Langdurig jaquote:
Tijd om ervan af te stappen dan.quote:
Ik wil niet spoileren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:44 schreef Janetje het volgende:
Hoeveel kost het?
Dat stelt me teleur..quote:
een frituurdieet is ook een dieetquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tijd om ervan af te stappen dan.
Ik ga me dit weekend volledig te buitenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tijd om ervan af te stappen dan.
Als je te dun bent en aan moet komen is ook een dieetquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
een frituurdieet is ook een dieet
Toch niet tot je buikje tonnetje rond is he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga me dit weekend volledig te buiten![]()
bij mij heeft het geholpen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je te dun bent en aan moet komen is ook een dieet
zulke gedachten had ik nou ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef mcDavid het volgende:
ik moet minder "een .... is ook een ...." zeggen
Een uitspraak is ook een soort van stijl.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef mcDavid het volgende:
ik moet minder "een .... is ook een ...." zeggen
Nimmer!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Toch niet tot je buikje tonnetje rond is he?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een uitspraak is ook een soort van stijl.
Goedzo, dan mag je je helemaal te buiten gaanquote:
en je eigen awardquote:
Will doquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goedzo, dan mag je je helemaal te buiten gaan
Dominatrix!!!!quote:
dagohoerrquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dominatrix!!!!![]()
![]()
Al van gedachten veranderd?![]()
Ik heb me voorgenomen weer eens wat lichaamsbeweging te krijgen.quote:
Je gaat bij M langs?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen weer eens wat lichaamsbeweging te krijgen.
Sport is goed voor jequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat deed ik heul nietquote:
Goed voor je.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof ik haar huis weet te vinden.quote:
Ja, moet ik ook weer eens doen.... eerder fietste ik altijd naar school nu ga ik met de bus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof ik haar huis weet te vinden.
Wel teamsport trouwens, solo vinnik geen hol aan.quote:
quote:
als ik op de fiets ga, kan ik 2 minuten later weg!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, moet ik ook weer eens doen.... eerder fietste ik altijd naar school nu ga ik met de bus.
Fietsen, het is heerlijk weer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, moet ik ook weer eens doen.... eerder fietste ik altijd naar school nu ga ik met de bus.
p0rn uitoefenenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wel teamsport trouwens, solo vinnik geen hol aan.
True thaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wel teamsport trouwens, solo vinnik geen hol aan.
Bus it is.quote:
Zo hulpvaardig is dat sarcastische mens niet hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef Janetje het volgende:
[..]Daar wil ze je vast wel bij helpen?
quote:
Zeg!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo hulpvaardig is dat sarcastische mens niet hoor
= de deur open doen, kat een schop geven, deur weer dicht?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:56 schreef Donnie.Darko het volgende:
Over bewegen gesproken: ik ga de kat ff uitlaten.
^^ Oplossing van alle problemenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed voor je.
Neem de trap ipv lift op 't werk
Ga fietsen naar 't werk ipv auto
Ga lopend naar de supermarkt ipv met de auto.
Hoef je ook niet te fitnissen, scheelt je weer geld. voila
Goed PI gebruik, ik ben trots op jequote:
Dat vind ik altijd het fijnst!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vanochtend regende het en het waaide als de tering.. was zeiknat toen ik op school kwam.. dus: Waffel dicht met je heerlijk weer...
![]()
Naja.. ze kan je ook in een sarcastische bui haar adres geven, en dan denken dat jij het toch niet gelooft...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo hulpvaardig is dat sarcastische mens niet hoor
heerlijk zwetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vanochtend regende het en het waaide als de tering.. was zeiknat toen ik op school kwam.. dus: Waffel dicht met je heerlijk weer...
![]()
En dan overal bezweet aankomen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
^^ Oplossing van alle problemen![]()
Wie had het over een regenpak?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
heerlijk zweten
Lekker naar zweet ruiken
En toch in de regenpack heizen om naar huis te gaan
Dat helpt niet tegen een rooie harses..quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat helpt niet tegen een rooie harses..
Wanneer is jouw tagje veranderd?quote:
of optijd weggaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
na een tijd niet meer.
Dat heet conditie..
In auswitch zaten ze er niet zo op te wachten.quote:
Weekje geleden ofzo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wanneer is jouw tagje veranderd?
Ach, mn moeder is hier niet.. dus tja... niemand die me dwingt zo'n stom ding aan te trekken..quote:
niet mee eensch..quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
IDD regenpakken zijn voor mietjes!!
Ik heb geen eens een regenpakquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, mn moeder is hier niet.. dus tja... niemand die me dwingt zo'n stom ding aan te trekken..
Deo met de naam zyklon?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef cerror het volgende:
[..]
In auswitch zaten ze er niet zo op te wachten.
uitsluitend bij zeer harde regen (stortbuien), en grote afstanden!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
niet mee eensch..
Als ik 10km heen & 10km terug fiets, trek ik heus wel een regenpak an...
dan ga je op den duur wel veel harder stinken hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Deo met de naam zyklon?
Zyklon B, daar ruik je de hele dag lekker mee.
Topickiller..quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan ga je op den duur wel veel harder stinken hoor
Een hele foute verwijzing..quote:
Anything, not anyone.quote:
20km is ver zatquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
uitsluitend bij zeer harde regen (stortbuien), en grote afstanden!
anders, gewoon natworden met je donder
C.!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef cerror het volgende:
[..]
In auswitch zaten ze er niet zo op te wachten.
[insert Romeo + Juliet Themesong.mp3]quote:
Hmpfquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[insert Romeo + Juliet Themesong.mp3]
Ik zat te wachten tot ik de verwijzing "Zyklon B, je krijgt er zelfs BeF stil mee" kon gebruiken..quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
2 minuten rust is geen topic killer
*gooit wat chocola het topic in.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmpf![]()
It's gonna take more than that
phew.. voelde me al schuldigquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
2 minuten rust is geen topic killer
misschien napalm eens proberenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot ik de verwijzing "Zyklon B, je krijgt er zelfs BeF stil mee" kon gebruiken..
Maar tevergeefs...
Good startquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
*gooit wat chocola het topic in.
Ehm, lessee, music, chocolate, what next?quote:
Het is zo stil voor mij.. ik kan nergens posten hoor.. het is zo stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil voor mijhijhij....quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
het wordt vast wel stil als je tubgirls.jpg probeerd
Dudequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
als iederéén dat ff probeert wel ja!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
It's all goodquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ehm, lessee, music, chocolate, what next?
Ah, flowers!
wanneer komt je cd uit?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is zo stil voor mij.. ik kan nergens posten hoor.. het is zo stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil voor mijhijhij....
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als iederéén dat ff probeert wel ja!
maar dan wordt het weer zo'n slowsjeeschat in het banmeldtopic
Been there, done that:quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is zo stil voor mij.. ik kan nergens posten hoor.. het is zo stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil voor mijhijhij....
quote:Op maandag 19 april 2004 00:38 schreef Dagonet het volgende:
Kom met me posten, leg je hand op je muis en houd hem stevig vast
Al die icoontjes, bekend maar gemeen of ik een newbie was
Vanavond, dan toont Fok! zijn ware gezicht
Kom met me lachen, doe je best op een flame ik heb het koud gehad
We moeten winnen, de schijn is gemeen en wordt van ons verwacht
Vanavond, toont de bagger haar ware gezicht
En het is zo stil op Fok! ik vind nergens topics voor
Het is zo stil op Fok! en het forum draait maar door
Kom met me posten, leg je hand op je muis en houd hem stevig vast
Al die icoontjes, en jij alleen zoals je ’s nachts ook was
Vanavond, tonen Fokkers hun ware gezicht
Kom met me chatten, doe je best op een flame ik heb het koud gehad
Je hoeft niks meer te posten, de waarheid spreekt al uit ons IRCcontact
Vanavond, tonen wij ons ware gezicht
Iedereen kijkt maar niemand post wat hij denkt
Iedereen kijkt maar niemand is wie je denkt
En het is zo
Stil op Fok!
Zo stil op Fok!
Zo stil op Fok!
Zo stil op Fok!
Zo stil op Fok!
quote:
Het is zo stil op fok.mp3 ??quote:
*Hard meezingt..quote:
Het topic waar dat uit komt heb ik vol geschrevenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Het is zo stil op fok.mp3 ??
Link (behalve als je hem zelf ingezongen hebt) ??
voor mijn part een DVDquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:24 schreef Janetje het volgende:
[..]Als ik alle versies van dat liedje die ik zo intussen ergens gepost heb op zou moeten nemen wordt het wel een dubbelcd.
Allemaal covers ??quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het topic waar dat uit komt heb ik vol geschreven
Jaja, een slotje erop zeker, zodat het vol leekquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het topic waar dat uit komt heb ik vol geschreven
en hij schrijft nog liedjes ookquote:
sterker nog, het is nog open!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jaja, een slotje erop zeker, zodat het vol leek
Heyyyyyyy meis!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
okay, okay, halfvol, maar tochquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
we wachten nog steeds jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
okay, okay, halfvol, maar toch
Ik zie nu dat ik laatst beloofd had een nieuwe te maken
He slices, he dices, he writes songs and he can be had for the low low price of...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
en hij schrijft nog liedjes ook![]()
![]()
Toch goed dat er hier dan over gepraat wordtquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
okay, okay, halfvol, maar toch
Ik zie nu dat ik laatst beloofd had een nieuwe te maken
*denkt terug aan msnquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar wel vooruit betalen..quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
He slices, he dices, he writes songs and he can be had for the low low price of...
*holds breathquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
He slices, he dices, he writes songs and he can be had for the low low price of...
De memorabele momenten in het leven..quote:
A song, a dance.quote:
I can't singquote:
joahquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
De memorabele momenten in het leven..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:33 schreef Dagonet het volgende:
[insert kate bush.mp3]
Hete dansactie..quote:
Lipsynching.quote:
Now thát I can doquote:
is dat de 2e stem, omdat je standaard een halve octaaf te laag zit?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ook niet maar doe wel 2e stem in de band
Nee, jij houdt deze UI maar, deze vind ik geweldig!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hete dansactie..
Zo kan ik het ook, dansen..
quote:
+2 scherpquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is dat de 2e stem, omdat je standaard een halve octaaf te laag zit?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, jij houdt deze UI maar, deze vind ik geweldig!!
I'll be paying very close attention to your lips thenquote:
ja dat ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is dat de 2e stem, omdat je standaard een halve octaaf te laag zit?
achtergrondzang is ook zang!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja dat ook
maar ik wil het meer achtergrondzang noemen omdat ik heel zacht sta
You'll be too preoccupied I think...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
I'll be paying very close attention to your lips then
By what.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
You'll be too preoccupied I think...
Dank voor de mededeling, had ik dat eerder geweten was ik nooit Forum Administrator geworden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef mcDavid het volgende:
attentie!
Fok! is een nederlands forum!
einde mededeling
verdulleme, en nu is het te laat!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dank voor de mededeling, had ik dat eerder geweten was ik nooit Forum Administrator geworden.
Over een afstand van meer dan 100km? Dat red ik noooooooooooit.quote:
Zut alors!! Putain-merde!! Je m'en vaisquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef mcDavid het volgende:
attentie!
Fok! is een nederlands forum!
einde mededeling
van het weekend lomp van bil natuurlijkquote:
ik heb het niet gehoordquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://www.the-girls.nl/Fall.mp3 <- achtergrondzang in het refrein
Als je eerst de auto/trein/bus/fiets/driewieler/vrachtwagen/schaatsen/skies/benenwagen die kant op neemt gaat het vast wat makkelijker ja...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Over een afstand van meer dan 100km? Dat red ik noooooooooooit.
Amersfoort, misschien maar veel verder toch echt niet.
Ik ben blij voor je..quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:45 schreef dazzled het volgende:
[..]
van het weekend lomp van bil natuurlijk![]()
en ik weet al met wie.
Morgen weer werken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je eerst de auto/trein/bus/fiets/driewieler/vrachtwagen/schaatsen/skies/benenwagen die kant op neemt gaat het vast wat makkelijker ja...
Wie had het over morgen?quote:
misschien had ik beter op moeten lettenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
er is een refrein en daar zing ik: fall, i don't wanna see you fall ..
Werken kan leuk zijnquote:
Omg.. dago.. wat heb je je aangedaan?quote:
Ik niet, Danny.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omg.. dago.. wat heb je je aangedaan?
quote:
heul verantwoordelijk werk met veel bijkomende voordelenquote:
Kampleidster?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
heul verantwoordelijk werk met veel bijkomende voordelen![]()
Kassameisje bij de c1000 ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
heul verantwoordelijk werk met veel bijkomende voordelen![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik niet, Danny.
Zitten sommige FA's hier niet te lang?
Jij lacht ook overal om he?quote:
Soms lijkt het idd alsof ik leiding geef aan een stel kleutersquote:
ja.quote:
dat zal ik maar als compliment opvattenquote:Je lijkt rompompom wel...
nah je bent ook geen mod op fok, ik zou het echt niet weten...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Soms lijkt het idd alsof ik leiding geef aan een stel kleuters![]()
ze is stiekum de voorman/vrouw van je band!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah je bent ook geen mod op fok, ik zou het echt niet weten...
mijn anonimiteit, wat doe jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ze is stiekum de voorman/vrouw van je band!
neej die post niet zoveel op fok: googoodollquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ze is stiekum de voorman/vrouw van je band!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij lacht ook overal om he?Je lijkt rompompom wel...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej die post niet zoveel op fok: googoodoll
niet... 3 minuten is echt geen topickillquote:
die vorige ook niet,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
niet... 3 minuten is echt geen topickillvanaf de 7/10 minuten word het serieus
Ja.quote:
Net zo'n komkommersalade...quote:
Komkommer is geen fruit. Komkommer is technisch gezien een vis.quote:
Leuke kloon...quote:
Ach shush... doe niet zo moeilijk, komkommertje..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komkommer is geen fruit. Komkommer is technisch gezien een vis.
ligt er maar net aan voor wat voor doel ze hem gebruiktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komkommer is geen fruit. Komkommer is technisch gezien een vis.
En in jouw glas sinaasappelsap zat zeker alcoholquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Dagonet het volgende:
Nee, banaan was een noot.
Pfff, een komkommer kan je krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach shush... doe niet zo moeilijk, komkommertje..
Je begint te ijlen..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Dagonet het volgende:
Nee, banaan was een noot.
Ach, ik zit bij Janetje dit weekend.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah mijn kloon.txt is weer oud dus ?
Dago! Je mag mequote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pfff, een komkommer kan je krijgen.
En een Cashewnoot groeit aan een appel.quote:
Oe gezellig!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, ik zit bij Janetje dit weekend.
Even een gezamelijk account aangemaakt.
Nope.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Oe gezellig!!
dus je bent morgen niet in de kloese @ sander's birthdayparty!?
Het is de bedoeling dat je dingen verteld die nog niemand weetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef cerror het volgende:
[..]
En een Cashewnoot groeit aan een appel.
Jij moet echt Pratchett gaan lezen.quote:
Ben al begonnenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij moet echt Pratchett gaan lezen.
Don't start him off...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je dingen verteld die nog niemand weet![]()
Het ei was er eerder dan de kipquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Mits evolutietheorie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Het ei was er eerder dan de kip
Niks moet maar het is wel een aanraderquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij moet echt Pratchett gaan lezen.
Een commodore 64 heeft niet 3 maar 4 kanalen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Het liefst ook dingen die ons een beetje intresserenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Een commodore 64 heeft niet 3 maar 4 kanalen.
3 sidvoice en 1 pcm.
Oh god no.. not that again...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Het ei was er eerder dan de kip
God bestaat niet, maar ik heb het ook over een dino eiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:30 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
God schiep het ei gewoon eerder.
Als ik iets interessant vind weet ik het al.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Het liefst ook dingen die ons een beetje interesseren
Ik moest hier om lachen.. ik word duidelijk moequote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:30 schreef mcDavid het volgende:
patat groeit aan de Frikandellenstruik
Bitterballen zijn de vruchten van de Kwekke-boom
beide zijn familie van de frituur-stam
o dan wist je ook vast wel dat homo's elkaar in hun kontneucken ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:31 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Als ik iets interessant vind weet ik het al.
Een dino/kip is gewoon het voortplantingsmechanise van het ei.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
God bestaat niet, maar ik heb het ook over een dino ei![]()
Niet alle.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
o dan wist je ook vast wel dat homo's elkaar in hun kontneucken ?
En jij kijkt te weinig discoverychannelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
Jullie snappen het niet het die hele evolutietheorie
Jezus kwam uit zandvoort, toen is hij over de oceaan gelopen om daar een kruik wijn tehalen.
Vervolgens liep hij door naar Betlehem en daar verandere hij de wijn in een ei.
En toen spijkerden ze hem met zijn kop aan zijn kruis.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
Jezus kwam uit zandvoort, toen is hij over de oceaan gelopen om daar een kruik wijn tehalen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
haha je zei flikkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow nah dat wist ikniet en het intresseerd me ook geen ene flikker![]()
Je zei flikkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow nah dat wist ikniet en het intresseerd me ook geen ene flikker![]()
Neen, ze dreven een spijker door zijn penis (Dat is het werkelijke kruisgedoe).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
En toen spijkerden ze hem met zijn kop aan zijn kruis.
Ah ff je mentaal voorbereidenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:34 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja morgen weer een tentamen, dus ik ben er vanacht weer![]()
ik maandag weer...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:34 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja morgen weer een tentamen, dus ik ben er vanacht weer![]()
Volgens mij klopt het toch nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
En toen gooide Petrus wijn over hem heen maar Jezus veranderde dat snel in water. Toen zei petrus "nu breekt mijn klomp!" maar hij had geen klompen, dus brak in plaats daarvan het stuk brood dat Jezus in zijn hand had.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, ze dreven een spijker door zijn penis (Dat is het werkelijke kruisgedoe).
En dat over het water lopen was niet meer dan Jezus die in een plas stampte om Petrus nat te krijgen.
Jezus was geen bef'ferquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het toch niet
want dan blijft de vraag
Waarom zou hij wijn in een ei veranderen als hij er ook Palm of bittergarnituur van had kunnen maken?
En dan gaat er een bom af in Staphorst?quote:
Good riddance.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan gaat er een bom af in Staphorst?
Was't maar waarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
nu is het nét geen killquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Toffe band.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:49 schreef Misstique het volgende:
Good riddance.
Neehee, niet Green Day. Good Riddance.quote:
Where's me pint?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:55 schreef Dagonet het volgende:
Dude.
Geheel correct.quote:
Seriously.quote:
daar was ik er ook 1 van gisteren hoor!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Geheel correct.
Rest ook hallo! Hoe is het hier? Geen vervelende noobs vandaag, zie ik?
* Klopt af
* guitarist.nl klopt *quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Geheel correct.
Rest ook hallo! Hoe is het hier? Geen vervelende noobs vandaag, zie ik?
* Klopt af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |