Waarom staat er dan Available - Disabled achter?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:16 schreef Xalopalyps het volgende:
HyperTreading is niet een optie maar een feature, het zit dus in de hardware
Ik kan in het Bios niets vinden, misschien moet ik eens gaan zoeken naar de cd die bij mijn MOBO hoort om te kijken welke progjes daar allemaal opstaan. Er staat alleen een overklok programma op, even kijken wat die doet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:18 schreef whoops het volgende:
Misschien heb je het in de BIOS niet aan staan?
Ik heb in mijn bios de standaardinstellingen gekozen, voor het geval daar ooit iets fout is gegaan, ik draai straks dezelfde test nog eens en kijken wat hij nu aangeeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:25 schreef Xalopalyps het volgende:
Hm dan zou het inderdaad misschien gewoon zijn uitgezet ja, Twiekers misbruiken?
Merkloos 2x512MB sdram ddrquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:46 schreef alsem het volgende:
wat voor een werkgeheugen heb je?
Och, ik heb nog meer computersquote:
Dan moet ik dus uitvogelen wat voor bios ik heb? Kan ik dat in het bios ergens zien? Of moet ik dan in mijn papieren zoeken naar een website? En dan gaat de update op een diskette, die zichzelf boot o.i.d. (sorry nog nooit gedaan)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:53 schreef alsem het volgende:
staat het in de bios op enabled? zo ja, de bios updaten, zo nee, enablen
je kan naar de site van de fabrikant van je mobo gaan, daar staat het uitgelegdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan moet ik dus uitvogelen wat voor bios ik heb? Kan ik dat in het bios ergens zien? Of moet ik dan in mijn papieren zoeken naar een website? En dan gaat de update op een diskette, die zichzelf boot o.i.d. (sorry nog nooit gedaan)
nice, mijne is HT geverifieerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:54 schreef alsem het volgende:
ik neem aan dat de cpu htt ondersteund..
anders eff testen: http://support.intel.com/support/processors/tools/htu/
download eens sisoft en check deze link: http://www.intel.com/products/ht/hyperthreading_more.htmquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:59 schreef Arnold_fan het volgende:
Op mijn boekjes staat Chaintech CT-9EJL2
Hoofdstuk 1:
Processor:
Supports intel pentium 4 Socket 478 processors with Hyper-Threading Technology
Supports 400/533 MHz (internal System Bus)
De enige vraag is dus of de processor de goede is, het MOBO kan het dus aan.
Bij biosupdate staat dit als verbetering:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:04 schreef alsem het volgende:
Hier kan je je drivers en bios updaten, kijk eff op deze computer met de rechtermuisknop en dan op eigenschappen, dan zie je onderaan de eigenschappen van je proc
ja, toevallig heb ik die ook gedownload. was een fix voor ht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:14 schreef Arnold_fan het volgende:
COD2 heeft een patch waardoor mensen met 2 processoren sneller kunnen gamen, zou dat ook voor deze virtuele 2r processor gelden?
ik zou ook de drivers instaleren, die staan er waarschijnlijk al op, maar in een oudere versie, de utility's hoeven nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:16 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat heb ik aan drivers voor het moederbord? De pc loopt toch zonder die drivers? En wat houd utility in? Zijn dat relevante downloads, of moet ik alleen de bios update meepikken?
Bedankt en succes met je tentamen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:16 schreef ARKON het volgende:
[..]
ja, toevallig heb ik die ook gedownload. was een fix voor ht.
maar ik ben zo off . tentamen leren voor morgen
slaap lekkerk en scces!
de itulity laat zien of je processor HT enabled isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:16 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat heb ik aan drivers voor het moederbord? De pc loopt toch zonder die drivers? En wat houd utility in? Zijn dat relevante downloads, of moet ik alleen de bios update meepikken?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:41 schreef Arnold_fan het volgende:
Biosupdate is geluktNu de rest van de updates en kijken of het werkt.
Intel® 845PE Chipset ** Download Downloadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:07 schreef wimmel_1 het volgende:
Kijk iig ff op er een nieuwe chipset driver is ............
DIT is de laatste release voor die chipset
onderste regel in die tabel..... beide ff downloaden én installeren
9600XT, met speciale drivers, die heb ik net in de veilige modus weggedaan, dus kijken of hij nu wel wil opstarten. Maar het is dus pas gekomen na de bios update:Squote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:13 schreef wimmel_1 het volgende:
Wat voor een videokaart heb je ?
Ik bedoelde als dan blijkt dat het slechte opstarten door mijn nieuwe bios komt, kan ik dan weet terug naar de oude?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef wimmel_1 het volgende:
Die chipset en Catalyst drivers installeer je pas nádat je Windows installeerd ....... én je bios heeft daar geen f*ck mee van doen.
Video spul ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |