Zat ik vanochtend bij de kapper, waren er een paar mensen voor me... naja, mensen... sjonnies dus
Ik ging een paar stoelen naast ze zitten. Het waren 2 vrouwelijke sjonnies, en 1 klein kutsjonnie'tje, jaar of 4, 5.. Het begon al goed.. ik ging zitten en dat "kind" keek me aan... had bloeddoorlopen ogen en dacht dat hij/zij net gehuild had .. ik glimlachte en dacht, kijk voor je ofzo, kutkind... dus hij ging verder met zn blokken.. zie ik gewoon een fucking matje!!! hij heette michael (spreek uit maikuuul) volgens die moeder, die een paar keer riep: niet met die blokken gooien!
Hierdoor richtte mijn ogen zich op de moeder... dit was een magere vrouw met ogen die diep in dr oogkassen lagen.. ze had een strakke trainingsbroek rond haar dunne, magere benen... witte, vieze sportschoenen en een slobbertrui aan... een sjonnie dus... ze zat te glimlachen naar dat mormel van dr , hoe lief hij wel niet zat te spelen met die blokjes, die hij af en toe op de grond liet flikkeren...
Op een gegeven moment zei ze ineens wat hardop... ik dacht huh, wat nou weer? had ze het blijkbaar tegen een vriendin van dr die werd geknipt even verderop.. dat figuur was nog ranziger dan hetgeen wat naast me zat... rood dun haar, net zo mager, met een slobbertrui, trainingsbroek en sportschoenen.. en dat gezicht!! alsof ze een paar jaar in sigarettenrook had geleefd... een vies, graal gezicht.. bah...
Toen gingen ze weg, en kon ik geknipt worden
Vieze mensen
![]()
Sjonnies
![]()
Matjes
![]()
Trainingsbroeken + slobbertrui