Helemaal niet!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
Door die reclame wil je honden doden.
Bij Koreanen afleverenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
Door die reclame wil je honden doden.
Laat me er even tussen aub, er is bijna geen plaats hier !quote:
Is al genoemd enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:13 schreef No-Zem het volgende:
Zes maanden cel geëist tegen hondenneuker![]()
ik ook, maar wat moeten we in vredesnaam met dit topic, en waar gaat die reclame over bijvoorbeeld ? Kan me niet voorstellen dat dit een kwaliteitstopic wordt. Ik kijk het nog heel even aan in ieder gevalquote:
Wat heb jij vandaag? Je sloot mijn topic ook al over sjonnies bij de kapper, een super OP en dan sluit je hem omdat maikuuul (de grootste sjonnie...) het loopt te verzieken... leg je sluit-ziekte even aan de kant vandaag...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ook, maar wat moeten we in vredesnaam met dit topic, en waar gaat die reclame over bijvoorbeeld ? Kan me niet voorstellen dat dit een kwaliteitstopic wordt. Ik kijk het nog heel even aan in ieder geval
ja dat lijkt me inderdaad beter, er wordt nu voor ieder kutspotje een topic geopend...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:22 schreef yvonne het volgende:
Kan er geen centraal "reclame"topic komen?
Hoe een hekel ik ook heb aan centrale topics
gisteren zag ik in Groningen een groot bord met: "Jezus zei: Ik maak alles nieuw". Ik ben het met je eens dat dit irritant is. Getuigt weer van de arrogantie van het christendom: wij weten hoe het zit en wij moeten het volk hiervan overtuigen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:58 schreef Nosh het volgende:
Op station Zwolle hangt er al sinds jaar en dag een ergerlijk bord met een of andere bijbeltekst boven een trap. Niks aan te doen, valt te negeren.
Maar nu hangt werkelijk ieder redelijk groot station onder de 'Gebruik gods naam niet oneerbiedig' (ofzo) en 'God is met je' onzin borden.
Wáárom gaan mensen ervan uit dat iemand zit te wachten op die gristelijke indoctrinatie? God is voor mij niet meer dan het gedeelte dat voor 'verdomme' komt, en ik bepaal zelf wel of hij met me is.
Dat hoeft een of andere achterlijke campagne me niet te vertellen, helemaal niet als die tekst vergezeld gaat van een new age 'bomen met bladeren en rust en knuffel' achtergrond. Verzin iets nieuws, laat een bible belt trut haar rok optillen ofzo, en gebruik dat om nieuwe zieltjes te winnen.
Tien tegen één trouwens dat al die inteeltfiguren wel helemaal over de zeik raken als er opeens 'Allah ish groot' in 4 verschillende talen op borden staat. Dat dan weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |