ja, toevallig heb ik die ook gedownload. was een fix voor ht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:14 schreef Arnold_fan het volgende:
COD2 heeft een patch waardoor mensen met 2 processoren sneller kunnen gamen, zou dat ook voor deze virtuele 2r processor gelden?
ik zou ook de drivers instaleren, die staan er waarschijnlijk al op, maar in een oudere versie, de utility's hoeven nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:16 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat heb ik aan drivers voor het moederbord? De pc loopt toch zonder die drivers? En wat houd utility in? Zijn dat relevante downloads, of moet ik alleen de bios update meepikken?
Bedankt en succes met je tentamen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:16 schreef ARKON het volgende:
[..]
ja, toevallig heb ik die ook gedownload. was een fix voor ht.
maar ik ben zo off . tentamen leren voor morgen
slaap lekkerk en scces!
de itulity laat zien of je processor HT enabled isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:16 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat heb ik aan drivers voor het moederbord? De pc loopt toch zonder die drivers? En wat houd utility in? Zijn dat relevante downloads, of moet ik alleen de bios update meepikken?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:41 schreef Arnold_fan het volgende:
Biosupdate is geluktNu de rest van de updates en kijken of het werkt.
Intel® 845PE Chipset ** Download Downloadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:07 schreef wimmel_1 het volgende:
Kijk iig ff op er een nieuwe chipset driver is ............
DIT is de laatste release voor die chipset
onderste regel in die tabel..... beide ff downloaden én installeren
9600XT, met speciale drivers, die heb ik net in de veilige modus weggedaan, dus kijken of hij nu wel wil opstarten. Maar het is dus pas gekomen na de bios update:Squote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:13 schreef wimmel_1 het volgende:
Wat voor een videokaart heb je ?
Ik bedoelde als dan blijkt dat het slechte opstarten door mijn nieuwe bios komt, kan ik dan weet terug naar de oude?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef wimmel_1 het volgende:
Die chipset en Catalyst drivers installeer je pas nádat je Windows installeerd ....... én je bios heeft daar geen f*ck mee van doen.
Video spul ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |