Ga onder de douche, droog je niet af, maar ga bloot met een fles wiskey in de tuin zitten. Helemaal opzuipen en dan morgenochtend voor het licht wordt naar binnen en de baas bellen. Succes verzekerd!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil me morgen dus ziek melden voor werk, dat s'avonds om 18:00 is. Maar ga me s'ochtends vroeg al ziek melden rond 8-en dus iemand tips om goed ziek te klinken...
Ligt er aan waar je de telefoon houd....quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:17 schreef Loedertje het volgende:
Met besmettelijke buikloop klink je niet ziek btw..
Waarom gaf niemand mij zulke goede tips toen ik nog leerplichtig was en geacht werd elke les aanwezig te zijn...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga onder de douche, droog je niet af, maar ga bloot met een fles wiskey in de tuin zitten. Helemaal opzuipen en dan morgenochtend voor het licht wordt naar binnen en de baas bellen. Succes verzekerd!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga onder de douche, droog je niet af, maar ga bloot met een fles wiskey in de tuin zitten. Helemaal opzuipen en dan morgenochtend voor het licht wordt naar binnen en de baas bellen. Succes verzekerd!
Sowee, die is grappigquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef Herald het volgende:
tongytongylickylicky belt school: "Directeur ik kan niet naar school komen, ik ben ziek"
Directeur vraagt: "hoe ziek ben je?"
tongytongylickylicky: "ik neuk nu mijn moeder hoe ziek is dat??"
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef Herald het volgende:
tongytongylickylicky belt school: "Directeur ik kan niet naar school komen, ik ben ziek"
Directeur vraagt: "hoe ziek ben je?"
tongytongylickylicky: "ik neuk nu mijn moeder hoe ziek is dat??"
Tyfushekel is een groot woord, maar ik kan er ook slecht tegen. Zeg je baan lekker op als je niet wilt werkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:19 schreef buzzer het volgende:
En TS: je wil niet weten wat voor een tyfushekel ik heb aan onterecht ziekmelden...
Zwak hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dus dan maar zooo
dat valt heus niet opquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ahahaahahah....het is mijn bijbaantej voor 4 uur in de week. Werk 4 dagen per week voor school bij de overheid. Dus....en die klootzakkken wilen me geen vrij geven. Dus dan maar zooo
De gouden tip is niet proberen om ziek over te komen. Probeer over te komen als iemand die probeert normaal over te komen, als je écht ziek bent probeer je dat immers ook. Een keer hoesten tijdens het bellen is funest, een door de wol geverfde werkgever heeft je dan meteen door. En nooit zeggen dat je "ziek" bent, maar geef het daadwerkelijk een naam, zoals "koorts" of "voedselvergiftiging" of zo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wacht nog op de goude tip...
Werkt bij mij wel altijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:48 schreef mazaru het volgende:
De wekker zetten, en zodra die afloopt gelijk van uit je bed naar je werk bellen.
waarom ga je niet naar je werk, ben je ziek, of lam?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wacht nog op de goude tip...
Slaapdronken klink via de telefoon best wel ziekig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:52 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Werkt bij mij wel altijd.![]()
Ook als het niet de bedoeling is, ik schijn nogal vaak ziek te klinken.![]()
Yep, maar vaak vragen mensen me bijv. om 16.00 uur (ik ben dan op vanaf .8.00 uur) of ik misschien ziek ben, want ik klink zo raar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slaapdronken klink via de telefoon best wel ziekig.
Bovendien kun je dan zodra je je ziek heb gemeld gelijk weer omdraaien om verder te slapen![]()
Je doet het regelmatig begrijp ik? Ben ik ff blij dat je niet bij mij werktquote:
Niet regelmatig, maar ik heb het wel eens gedaan, ja. De laatste jaren niet meer, want ik werk freelance thuis, en dat schiet natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je doet het regelmatig begrijp ik? Ben ik ff blij dat je niet bij mij werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |