Das niet eerlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Typfout verbeterd. Jij bent uiteraard te ziek om mee te doen.
Nee, niet eerlijk zou zijn als ze voor Mokster wel een rokje droegquote:
Ik heb geen ringen met flonkerende diamanten hoor!quote:
Ja, dan wordt het redelijk verdachtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, niet eerlijk zou zijn als ze voor Mokster wel een rokje droeg.
Als bloemen een relatie/vriendschap moeten symboliseren, dan is het geen lang leven beschoren. Bloemen zijn na hooguit 2 weken ook morsdood.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:16 schreef AirwiN het volgende:
Koop een bos rozen voor je liefhebbende echtgenote!![]()
Het gaat om het gebaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als bloemen een relatie/vriendschap moeten symboliseren, dan is het geen lang leven beschoren. Bloemen zijn na hooguit 2 weken ook morsdood.
Bloemenjaren zijn anders dan mensenjaren!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als bloemen een relatie/vriendschap moeten symboliseren, dan is het geen lang leven beschoren. Bloemen zijn na hooguit 2 weken ook morsdood.
het schint het toch goed te doen bij de gemiddelde vrouw. Maar ik heb dat uiteraard alleen maar van horen zeggen.quote:
Iemand als jij trekt natuurlijk zijn neus op voor gemiddelde vrouwen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
het schint het toch goed te doen bij de gemiddelde vrouw. Maar ik heb dat uiteraard alleen maar van horen zeggen.![]()
jah en 1 mensenleven zijn 7 hondenjarenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bloemenjaren zijn anders dan mensenjaren!
Of andersom.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand als jij trekt natuurlijk zijn neus op voor gemiddelde vrouwen!![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
het schint het toch goed te doen bij de gemiddelde vrouw. Maar ik heb dat uiteraard alleen maar van horen zeggen.![]()
Bullshitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
1 dag = 7 jaar of zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:42 schreef AirwiN het volgende:
Bloemenjaren zijn anders dan mensenjaren!
Ik weet het niet, ik heb beiden nog nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bullshit![]()
Lelijke mannen zonder social skills gebruiken bloemen.
De rest weet ze wel met drank tot neuken te krijgen
Is jouw wereldbeeld ook ineens drastisch veranderd?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mocht er ooit nog eens een man bloemen voor me kopen, dan weet ik nu genoeg![]()
dan zijn het geen echte vrouwenquote:
Ah je bent toch een kloon van Qquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb beiden nog nooit geprobeerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |