
Dan heb ik straks een Antiliaan voor de deur.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:30 schreef donnahvh het volgende:
[..]
dan zeg je dat ie stinktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan heb ik straks een Antiliaan voor de deur.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja in polen was die dat toch al gewent....
Kán wel. Maar dan kan ik niet meer meeposten!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit is inderdaad een ernstige klacht!
Een schande dat dit topic niet naar KLB kan!![]()
dan heeft ie niet alleen een KLB ban, maar meteen een FLAT banquote:
"de boodschap"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:30 schreef donnahvh het volgende:
[..]
andere nationaliteiten hebben andere gewoontes!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:47 schreef ForumGek het volgende:
Jij slaapt op een balkon?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
andere nationaliteiten hebben andere gewoontes!
In de zomer wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:47 schreef ForumGek het volgende:
Jij slaapt op een balkon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |