Langdurig jaquote:
Tijd om ervan af te stappen dan.quote:
Ik wil niet spoileren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:44 schreef Janetje het volgende:
Hoeveel kost het?
Dat stelt me teleur..quote:
een frituurdieet is ook een dieetquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tijd om ervan af te stappen dan.
Ik ga me dit weekend volledig te buitenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tijd om ervan af te stappen dan.
Als je te dun bent en aan moet komen is ook een dieetquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
een frituurdieet is ook een dieet
Toch niet tot je buikje tonnetje rond is he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga me dit weekend volledig te buiten![]()
bij mij heeft het geholpen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je te dun bent en aan moet komen is ook een dieet
zulke gedachten had ik nou ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef mcDavid het volgende:
ik moet minder "een .... is ook een ...." zeggen
Een uitspraak is ook een soort van stijl.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef mcDavid het volgende:
ik moet minder "een .... is ook een ...." zeggen
Nimmer!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Toch niet tot je buikje tonnetje rond is he?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een uitspraak is ook een soort van stijl.
Goedzo, dan mag je je helemaal te buiten gaanquote:
en je eigen awardquote:
Will doquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goedzo, dan mag je je helemaal te buiten gaan
Dominatrix!!!!quote:
dagohoerrquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dominatrix!!!!![]()
![]()
Al van gedachten veranderd?![]()
Ik heb me voorgenomen weer eens wat lichaamsbeweging te krijgen.quote:
Je gaat bij M langs?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen weer eens wat lichaamsbeweging te krijgen.
Sport is goed voor jequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat deed ik heul nietquote:
Goed voor je.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof ik haar huis weet te vinden.quote:
Ja, moet ik ook weer eens doen.... eerder fietste ik altijd naar school nu ga ik met de bus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof ik haar huis weet te vinden.
Wel teamsport trouwens, solo vinnik geen hol aan.quote:
quote:
als ik op de fiets ga, kan ik 2 minuten later weg!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, moet ik ook weer eens doen.... eerder fietste ik altijd naar school nu ga ik met de bus.
Fietsen, het is heerlijk weer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, moet ik ook weer eens doen.... eerder fietste ik altijd naar school nu ga ik met de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |