abonnement Unibet Coolblue
pi_36323451
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:54 schreef Longer het volgende:
ik zoek een tapered leg voor een jongen. denk aan g star narrow die al reeds in mijn bezit is ..

Dus toelopende pijpen beneden. alles al rondgebeld voor de levi 511, iemand enig idee waar ik heen kan fietsen?
Levi's stores misschien??
pi_36328663
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:54 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Levi's stores misschien??
Nee, dat is het hem nu juist, al in utrecht geweest, rotterdam, via levi's site zelf. maar dan kom je bij poolse eshops terecht ..
Lang haar to get eunt!
pi_36328690
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef Longer het volgende:

[..]

Nee, dat is het hem nu juist, al in utrecht geweest, rotterdam, via levi's site zelf. maar dan kom je bij poolse eshops terecht ..
In Amsterdam zitten er nu 2 geloof ik misschien dat je daar nog langs kan. Of in amersfoort daar zit er al jaren een.
pi_36328742
dankjewel, ik zal eens een weg uitstippelen
Lang haar to get eunt!
pi_36373314
Ik zag gister tijdens het uitgaan iemand met een vest met zwart witten streepvlakken, zoiets alleen dan duidelijk zwart & wit:



De vlakken hiervan waren alleen groter, Verder zat het vest redelijk strak, en met capuchon.
  zondag 26 maart 2006 @ 11:45:16 #156
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36373343
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:43 schreef XiChico het volgende:
Ik zag gister tijdens het uitgaan iemand met een vest met zwart witten streepvlakken, zoiets alleen dan duidelijk zwart & wit:

[afbeelding]

De vlakken hiervan waren alleen groter, Verder zat het vest redelijk strak, en met capuchon.
Waarschijnlijk Jack&Jones
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_36373472
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:45 schreef Molluck het volgende:

[..]

Waarschijnlijk Jack&Jones
Ik heb even op de site gekeken, en ze hebben inderdaad in hun collectie iets wat er heel erg op lijkt .. een soortgelijk vest alleen met iets andere kleuren. Alleen de collectie op de site bestaat maart ui 8 plaatjes ofzo dus ga ik wel even in de winkel kijken. Weet iemand of J&J in Zwolle groot is qua assortiment?
  maandag 27 maart 2006 @ 01:05:28 #158
122506 nogal
hoi, alles goed?
pi_36394301
Ik ben naar zo'n soort vest/trainingsjack op zoek van Adidas.


Sorry voor het plaatje.. was enigste wat ik op dit moment voor een redelijk
duidelijke foto kon vinden Is een beetje een retro look jack volgens mij dus.
Voorlopig nog niks kunnen vinden. Niet in Rotterdam, Amsterdam en Den Haag.
pi_36412982
ik moet voor de lente/zomer een jas hebben. ik wil geen normale jas, verder heb ik geen idee wat ik wel wil t moet niet te warm zijn makkelijk te dragen en toch stylvol. heeft iemand een leuke suggestie?
heb gedacht over een soort beige colbert maar ben dr nog nie echt uit..
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36413056
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef the-bullit het volgende:
ik moet voor de lente/zomer een jas hebben. ik wil geen normale jas, verder heb ik geen idee wat ik wel wil t moet niet te warm zijn makkelijk te dragen en toch stylvol. heeft iemand een leuke suggestie?
heb gedacht over een soort beige colbert maar ben dr nog nie echt uit..
Daar heb ik er ook eentje van maar als het een beetje regent is dat niks, of wanneer het toch nog behoorlijk koud is dan is het behoorlijk koud in je nek doordat je natuurlijk jasje lage knoopjes heeft.
  maandag 27 maart 2006 @ 19:27:14 #161
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_36413312
Ik zoek iets als een bodywarmer, maar dan niet te groot, maar ook weer niet te homofiel. Want dat ben ik niet en er is verder niets mis mee trouwens :p
moet niet te duur zijn en in omg. groningen te kopen zijn..
niets
pi_36413339
wat voor een heb je?
ik wil m toch alleen dragen als t iets warmer is..niet nu met 15 graden ofzow..
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36436568
weet iemand waar het merk dsquared verkocht word...?in nederland
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_36436605
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:57 schreef the-bullit het volgende:
weet iemand waar het merk dsquared verkocht word...?in nederland
Velvet in magna plaza in amsterdam.
pi_36437794
quote:
Op maandag 27 maart 2006 01:05 schreef nogal het volgende:
Ik ben naar zo'n soort vest/trainingsjack op zoek van Adidas.
[afbeelding]

Sorry voor het plaatje.. was enigste wat ik op dit moment voor een redelijk
duidelijke foto kon vinden Is een beetje een retro look jack volgens mij dus.
Voorlopig nog niks kunnen vinden. Niet in Rotterdam, Amsterdam en Den Haag.
Mijn broer heeft zo'n vest in het blauw op www.wehkamp.nl besteld, was wel een tijdje geleden...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:25:11 #166
122506 nogal
hoi, alles goed?
pi_36439367
Bedankt PrewT ze hebben daar aardig wat met het oude Adidas logo (bij wehkamp)
pi_36439424
ik zoek kleding - broeken - van het merk i.o.u. womenswear

wie o wie
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_36478449
Ik ben met gezwinde spoed op zoek naar een gehaakte bikini, zoals je die wel in de jaren zeventig zag. Of in elk geval iets dat erbij in de buurt komt. Graag echte winkels en geen online shops, want ik heb het overmorgen al nodig.
pi_36486222
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:57 schreef the-bullit het volgende:
weet iemand waar het merk dsquared verkocht word...?in nederland
Kijk eens rond in de Questo in Amsterdam daar hebben ze op de bovenverdieping een heel rek met D-squared kleding hangen. Pak Tramlijn 2 of 5 uitstappen Hobbemastraat richting Pc Hooftstraat lopen en dan zie je Questo wel opdoemen. Ben er gisteren nog geweest en de meeste zomerkleding is al weer weg.
pi_36486982
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:39 schreef Kvaky het volgende:

[..]

Kijk eens rond in de Questo in Amsterdam daar hebben ze op de bovenverdieping een heel rek met D-squared kleding hangen. Pak Tramlijn 2 of 5 uitstappen Hobbemastraat richting Pc Hooftstraat lopen en dan zie je Questo wel opdoemen. Ben er gisteren nog geweest en de meeste zomerkleding is al weer weg.
Dat vind ik best een vage winkel trouwens. Je ziet er nooit iemand en die gasten die er werken kijken je altijd zo half de winkel uit wanneer je niet op en top hip gekleed bent.
pi_36487532
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:17 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat vind ik best een vage winkel trouwens. Je ziet er nooit iemand en die gasten die er werken kijken je altijd zo half de winkel uit wanneer je niet op en top hip gekleed bent.
Het is ook een vage winkel en inderdaad er is bijna nooit iemand laatst hadden ze het erover dat hun de grootste collectie d-squared hadden in Amsterdam dat volgens mij best kan kloppen, maar ook had die gozer het erover dat je er altijd snel bij moet zijn want alles was binnen no-time weg. Nu wil ik niet lullig doen maar altijd als ik er ben ben ik altijd de enige die daar rondloopt. Over dat kijken dat weet ik niet daar let ik niet op. Moet zeggen dat het niet al te hulpvaardig personeel is in verhouding met de prijzen die je er betaald. Moet zeggen dat ze in de Velvet altijd wel erg behulpzaam zijn
pi_36487687
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:39 schreef Kvaky het volgende:

[..]

Het is ook een vage winkel en inderdaad er is bijna nooit iemand laatst hadden ze het erover dat hun de grootste collectie d-squared hadden in Amsterdam dat volgens mij best kan kloppen, maar ook had die gozer het erover dat je er altijd snel bij moet zijn want alles was binnen no-time weg. Nu wil ik niet lullig doen maar altijd als ik er ben ben ik altijd de enige die daar rondloopt. Over dat kijken dat weet ik niet daar let ik niet op. Moet zeggen dat het niet al te hulpvaardig personeel is in verhouding met de prijzen die je er betaald. Moet zeggen dat ze in de Velvet altijd wel erg behulpzaam zijn
Over dat laatste kan ik zeker meepraten. Zelfs toen ik cheap ass een blue blood broek in de aanbieding (50% korting) ging kopen was het personeel zeer behulpzaam.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:57:02 #173
38991 Marshall_2002
Eyes upon you, till time comes
pi_36495254
Ik zoek eigenlijk enkel de naam en toenaam van de schoenen die ik onlangs via de Outlet Roermond aangeschaft heb. Het zijn bruine leren sneakers, Nike met Brasil in de zool geschreven, 3 sterren bij NIke logo en namaaknoppen (van rubber) onder de schoen.
Ik kan enkel de 5* collectie vinden van Nike Brasil...
Zodra wij menen dat de aarde plat is, staan we zelf op het randje
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:20:57 #174
108137 pietje63
bier = ongezond
pi_36495957
Ik zoek iets moois dat past op een heel licht blauwe (dockers) broek... Juist een donkere kleur of iets anders lichts?
---=======------
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:31:24 #175
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_36496315
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:20 schreef pietje63 het volgende:
Ik zoek iets moois dat past op een heel licht blauwe (dockers) broek... Juist een donkere kleur of iets anders lichts?
Ik vind wit mooi boven zo'n broek, maar donkerblauw ook.
The truth is relative, pick one that works!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')