Vandaag liep ik met met mijn mams door de stad, op zoek naar kleding en prularia. Godzijdank mag ik terugblikken op een geslaagde dag, iets wat niet altijd het geval is. Maar genoeg over de moeder-zoon relatie, daar zitten jullie niet op te wachten.
Het valt me al een geruime tijd op dat als ik met mijn moeder ergens naar toe ga, dat zij het altijd voor elkaar weet te krijgen de aandacht van mannen te trekken. Op zich is dat niet zo vreemd, gezien het feit dat dat iets natuurlijks is, maar toch is het voor mij een grote bron van irritatie en frustratie. Vaak pik je ze er zo uit, van die mannetjes die net te lang kijken en waneer ik ze trakteer op een boze blik direct de andere kant op kijken.
Nu kan ik uit vertrouwde bronnen melden dat mijn moeder geen lelijke vrouw is om te zien, blond haar, blauwe ogen, je kent het wel. Een ware 'arier' zoals ome Adolf dat zo mooi kon omschrijven.
Maar goed, mijn moeder moet er niets van hebben. Erg begrijpelijk, na mijn vader en mij moet ze wel een hekel hebben aan mannen
![]()
whehe
Vooral turken hebben er een handje van, maar dat komt waarschijnlijk omdat die lui zo gefrustreerd zijn omdat ze maar 1x in de maand neuken met hun wijf als die uberhaupt nog neukbaar is. Bij negroïde personen kan ik me er ook nog wel wat bij voorstellen, zeker als je gaat kijken naar de onderzoeken waar toch iets te vaak uit blijkt dat die mensen geen intellectuelen zijn en vaak primitief zijn. De vergelijking met apen zal ik maar achterwege laten, voordat ik hier als een racist afgeschilderd wordt. Want dat is niet mijn intentie, ik hou er gewoon van om mensen met hun neus op de feiten te drukken.
Maar goed, dat wilde ik dus even met jullie delen.
en nu maar wachten op de milf-brigade en mensen die gaan huilen om pics...
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!