ik ben te sexy ! dat zal het zijn !!!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:53 schreef Wojworshebn het volgende:
Ghehe jouw posts worden ongelovelijk vaak verkeerd begrepen, ik snap ook niet waarom![]()
Erm beetje te selectief gelezenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:51 schreef SHE het volgende:
Heb je wel gelezen wat ik heb neergeplempt, jij ongelofelijke drol?
Ik stel een penisverkleining voor.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef probe45 het volgende:
Ik denk dat dit het gepaste forum is voor deze vraag dus hier gaat tie dan...
Ergens mag ik me gelukkig prijzen met een vriendin die voor veel dingen in is en graag ook wat experimenteerd
Nu wil ze graag leren deepthroaten en ik vind dat maar al te best (heather brookes anyone) en na een paar pogingen komt ze ook al behoorlijk ver, maar ze heeft iedere keer de tranen in haar ogen staan als ze het probeerd (of oefend). Ze zegt dat, dat niets is en zegt dat het komt doordat ik diep in haar keel kom en dat dat is als een vinger in je keel.
Ze vind dat niet echt erg, maar ook niet echt comfortabel (wat ik me kan voorstellen). Kan ik iets doen om het haar makkelijker te maken om te oefenen, want ze wil het heel graag leren en ermee doorgaan??
Man, bij zo'n 4-jarige is het pas genieten.. in dat kleine bekkie! En als ze stikken pak je gewoon weer een nieuwequote:Op zondag 22 januari 2006 10:09 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Lekker figuur ben jij, dat is niet deepthroaten, dat is gewoon iemand in de mond verkrachten![]()
Bovendien vind ik het een beetje eng dat je het over hoofdje hebt, alsof je met een kind bezig bent zeg maar![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ze moet geen slikbeweging maken maar met een gaap 'beweging' haar keel open zetten, verder haar tong uitsteken zodat ze 'plaats maakt' in haar keel.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:21 schreef donnahvh het volgende:
[..]
want van slikbewegingen ga je juist over je nek
![]()
(late reactie, I know)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:07 schreef Hihat het volgende:
[..]
Dacht je dat? En als je dan klaarkomt heeft ze zeker vocht in haar longen....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |