WTFquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Vanavond verjaardag van me 'beste' vriendin. Werk nu al 3 jaar bij deze supermarkt en je moet verplicht twee weken voor de dag vrij vragen, dat is me dus niet gelukt. En als ik het een week van te voren zou vragen, geven ze me geen vrij.
Verjaardag begint om 6 uur, daarna 9 uur bowlen en daarna uitgaan. Helaasssssquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Om je daarvoor ziek te melden.![]()
AH sluit neem ik aan om 21 uur, dan ben je misschien 21.30 uur klaar. Tijd zat toch nog voor die verjaardag
hihih kon ook, maari k ben stout doe ik lekker niet hihihiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:08 schreef X_X het volgende:
[..]
WTFje hád natuurlijk ook na het werk kunnen komen...
Dus had je eerder vrij moeten vragen. Of toch vrij vragen, hoewel het niet meer 2 weken van tevoren was. Of proberen te ruilen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Vanavond verjaardag van me 'beste' vriendin. Werk nu al 3 jaar bij deze supermarkt en je moet verplicht twee weken voor de dag vrij vragen, dat is me dus niet gelukt. En als ik het een week van te voren zou vragen, geven ze me geen vrij.
NEE, want ik ben een rebel en heb me lekker ziek gemeld. Ik ben stout en ik heb toch een hekel aan me collega's hahahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:15 schreef Light het volgende:
[..]
Dus had je eerder vrij moeten vragen. Of toch vrij vragen, hoewel het niet meer 2 weken van tevoren was. Of proberen te ruilen.
Mogelijkheden genoeg.
Ik ben lekker niet gepakt, en was gisteravond lekker dronken en stoned enonder invloed van nog wat andere middelen...quote:
nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef lesley het volgende:
hoe werkt dat met dat vleoitje?
Het schijnt als je een vloeitje onder je tong neerlegd opgevouwen wel te verstaan, dat je dan misselijk en bleek wordt enzo, nooit geprobeerd trouwens!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef lesley het volgende:
hoe werkt dat met dat vleoitje?
Niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bowlen is niet doorgegan we hebben ons kapotgeblowd
Ik heb dat vroeger op school eens gedaan, en ik kan je zeggen dat het werkt. Enige nadeel is dat je écht fucking ziek word ervan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het schijnt als je een vloeitje onder je tong neerlegd opgevouwen wel te verstaan, dat je dan misselijk en bleek wordt enzo, nooit geprobeerd trouwens!
I don't care wat me collega's vinden.....lekker naaienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef Hatsjepsoet het volgende:
zwart verzuim![]()
Leuk voor je collega's![]()
Hehe en terecht. Ik ben qua werk geen ziekmelder, al kan het tegenwoordig ook niet want ik heb geen werk maar toch.quote:Op zondag 22 januari 2006 09:36 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger op school eens gedaan, en ik kan je zeggen dat het werkt. Enige nadeel is dat je écht fucking ziek word ervan.
Dus ja, dan kun je naar huis, maar je hebt er niet veel aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |