goedzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef t0y het volgende:
Maar goed, dat wilde ik dus even met jullie delen.
ahahaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef t0y het volgende:
Bij negroïde personen kan ik me er ook nog wel wat bij voorstellen, zeker als je gaat kijken naar de onderzoeken waar toch iets te vaak uit blijkt dat die mensen geen intellectuelen zijn en vaak primitief zijn.
Ja, dat is eigenlijk ook wel weer zo. Het is heel tegenstrijdig allemaal, aan de ene kant denk je bij jezelf van wat kijkt die kerel nou en aan de kant heb ik zoiets van, mjah, toch leuk voor d'r dat ze op die leeftijd nog aandacht krijgt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:16 schreef Het_hupt het volgende:
Is toch een compliment voor je moeder![]()
Omdat ik het niet nodig acht dat men zich afrukt op de foto van mijn moederquote:
cool dat je je moeder met ons wilt delen. Piccie? Wat heeft ze graag, bukake moet via Fok! wel te regelen zijn, me dunktquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef t0y het volgende:
Maar goed, dat wilde ik dus even met jullie delen.
en nu maar wachten op de milf-brigade en mensen die gaan huilen om pics...
Ja dat zal welquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef t0y het volgende:
[..]
Omdat ik het niet nodig acht dat men zich afrukt op de foto van mijn moeder![]()
Maar als je echt rukvoer nodig hebt...
[afbeelding]
Hier lijkt ze wel een beetje op...
Puberteit enzo, jezelf afzetten tegen je moederquote:
Daar zou ik ook naar kijken als ik die in de stad tegen kwamquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef t0y het volgende:
[..]
Omdat ik het niet nodig acht dat men zich afrukt op de foto van mijn moeder![]()
Maar als je echt rukvoer nodig hebt...
[afbeelding]
Hier lijkt ze wel een beetje op...
Je bent jaloers dat er meer kerels naar je moeder kijken dan naar jouquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef t0y het volgende:
Het valt me al een geruime tijd op dat als ik met mijn moeder ergens naar toe ga, dat zij het altijd voor elkaar weet te krijgen de aandacht van mannen te trekken. (...) voor mij een grote bron van irritatie en frustratie.
Ja, ik ben erg jaloers op haarquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:36 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat er meer kerels naar je moeder kijken dan naar jou
Ze woont niet in Vlaardingen, ze is van mening dat de lucht hier vervuild is met het oog op pernis wat hier niet al te ver vandaan isquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
oe, daar heb ik tot een jaar geleden gewoond, die zijn allemaal lelijk hoor
Zegt de meneer mevrouw met een duitse usernamequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:40 schreef nein het volgende:
Aan je taalgebruik te zien lijk je zelf ook wel een voorstander te zijn van het arische ras, engerd. Jij baseert je feiten alleen op jouw ervaringen in de wereld, en zo te merken heb je nog maar weinig meegemaakt. Apen, primitief, zielig hoor.
Nee, ze doet altijd de deur op slotquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:42 schreef Chriz2k het volgende:
Begluur je haar weleens als ze aan het douchen is?
Je probeert elke keer weer de deur open te maken en ''per ongeluk'' binnen te wandelen, maar steeds tevergeefs?quote:
Sommige dingen weet je gewoon...quote:
Ik woon niet meer thuis, dus dat zit er niet in...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je probeert elke keer weer de deur open te maken en ''per ongeluk'' binnen te wandelen, maar steeds tevergeefs?
Idd hoe oud is je moeder dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef longinus het volgende:
Ik weet niet hoe oud jou mamma is, maar ik zou alvast gaan oefenen op het woordje "PAPPA"
Ze is 38 lentes jongquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd hoe oud is je moeder dan?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef Martijn23 het volgende:
[..]
ik ook niet, val op vrouwen met donker haar![]()
Hij heeft toch wel een beetje gelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef nein het volgende:
Mensen over 1 kam scheren heeft nog nooit geholpen en ik vind het vreemd dat mensen het blijkbaar normaal vinden dat zwarten 'primitief en apen' genoemd worden.
Ach, daar hebben een links universiteit-kutje. Waar heb je mij horen zeggen dat ik een duitse naam heb, blijkbaar ben je ook niet slim genoeg om sarcasme te constateren waneer ik het woord 'arier' laat vallen. Of misschien ben je daar wel te serieus voor, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef nein het volgende:
[..]
Och, zwarte lui apen en primitief noemen, arier, trots zijn op je duitse naam. Nee, je zegt het niet letterlijk (vandaar ook t woord insinuaties), maar je zit stiekem wel te 'genieten' van je 'stoere' en 'gedurfde' opmerkingen generalisaties over mensen. Zeker aangezien het tegenwoordig 'hip' is om lekker kortzichtige, populistische, rechtse opmerkingen de wereld in te slingeren. Daar kan ik me echt verschrikkelijk aan ergeren ja!
Of je neemt de TS te serieus...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef nein het volgende:
[..]
Zie mijn redenen?
Mensen over 1 kam scheren heeft nog nooit geholpen en ik vind het vreemd dat mensen het blijkbaar normaal vinden dat zwarten 'primitief en apen' genoemd worden. We lijken wel terug te gaan naar de middeleeuwen hier!
Vraag je geld terugquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef tonks het volgende:
Ik had je moeder gister, zo geweldig is ze niet.
Je moet er wel minimaal 25 jaar bij optellen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:36 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Daar zou ik ook naar kijken als ik die in de stad tegen kwam![]()
Ras heeft niets met gedrag te maken, er zijn zat blanke 'apen en primitievelingen' (ik noem een zekere fam Tokkie) op de wereld, maar die worden nooit gegeneraliseerd naar ALLE blanken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een beetje gelijk?
Ik reageer juist op de TS omdat niemand anders lijkt op te vallen hoe hij aan het generaliseren is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Of je neemt de TS te serieus...
Omdat de meeste mensen hier met een beetje verstand weten dat de TS het niet al te serieus bedoelt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef nein het volgende:
[..]
Ik reageer juist op de TS omdat niemand anders lijkt op te vallen hoe hij aan het generaliseren is.
Dat wil TS juist. Niet doen dus. Pubertjes moet je niet serieus nemen. Dat doen ze zelf wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef nein het volgende:
[..]
Ik reageer juist op de TS omdat niemand anders lijkt op te vallen hoe hij aan het generaliseren is.
Zoals ik al zei in mijn openingspost, ik vind het leuk om mensen met de neus op de feiten te drukken in plaats van die eeuwige taboe sfeer omtrent negers. Ze zullen ongetwijfeld niet allemaal zo zijn, maar je ziet het vaak terug in onderzoeken en criminaliteits/zedendelicten cijfers.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef nein het volgende:
[..]
LULquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef t0y het volgende:
[..]
Ach, daar hebben een links universiteit-kutje. Waar heb je mij horen zeggen dat ik een duitse naam heb, blijkbaar ben je ook niet slim genoeg om sarcasme te constateren waneer ik het woord 'arier' laat vallen. Of misschien ben je daar wel te serieus voor, dat kan natuurlijk ook.
En inderdaad, ik zit hier lachend achter mijn pc, te genieten van mijn 'gewaagde' opmerkingen. Ik vind het prachtig om te generaliseren en rechtse opmerkingen de wereld in te slingeren, in de hoop een volstrekt nutteloze discussie op te starten. Bij deze is dat gelukt, dus ik feliciteer mezelf daarmee.
En als je je er zo aan ergert, waarom kijk je in dit topic dan? Blijkbaar behoor jij niet tot mijn doelgroep, dus donder lekker een eind op![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef t0y het volgende:
Nu kan ik uit vertrouwde bronnen melden dat mijn moeder geen lelijke vrouw is om te zien, blond haar, blauwe ogen, je kent het wel. Een ware 'arier' zoals ome Adolf dat zo mooi kon omschrijven.![]()
[/sub]
Hahaha daar ga je weerquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef t0y het volgende:
[..]
Ach, daar hebben een links universiteit-kutje. Waar heb je mij horen zeggen dat ik een duitse naam heb, blijkbaar ben je ook niet slim genoeg om sarcasme te constateren waneer ik het woord 'arier' laat vallen. Of misschien ben je daar wel te serieus voor, dat kan natuurlijk ook.
En inderdaad, ik zit hier lachend achter mijn pc, te genieten van mijn 'gewaagde' opmerkingen. Ik vind het prachtig om te generaliseren en rechtse opmerkingen de wereld in te slingeren, in de hoop een volstrekt nutteloze discussie op te starten. Bij deze is dat gelukt, dus ik feliciteer mezelf daarmee.
En als je je er zo aan ergert, waarom kijk je in dit topic dan? Blijkbaar behoor jij niet tot mijn doelgroep, dus donder lekker een eind op![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef t0y het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in mijn openingspost, ik vind het leuk om mensen met de neus op de feiten te drukken in plaats van die eeuwige taboe sfeer omtrent negers. Ze zullen ongetwijfeld niet allemaal zo zijn, maar je ziet het vaak terug in onderzoeken en criminaliteits/zedendelicten cijfers.
En nu jij weer.
en ik ben geen uberracist hoor, ik ga ook met zwarten om, maar dan wel met gepaste afstand...
Graziquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef nein het volgende:
[..]
Hahaha daar ga je weerIk ben ook geen links-stemmer, maar ik geloof totaal niet in dat rechts-populistische gelul van de laatste 3 jaar.
Waarom ik hier serieus op reageer? omdat niemand anders op je primitievelingen opmerking reageert. Dan doe ik t maar![]()
Jammer voor je dat ik niet lekker met je klaagzang meeouwehoer, maar dat had je allemaal voorkomen als je niet opeens begon te generaliseren over zwarten en andere doelgroepen. Zoiets typ je niet zonder reden, en jouw reden zal wel geweest zijn om 'happers' zoals ik te laten bijten, om vervolgens jezelf helemaal in het nauw te lullen over ongesteldheid en sacherijnige meiden enzo
Nogmaals, grow up![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |