Je hebt de DVD?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Echt een film voor op schoolkamp in de 1e klas van het voortgezet onderwijs.
Tenminste nu hij in het Nederlands ondertiteld is.
Ik vond je te vrouwelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef LuQas het volgende:
Wat een ethervervuiling zeg op rtl4!
Ik krijg echt last van enorme plaatsvervangende schaamte...
Ze hebben wel een paar stereotypes uitgezocht, ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef LuQas het volgende:
Wat een ethervervuiling zeg op rtl4!
Ik krijg echt last van enorme plaatsvervangende schaamte...
Idd, wat een jerkquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond je te vrouwelijk
HOOR WIE T ZEGT![]()
Geweldig dit..quote:
Zullen wij maar trouwen dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef Waxxer het volgende:
Also, cooler TT!![]()
Hahahaha ooowww als ik die mensen zie, wil ik helemaal geen homo meer zijn.
Er is voor mij ook geen perfecte partner
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..........![]()
Ja die neiging had ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef Waxxer het volgende:
Also, cooler TT!![]()
We hebben nog een excuus-hetero nodig in dit topic. Moet je het lijstje niet even invullen?quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke deal
Echt uitgebreid en alles met alles erop en eraan en dan elkaar een ring om doen
Minste wat ik kon doen, ik had niet de bedoeling om je de loef af te steken; ik zag je smeekbede pas toen ik de 300e had.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef Waxxer het volgende:
Also, cooler TT!![]()
Veel coming out films hebben een soortgelijk plot. Waarom moet er altijd een flikkertje zijn dat verliefd wordt op zn beste vriend? Waarom is er nooit een film over een jongen die zijn sexuele gevoelens voor mannen ontdekt en vervolgens ernaar handelt. Je kan denken aan het bezoeken van gelegenheden voor homo's of aan experimenteren op sexueel vlak.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Echt een film voor op schoolkamp in de 1e klas van het voortgezet onderwijs.
Tenminste nu hij in het Nederlands ondertiteld is.
Een wát?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef LuQas het volgende:
[..]
We hebben nog een excuus-hetero nodig in dit topic. Moet je het lijstje niet even invullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |