Tsja, weet zn naam even niet meer, in Oost-Souburg zit ie...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef El_Rolando het volgende:
Bij welke kapper zit je?
Mmm hele wijk is hier zo, is echt verschrikkelijk.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef Thrilled het volgende:
kutkind... dus hij ging verder met zn blokken.. zie ik gewoon een fucking matje!!! hij heette michael (spreek uit maikuuul)
STERF , wat is er nou leuk/stoer/mooi aan een matje!! het ziet er aso uit, alsof je uit een achterstandsbuurt komt, het is lelijk, haal het weg!!!quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef Thrilled het volgende:
[..]
STERF , wat is er nou leuk/stoer/mooi aan een matje!! het ziet er aso uit, alsof je uit een achterstandsbuurt komt, het is lelijk, haal het weg!!!![]()
4 euroquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
Daar heb ik nou geen last van
Ik heb een kapster die lekker thuis komt voor slechts 4 euro per knipbeurt
Da's je tante van 2 woonwagens verder opquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
Duitser achter? wtf kraam jij nu allemaal weer uit?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:46 schreef Maikuuul het volgende:
Matjeszo smerig duitser achter ziet dat uit
Is te zien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi Het_Hupt... hij bedoelt natuulijk duiter-achtig...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Duitser achter? wtf kraam jij nu allemaal weer uit?
Hoi Thrilledquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hoi Het_Hupt... hij bedoelt natuulijk duiter-achtig...
maar hoe komt er een man uberhaupt bij om een kindje bij zo'n sjonnie te neucken?
Zo zag dat kind er wel uit ja, was echt een eng gedrochtquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hoi Thrilled![]()
lol wie zegt dat ze niet al van af de 70'er jaren GEN-proeven doen met kampers en ander afval van de maatschappij?
Tsja daar zitten er dus 6quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Tsja, weet zn naam even niet meer, in Oost-Souburg zit ie...
bron: http://www.zoekned.nl/search.php?what=kapper&where=Oost+souburgquote:1.Hairdresser on Wheels
Tel. 0118 - 634583
Reggestraat 11 - 4388 RP - Oost-Souburg (gem. Vlissingen) (regio: Walcheren)
Categorie: kappers
2.Kapsalon Haarscherp
Tel. 0118 - 479947
Dongestraat 61 GAR - 4388 VK - Oost-Souburg (gem. Vlissingen) (regio: Walcheren)
3.Wave Hairstyling
Tel. 0118 - 490222
Kanaalstraat 73 - 4388 BK - Oost-Souburg (gem. Vlissingen) (regio: Walcheren)
4.Knippetiek
Tel. 0118 - 476131
Spoorstraat 42 - 4388 BS - Oost-Souburg (gem. Vlissingen) (regio: Walcheren)
5.Haarstudio Hët
Tel. 0118 - 470704
Kanaalstraat 87 - 4388 BL - Oost-Souburg (gem. Vlissingen) (regio: Walcheren)
6.vd Berg Kapsalon Harry
Tel. 0118 - 461508
Paspoortstraat 16 - 4388 BH - Oost-Souburg (gem. Vlissingen) (regio: Walcheren)
Oh dus jij denkt van ELK klein kind wat er op deze aardkloot rondkruipt.. ahhhhh wat een poeppieeee, wat lief.. écht schattig!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef Frappelsien het volgende:
Ik vraag me af... hoe hoog schat jij jezelf in om mensen zo laag te vinden?
Zo te denken over een spelend kindje?
Ik snap dat niet.. echt niet
Ownee zeker niet, het is zeker voorgekomen dat ik dacht.. grr stom kindquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Oh dus jij denkt van ELK klein kind wat er op deze aardkloot rondkruipt.. ahhhhh wat een poeppieeee, wat lief.. écht schattig!!!![]()
nou, ik dus niet...![]()
Ja lo, die zit te oefenen met die blokken, als ze ouder zijn worden het straatklinkers die via je woonkamerraam je parket beschadigenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:06 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ownee zeker niet, het is zeker voorgekomen dat ik dacht.. grr stom kind![]()
Maar dat ging dan over wat oudere kinderen die echt vervelend en asociaal waren.
Niet over een kind dat met zijn blokken zat te spelen... en verder helemaal niks fout deed![]()
En uiteindelijk wordt hij dan stratenmakerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ja lo, die zit te oefenen met die blokken, als ze ouder zijn worden het straatklinkers die via je woonkamerraam je parket beschadigen![]()
Nee wij hebben niet zoeen grote spiegel in de keukenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:54 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Maikuuul bij de kapper.
Dat vieze gelkapsel lijkt nergens op, dus wees er nou maar niet al te trots opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee wij hebben niet zoeen grote spiegel in de keukeneigenlijk geen.
Maarja tis wel relax 4 euro kapperen knipt erg goed ! Want ze heeft ook een eigen kapperszaak maarja thuisknippen doet ze ook
Jij hebt niet eens geld voor een kapper daarom draag je een pet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:11 schreef chiren het volgende:
[..]
Dat vieze gelkapsel lijkt nergens op, dus wees er nou maar niet al te trots op![]()
Je zeurt over 5 euro terwijl het bij jou 4 euro kostquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens geld voor een kapper daarom draag je een pet.
Of je gaat bij een 5 euro die je steeds verknipt
Jaja gek, maar dat is in een zaak he waar hij gaat, dan moetje belasting betalen enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Je zeurt over 5 euro terwijl het bij jou 4 euro kost![]()
Mijn kapsel kost meer dan wat jij per maand verdient met fruit poetsen in de c1000quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens geld voor een kapper daarom draag je een pet.
Of je gaat bij een 5 euro die je steeds verknipt
Alsof een pet veel kostquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:54 schreef chiren het volgende:
[..]
Mijn kapsel kost meer dan wat jij per maand verdient met fruit poetsen in de c1000![]()
Patsen met de prijs van je kapsel...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:54 schreef chiren het volgende:
[..]
Mijn kapsel kost meer dan wat jij per maand verdient met fruit poetsen in de c1000![]()
Ow, jij hebt zulke haren als die gast bij Beach zijn avater ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:54 schreef chiren het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest lachenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:27 schreef Beach het volgende:
Oja ik was vergeten dat ze op het kamp geen belasting betalen![]()
dan stikt het hier op school van de Duitsers. Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat er hier zeker 80 rondlopen met een matje..quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:46 schreef Maikuuul het volgende:
Matjeszo smerig duitser achter ziet dat uit
dan moet je een goedkopere kapper zoeken. Verder gaat dit echt helemaal nergens over. Slechts slowchat, gegeneraliseer en wat sneren richting kampers en andere bevolkingsgroepen.., dichtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:54 schreef chiren het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |