abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34257589
Vandaag liep ik met met mijn mams door de stad, op zoek naar kleding en prularia. Godzijdank mag ik terugblikken op een geslaagde dag, iets wat niet altijd het geval is. Maar genoeg over de moeder-zoon relatie, daar zitten jullie niet op te wachten.

Het valt me al een geruime tijd op dat als ik met mijn moeder ergens naar toe ga, dat zij het altijd voor elkaar weet te krijgen de aandacht van mannen te trekken. Op zich is dat niet zo vreemd, gezien het feit dat dat iets natuurlijks is, maar toch is het voor mij een grote bron van irritatie en frustratie. Vaak pik je ze er zo uit, van die mannetjes die net te lang kijken en waneer ik ze trakteer op een boze blik direct de andere kant op kijken.

Nu kan ik uit vertrouwde bronnen melden dat mijn moeder geen lelijke vrouw is om te zien, blond haar, blauwe ogen, je kent het wel. Een ware 'arier' zoals ome Adolf dat zo mooi kon omschrijven.

Maar goed, mijn moeder moet er niets van hebben. Erg begrijpelijk, na mijn vader en mij moet ze wel een hekel hebben aan mannen whehe

Vooral turken hebben er een handje van, maar dat komt waarschijnlijk omdat die lui zo gefrustreerd zijn omdat ze maar 1x in de maand neuken met hun wijf als die uberhaupt nog neukbaar is. Bij negroïde personen kan ik me er ook nog wel wat bij voorstellen, zeker als je gaat kijken naar de onderzoeken waar toch iets te vaak uit blijkt dat die mensen geen intellectuelen zijn en vaak primitief zijn. De vergelijking met apen zal ik maar achterwege laten, voordat ik hier als een racist afgeschilderd wordt. Want dat is niet mijn intentie, ik hou er gewoon van om mensen met hun neus op de feiten te drukken.

Maar goed, dat wilde ik dus even met jullie delen.

en nu maar wachten op de milf-brigade en mensen die gaan huilen om pics...
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_34257692
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef t0y het volgende:
goedzo.

wacht maar tot jij 40 bent, en zonder vrouw zit.
of was het nou met ij? :?
pi_34257697
Ik weet niet hoe oud jou mamma is, maar ik zou alvast gaan oefenen op het woordje "PAPPA"
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_34257824
quote:
Bij negroïde personen kan ik me er ook nog wel wat bij voorstellen, zeker als je gaat kijken naar de onderzoeken waar toch iets te vaak uit blijkt dat die mensen geen intellectuelen zijn en vaak primitief zijn.
ahaha
heerlijk die zin
knetter
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:14:43 #5
81237 releaze
best of both worlds
pi_34257851
bij mijn moeder is het juist andersom. die probeert de aandacht van mannen te trekken, redelijk vaak ook met succes, en dan loop ik wel zon beetje half kotsend, gefrustreerd en gedesillusioneerd door de stad, want mams is nogsteeds getrouwd met mn vader, en imo, maar goed ik ben nog 24, ook niet de knapste gezien dr leeftijd. (ik lijk op mn moeder en ik wil niet oud worden... neeeeee)
pi_34257937
Is toch een compliment voor je moeder
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_34257994
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:16 schreef Het_hupt het volgende:
Is toch een compliment voor je moeder
Ja, dat is eigenlijk ook wel weer zo. Het is heel tegenstrijdig allemaal, aan de ene kant denk je bij jezelf van wat kijkt die kerel nou en aan de kant heb ik zoiets van, mjah, toch leuk voor d'r dat ze op die leeftijd nog aandacht krijgt.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_34258067
Ik vraag me af wat je dan wil? Zo'n dikke moeke, met een geruite rok, een een vette spijkerjas, met een dikke buik die voor d'r tieten uitsteekt op Birkenstocksandalen? met vlekken onder d'r oksels en een lucht van 3 dagen maandverband? Zoiets?
pi_34258092
Leuk voor je mamma!
pi_34258113
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:18 schreef seto het volgende:
Hoe durf je dit te posten zonder foto
Omdat ik het niet nodig acht dat men zich afrukt op de foto van mijn moeder

Maar als je echt rukvoer nodig hebt...

Hier lijkt ze wel een beetje op...
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:27:29 #11
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_34258452
duidelijk een geval van 'blond haar, blauwe tieten...'
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:27:35 #12
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_34258454
quote:

en nu maar wachten op de milf-brigade en mensen die gaan huilen om pics...
cool dat je je moeder met ons wilt delen. Piccie? Wat heeft ze graag, bukake moet via Fok! wel te regelen zijn, me dunkt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_34258627
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef t0y het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ja dat zal wel .
pi_34258775
Wees trots op je moeder joh.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_34258824
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:33 schreef ondeugend het volgende:
Wees trots op je moeder joh.
Puberteit enzo, jezelf afzetten tegen je moeder
pi_34258923
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef t0y het volgende:

[..]

[afbeelding]
Daar zou ik ook naar kijken als ik die in de stad tegen kwam
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_34258937
quote:
Het valt me al een geruime tijd op dat als ik met mijn moeder ergens naar toe ga, dat zij het altijd voor elkaar weet te krijgen de aandacht van mannen te trekken. (...) voor mij een grote bron van irritatie en frustratie.
Je bent jaloers dat er meer kerels naar je moeder kijken dan naar jou
pi_34259008
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:36 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Je bent jaloers dat er meer kerels naar je moeder kijken dan naar jou
Ja, ik ben erg jaloers op haar
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:37 schreef stinkie het volgende:

[..]

oe, daar heb ik tot een jaar geleden gewoond, die zijn allemaal lelijk hoor
Ze woont niet in Vlaardingen, ze is van mening dat de lucht hier vervuild is met het oog op pernis wat hier niet al te ver vandaan is

[ Bericht 4% gewijzigd door t0y op 19-01-2006 22:45:05 ]
pi_34259108
Aan je taalgebruik te zien lijk je zelf ook wel een voorstander te zijn van het arische ras, engerd. Jij baseert je feiten alleen op jouw ervaringen in de wereld, en zo te merken heb je nog maar weinig meegemaakt. Apen, primitief, zielig hoor.
(:
pi_34259166
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:40 schreef nein het volgende:
Aan je taalgebruik te zien lijk je zelf ook wel een voorstander te zijn van het arische ras, engerd. Jij baseert je feiten alleen op jouw ervaringen in de wereld, en zo te merken heb je nog maar weinig meegemaakt. Apen, primitief, zielig hoor.
Zegt de meneer mevrouw met een duitse username

Had ik trouwens al verteld dat mijn moeder van duitse afkomst is
pi_34259180
Begluur je haar weleens als ze aan het douchen is?
pi_34259232
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:42 schreef Chriz2k het volgende:
Begluur je haar weleens als ze aan het douchen is?
Nee, ze doet altijd de deur op slot
pi_34259339
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef t0y het volgende:

[..]

oh maar je kijkt wel?
pi_34259367
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef t0y het volgende:

[..]

Je probeert elke keer weer de deur open te maken en ''per ongeluk'' binnen te wandelen, maar steeds tevergeefs?
pi_34259389
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef Martijn23 het volgende:

[..]

oh maar je kijkt wel?
Sommige dingen weet je gewoon...
pi_34259413
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef t0y het volgende:

[..]

Sommige dingen weet je gewoon...
zoals?
pi_34259415
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Je probeert elke keer weer de deur open te maken en ''per ongeluk'' binnen te wandelen, maar steeds tevergeefs?
Ik woon niet meer thuis, dus dat zit er niet in...
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:53:19 #28
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34259717
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef longinus het volgende:
Ik weet niet hoe oud jou mamma is, maar ik zou alvast gaan oefenen op het woordje "PAPPA"
Idd hoe oud is je moeder dan?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34259778
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd hoe oud is je moeder dan?
Ze is 38 lentes jong
pi_34260190
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef Martijn23 het volgende:

[..]

ik ook niet, val op vrouwen met donker haar
(:
pi_34260191
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef nein het volgende:
Mensen over 1 kam scheren heeft nog nooit geholpen en ik vind het vreemd dat mensen het blijkbaar normaal vinden dat zwarten 'primitief en apen' genoemd worden.
Hij heeft toch wel een beetje gelijk ?
pi_34260223
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef nein het volgende:

[..]

Och, zwarte lui apen en primitief noemen, arier, trots zijn op je duitse naam. Nee, je zegt het niet letterlijk (vandaar ook t woord insinuaties), maar je zit stiekem wel te 'genieten' van je 'stoere' en 'gedurfde' opmerkingen generalisaties over mensen. Zeker aangezien het tegenwoordig 'hip' is om lekker kortzichtige, populistische, rechtse opmerkingen de wereld in te slingeren. Daar kan ik me echt verschrikkelijk aan ergeren ja!
Ach, daar hebben een links universiteit-kutje. Waar heb je mij horen zeggen dat ik een duitse naam heb, blijkbaar ben je ook niet slim genoeg om sarcasme te constateren waneer ik het woord 'arier' laat vallen. Of misschien ben je daar wel te serieus voor, dat kan natuurlijk ook.

En inderdaad, ik zit hier lachend achter mijn pc, te genieten van mijn 'gewaagde' opmerkingen. Ik vind het prachtig om te generaliseren en rechtse opmerkingen de wereld in te slingeren, in de hoop een volstrekt nutteloze discussie op te starten. Bij deze is dat gelukt, dus ik feliciteer mezelf daarmee.

En als je je er zo aan ergert, waarom kijk je in dit topic dan? Blijkbaar behoor jij niet tot mijn doelgroep, dus donder lekker een eind op
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:04:07 #33
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34260262
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef nein het volgende:

[..]

Zie mijn redenen?
Mensen over 1 kam scheren heeft nog nooit geholpen en ik vind het vreemd dat mensen het blijkbaar normaal vinden dat zwarten 'primitief en apen' genoemd worden. We lijken wel terug te gaan naar de middeleeuwen hier!
Of je neemt de TS te serieus...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:04:18 #34
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_34260274
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef tonks het volgende:
Ik had je moeder gister, zo geweldig is ze niet.
Vraag je geld terug
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
pi_34260276
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:36 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Daar zou ik ook naar kijken als ik die in de stad tegen kwam
Je moet er wel minimaal 25 jaar bij optellen.

pi_34260296
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:54 schreef t0y het volgende:

[..]

Ze is 38 lentes jong
Zoon
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_34260371
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Hij heeft toch wel een beetje gelijk ?
Ras heeft niets met gedrag te maken, er zijn zat blanke 'apen en primitievelingen' (ik noem een zekere fam Tokkie) op de wereld, maar die worden nooit gegeneraliseerd naar ALLE blanken.
(:
pi_34260411
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Of je neemt de TS te serieus...
Ik reageer juist op de TS omdat niemand anders lijkt op te vallen hoe hij aan het generaliseren is.
(:
pi_34260475
best een jonge moeder , ze was 20 toen ze je kreeg. Best wel cool, gaat ze langer mee , de mijne is al bijna 50
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:09:15 #40
133553 de_puta_madre
If it bleeds, you can kill it
pi_34260517
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef nein het volgende:

[..]

Ik reageer juist op de TS omdat niemand anders lijkt op te vallen hoe hij aan het generaliseren is.
Omdat de meeste mensen hier met een beetje verstand weten dat de TS het niet al te serieus bedoelt.
Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair.
pi_34260525
quote:

[..]

Dat wil TS juist. Niet doen dus. Pubertjes moet je niet serieus nemen. Dat doen ze zelf wel.

pi_34260528
quote:

[..]

Zoals ik al zei in mijn openingspost, ik vind het leuk om mensen met de neus op de feiten te drukken in plaats van die eeuwige taboe sfeer omtrent negers. Ze zullen ongetwijfeld niet allemaal zo zijn, maar je ziet het vaak terug in onderzoeken en criminaliteits/zedendelicten cijfers.

En nu jij weer.

en ik ben geen uberracist hoor, ik ga ook met zwarten om, maar dan wel met gepaste afstand...
pi_34260536
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef t0y het volgende:

[..]

Ach, daar hebben een links universiteit-kutje. Waar heb je mij horen zeggen dat ik een duitse naam heb, blijkbaar ben je ook niet slim genoeg om sarcasme te constateren waneer ik het woord 'arier' laat vallen. Of misschien ben je daar wel te serieus voor, dat kan natuurlijk ook.

En inderdaad, ik zit hier lachend achter mijn pc, te genieten van mijn 'gewaagde' opmerkingen. Ik vind het prachtig om te generaliseren en rechtse opmerkingen de wereld in te slingeren, in de hoop een volstrekt nutteloze discussie op te starten. Bij deze is dat gelukt, dus ik feliciteer mezelf daarmee.

En als je je er zo aan ergert, waarom kijk je in dit topic dan? Blijkbaar behoor jij niet tot mijn doelgroep, dus donder lekker een eind op
LUL

[ Bericht 14% gewijzigd door Martijn23 op 20-01-2006 12:31:30 ]
pi_34260623
quote:

Nu kan ik uit vertrouwde bronnen melden dat mijn moeder geen lelijke vrouw is om te zien, blond haar, blauwe ogen, je kent het wel. Een ware 'arier' zoals ome Adolf dat zo mooi kon omschrijven.

[/sub]
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
pi_34260626
whahaha grapje net als jou grapje over negers, pffffff zat je ff stuk he einstein!!
pi_34260680
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef t0y het volgende:

[..]

Hahaha daar ga je weer Ik ben ook geen links-stemmer, maar ik geloof totaal niet in dat rechts-populistische gelul van de laatste 3 jaar.
Waarom ik hier serieus op reageer? omdat niemand anders op je primitievelingen opmerking reageert. Dan doe ik t maar

Jammer voor je dat ik niet lekker met je klaagzang meeouwehoer, maar dat had je allemaal voorkomen als je niet opeens begon te generaliseren over zwarten en andere doelgroepen. Zoiets typ je niet zonder reden, en jouw reden zal wel geweest zijn om 'happers' zoals ik te laten bijten, om vervolgens jezelf helemaal in het nauw te lullen over ongesteldheid en sacherijnige meiden enzo

Nogmaals, grow up
(:
pi_34260683
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef t0y het volgende:

[..]

Zoals ik al zei in mijn openingspost, ik vind het leuk om mensen met de neus op de feiten te drukken in plaats van die eeuwige taboe sfeer omtrent negers. Ze zullen ongetwijfeld niet allemaal zo zijn, maar je ziet het vaak terug in onderzoeken en criminaliteits/zedendelicten cijfers.

En nu jij weer.

en ik ben geen uberracist hoor, ik ga ook met zwarten om, maar dan wel met gepaste afstand...
SUKKEL
pi_34260720

Zoiets .
pi_34260740
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef nein het volgende:

[..]

Hahaha daar ga je weer Ik ben ook geen links-stemmer, maar ik geloof totaal niet in dat rechts-populistische gelul van de laatste 3 jaar.
Waarom ik hier serieus op reageer? omdat niemand anders op je primitievelingen opmerking reageert. Dan doe ik t maar

Jammer voor je dat ik niet lekker met je klaagzang meeouwehoer, maar dat had je allemaal voorkomen als je niet opeens begon te generaliseren over zwarten en andere doelgroepen. Zoiets typ je niet zonder reden, en jouw reden zal wel geweest zijn om 'happers' zoals ik te laten bijten, om vervolgens jezelf helemaal in het nauw te lullen over ongesteldheid en sacherijnige meiden enzo

Nogmaals, grow up
Grazi
pi_34260785
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef nein het volgende:

[..]

[verhaal]
Ik vind je wel lief hoor .

[ Bericht 52% gewijzigd door ChicaneBT op 19-01-2006 23:26:15 ]
pi_34260846
quote:

[..]

En nu jij weer.

HAHAHAHA oh my god.
Tijd voor een lesje geschiedenis voor jou. Hoe zou jij het vinden als jij en AL je blanke medemensen eeuwenlang werd uitgebuit? Het is een enorme strijd voor minderheden om succesvol te worden, niet vanwege hun ras, maar nogmaals: vanwege hun situatie. Daar kunnen ze niets aan doen. Losers als jij maken het voor minderheden nog moeilijker om een fatsoenlijke plek in de maatschappij te veroveren, want jij zou ze toch niet aannemen bij een bedrijf.

Edit: Er rust helemaal geen taboe op negers trouwens, jij suggereert alleen dat er een taboe op rust. Zodat mensen weer gaan denken "hey, rustte er dan een taboe op? verrek, ik wist van niets, maar het zal dan wel! verdomme, volgende keer maar extra goed opletten als ik het weer over zwarten heb dan"
Bullshit dus.
(:
pi_34260849
quote:

[..]

Hehe 'gepaste afstand'
pi_34260946
JE MOEDER IS LINDA DE MOL!!!111
pi_34261000
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef ChicaneBT het volgende:

[..]

Ik vind je wel lief hoor .
Werd ik dan ergens niet lief gevonden?
(:
pi_34261014
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef nein het volgende:

[..]

HAHAHAHA oh my god.
Tijd voor een lesje geschiedenis voor jou. Hoe zou jij het vinden als jij en AL je blanke medemensen eeuwenlang werd uitgebuit? Het is een enorme strijd voor minderheden om succesvol te worden, niet vanwege hun ras, maar nogmaals: vanwege hun situatie. Daar kunnen ze niets aan doen. Losers als jij maken het voor minderheden nog moeilijker om een fatsoenlijke plek in de maatschappij te veroveren, want jij zou ze toch niet aannemen bij een bedrijf.

Edit: Er rust helemaal geen taboe op negers trouwens, jij suggereert alleen dat er een taboe op rust. Zodat mensen weer gaan denken "hey, rustte er dan een taboe op? verrek, ik wist van niets, maar het zal dan wel! verdomme, volgende keer maar extra goed opletten als ik het weer over zwarten heb dan"
Bullshit dus.
andere vraag, welke muziek luister je?
pi_34261047
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef nein het volgende:

[..]

jawel hier
pi_34261048
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef nein het volgende:

[..]

.
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:20:20 #58
133553 de_puta_madre
pi_34261062
Get a room!
Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair.
pi_34261065
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef nein het volgende:

[..]

HAHAHAHA oh my god.

Bullshit dus.
lol, wat heeft dit er mee te maken dat zijn moeder een MILF is?
pi_34261107
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

.
pi_34261144
Houden we even op met het schelden op elkaar? Het gaat nu nog leuk, maar ik heb dit soort geintjes al vaker uit de hand zien lopen. Mee stoppen dus
pi_34261160
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Omdat ie strooit met generalisaties in z'n openingspost waar ik me *wild* aan erger. Ook nog omdat bijna niemand het iets lijkt te schelen dat er zomaar om niets lui tot apen gereduceerd worden.
(:
pi_34261192
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef The_Terminator het volgende:
Houden we even op met het schelden op elkaar? Het gaat nu nog leuk, maar ik heb dit soort geintjes al vaker uit de hand zien lopen. Mee stoppen dus
Mja, hij reageert toch al niet meer, hij zit in de shop

houdoe!
(:
pi_34261424
Een paar pubers die MILF roepen, wat gefrustreerden die geen foto te zien krijgen, en zelfs een lelijke vieze pad die de moeder in kwestie een sloerie noemt. Geweldig topic .

[ Bericht 1% gewijzigd door Frasier op 19-01-2006 23:31:41 (typevout) ]
X
X
X
pi_34261491
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:27 schreef Frasier het volgende:
Een paar pubers die MILF roepen, wat gefrustreerden die geen foto te zien krijgen, en zelfs een lijke vieze pad die de moeder in kwestie een sloerie noemt. Geweldig topic .
De eerste opmerking hier waar ik echt hardop om moet lachen
(:
pi_34261569
quote:
Een paar pubers die MILF roepen, wat gefrustreerden die geen foto te zien krijgen, en zelfs een lijke vieze pad die de moeder in kwestie een sloerie noemt. Geweldig topic .
wtf is nu weer een lijke pad? het paadje naar het kerkhof? De A-1 op de dodenakker?
pi_34261652
Kennen die mannen haar niet gewoon ergens van dan .
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:32:24 #68
133553 de_puta_madre
pi_34261654
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

wtf is nu weer een lijke pad? het paadje naar het kerkhof? De A-1 op de dodenakker?
Ik snap et ook niet
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:39:15 #69
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_34261969
Zeg ik laat dit topic ff uit het zicht verdwijnen en ineens zijn we aan het zwartje-bashen

hoe dat nou weer zo ineens Is TS gepikeerd whehehe omdat zijn milf ooit eens door het zwarte hulpje is 'gebashed'
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_34261975
Bagger verwijderd. Graag ook stoppen met dat allochtonen gebash, dat is namelijk de aanleiding tot die bagger reacties.
pi_34262898
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger verwijderd. Graag ook stoppen met dat allochtonen gebash, dat is namelijk de aanleiding tot die bagger reacties.
Het is gewoon onderzoek! Waarom mijn reactie verwijderd daarover .
pi_34262958
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef ChicaneBT het volgende:

[..]

Het is gewoon onderzoek! Waarom mijn reactie verwijderd daarover .
Ja, en juist die reactie zetten aan tot die enorme vloot aan bagger. En nu graag on-topic verder.
pi_34263072
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ja, en juist die reactie zetten aan tot die enorme vloot aan bagger. En nu graag on-topic verder.
Waarom mijn reactie verwijderen, het was niet eens zinloos en nergens opslaand geblaat .
pi_34264776
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Goh, ik ben net terug en wat lees ik... die negerknuffelaar nein zit weer te blaten over wat een slecht (duits) mens ik wel niet ben... blablabla, jullie zien gewoon niet in dat dit land naar de klote gaat en ik probeer dat nog een enigszins verkapt over te brengen, maar blijkbaar heb ik daarin gefaald.

En nee, ik ben geen racist!
pi_34264834
quote:
Een paar pubers die MILF roepen, wat gefrustreerden die geen foto te zien krijgen, en zelfs een lelijke vieze pad die de moeder in kwestie een sloerie noemt. Geweldig topic .
Ik moest hier om lachen en me moeder zei dat het niet waar was van die lelijke pad
pi_34265099
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:51 schreef t0y het volgende:

[..]

Goh, ik ben net terug en wat lees ik... die negerknuffelaar nein zit weer te blaten over wat een slecht (duits) mens ik wel niet ben... blablabla, jullie zien gewoon niet in dat dit land naar de klote gaat en ik probeer dat nog een enigszins verkapt over te brengen, maar blijkbaar heb ik daarin gefaald.

En nee, ik ben geen racist!
Laat ik vriendelijk blijven, dit land gaat naar de kloten ja. Maar niet door de redenen die jij noemt. Dat is namelijk te kortzichtig en te makkelijk en zo makkelijk zit d ewereld HELAAS niet in elkaar. Ik zou ook wel willen dat ik alle problemen op 1 groep kon schuiven, maar dat werkt niet.
(:
pi_34265303
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:02 schreef nein het volgende:

[..]

Laat ik vriendelijk blijven, dit land gaat naar de kloten ja. Maar niet door de redenen die jij noemt. Dat is namelijk te kortzichtig en te makkelijk en zo makkelijk zit d ewereld HELAAS niet in elkaar. Ik zou ook wel willen dat ik alle problemen op 1 groep kon schuiven, maar dat werkt niet.
Ik geloof er niks van dat jij dat zou willen.
pi_34265306
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:02 schreef nein het volgende:

[..]

Mag ik eigenlijk vragen waar je je zo drukt om maakt? Probeer je mij er nu van te overtuigen dat mijn 'racistische' gedachten slecht zijn en dat ik iedereen moet nemen zoals hij is, ongeacht intelligentie en/of uiterlijk? Sorry, daar heb ik grote moeite mee, daarvoor heb ik teveel nare dingen meegemaakt in mijn leven. Ik ben opgegroeid in Rotterdam Wst en heb een tijdje in een kindertehuis gezeten in Rotterdam Centrum. Dus neem alsjeblieft van mij aan dat veel van die mensen niet deugen. Je wilt niet eens weten hoe die mensen in elkaar zitten. Zorg jij nou maar dat je slaagt voor je universiteit, zodat je later niets met die mensen te maken krijgt. Tenzij je huisarts wordt ofzo dan heb je nog die ellende

Maar goed, dat geloof je waarschijnlijk toch niet. Naïef kind
pi_34265360
Is TS sexueel gefrustreerd?
Transforming into a new existence...
pi_34265383
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:12 schreef Shapeshifter het volgende:
Is TS sexueel gefrustreerd?
Interessante vraag. Nee.
maar ik rook niet meer, kan ik lekker op fok mijn frustraties uiten
pi_34265431
Denk ik de aandacht van je moeder af te leiden, is het weer niet goed
pi_34265446
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:15 schreef Shapeshifter het volgende:
Denk ik de aandacht van je moeder af te leiden, is het weer niet goed
Que?
pi_34265505
Zalig zijn de onwetenden t0y
pi_34265565
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:18 schreef Shapeshifter het volgende:
Zalig zijn de onwetenden t0y

Ik ga slapen, ik zie het morgen wel weer

Tering he, ik heb vanavond al 1 pak jodenkoeken, een zak buggles en van die koekies met suiker opgegeten

vreetkick
pi_34265573
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:21 schreef t0y het volgende:

[..]

En nu naar bed Welterusten...
pi_34271935
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:10 schreef t0y het volgende:

[..]

Mag ik eigenlijk vragen waar je je zo drukt om maakt? Probeer je mij er nu van te overtuigen dat mijn 'racistische' gedachten slecht zijn en dat ik iedereen moet nemen zoals hij is, ongeacht intelligentie en/of uiterlijk? Sorry, daar heb ik grote moeite mee, daarvoor heb ik teveel nare dingen meegemaakt in mijn leven. Ik ben opgegroeid in Rotterdam Wst en heb een tijdje in een kindertehuis gezeten in Rotterdam Centrum. Dus neem alsjeblieft van mij aan dat veel van die mensen niet deugen. Je wilt niet eens weten hoe die mensen in elkaar zitten. Zorg jij nou maar dat je slaagt voor je universiteit, zodat je later niets met die mensen te maken krijgt. Tenzij je huisarts wordt ofzo dan heb je nog die ellende

Maar goed, dat geloof je waarschijnlijk toch niet. Naïef kind
Even een kick:

Sorry hoor, maar zeg jij nu dat mensen met een andere dan blanke huidskleur meer aanleg hebben voor crimineel gedrag? Volgens jou is het dus voor (het overgrote deel van de) "zwarten" genetisch bepaald dat zij crimineel zijn? Ik vind dat echt een kortzichtige en onrespectvolle manier van kijken naar problemen en dan durf je nog te zeggen dat je niet rascistisch bent. Ik zou zeggen, leg je posts even bij elkaar en lees ze nog een keer door. Een en al vooroordelen, minderwaardigheid voor andere volkeren en over een kam scheren van bevolkingsgroepen.

Het probleem voor crimineel en asociaal gedrag ligt eerder aan het milieu waarin mensen opgroeien. Jij hebt het over de buurt Rotterdam West en een kindertehuis, kortom een milieu met vele negatieve omgevingsinvloeden, zoals armoede, criminaliteit, criminele vrienden, etc.

Plaats vanaf begin af aan een kind in een milieu met positieve invloeden en laat het daarin opgroeien en je zult zien dat het een "goed" kind/mens wordt. Plaats hetzelfde kind in een milieu met negatieve invloeden en je zult zien dat het een "slecht" kind/mens wordt. (uitzonderingen daargelaten uiteraard) Hoe kun je verwachten van een beinvloedbaar kind (en dat zijn ze allemaal) om crimineel/asociaal gedrag niet als normaal te zien en eigen te maken als het als normaal wordt gezien in zijn omgeving? Hoe kun je van een kind verwachten om goed op te groeien als het verkeerde voorbeeldfiguren heeft?

Vergelijk een kind dat in Kralingen opgroeid maar met een kind dat opgroeid in Crooswijk (blank of gekleurd). Deze buurten liggen meters van elkaar, maar een wereld van verschil. Ik wil best toegeven dat allochtonen relatief veel overlast veroorzaken, maar komt dat niet omdat allochtonen relatief veel vaker in een negatief milieu opgroeien? Het blijft een vicieuze (spelling?) cirkel. Allochtonen hebben namelijk in Nederland wel dezelfde mogelijkheden als anderen maar niet dezelfde kansen.

Ik zal zeker niet ontkennen dat de allochtonen relatief gezien een grotere criminele subgroep heeft. Dat is een statistisch feit. Daar heb je gelijk in.

Maar ik schat jou ook slim genoeg in om in te zien dat het negatieve beeld dat het publiek van allochtonen heeft een versterkend effect heeft en zelfs een van de belangrijke redenen is voor hun gedrag. Stel je deze situatie eens voor: Je bent allochtoon en tussen de 16 en 21 jaar. In de media is er een constante focus op het probleem “allochtoon”. Tijdens je schoolcarrière kun je geen bijbaan krijgen, omdat niemand een allochtoon wilt aannemen. Je toekomstbeeld is dat het na je school niet eens mogelijk is om een goede baan te krijgen, omdat je vanwege je achternaam en voornaam op je sollicitatiebrief meteen al uit de mogelijke kandidaten gefilterd wordt, en dus krijg je niet eens een sollicitatiegesprek (tenzij je onder een andere naam solliciteert). Iedereen kijkt je met een scheef oog aan, want ja je bent een allochtoon en dus ben je crimineel. Loop je een winkel binnen, dan staat een verkoper binnen twee seconden naast je om te vragen of ze je kunnen helpen. Zeg je “Nee, dank je, ik kijk even rond”, dan wordt je constant in de gaten gehouden, want iedereen weet dat allochtonen stelen. Sta je op het metrostation, dan houdt het oude dametje waar je naast bent gaan staan opeens haar handtas extra stevig vast met twee handen. Ja, waarom ben je anders naast haar gaan staan dan? Juist ja, om haar handtas te stelen. Elk moment van de dag wordt je eraan herinnerd dat je “slecht’ bent, dat je minderwaardig bent, dat er verwacht wordt dat je iets fout doet en dat je oneerbare intenties hebt bij alles wat je doet. Iedereen wacht op het moment dat je iets fout doet en dan zitten ze er bovenop. Door dit alles heb je het gevoel dat je geen toekomst hebt. Even simpel gezegd, je wordt uitgekotst. Is het dan heel moeilijk om voor te stellen dat de stap naar de mentaliteit van “Fuck iedereen” en de stap naar criminaliteit dan opeens niet zo geheel onvoorstelbaar is?

Ik wil hiermee overigens niet zeggen dat dit DE reden is van het probleem. En ik geef ze helemaal geen slachtofferrol. Zeker niet, je maakt zelf altijd je eigen beslissingen. In mijn ogen zit je altijd fout als je de criminaliteit ingaat. Maar de situatie waar je inzit, beïnvloeden wel de beslissingen die je maakt. Ik probeer alleen te zeggen dat mijn situatieschets niet bevorderend is voor de ontwikkeling van een jonge allochtoon. En het verklaard het een en ander wel.

In je openingspost hoor ik je trouwens niet over "blanken" die naar je moeder kijken? Deze kijken dus niet? Of maak je daar geen probleem van? En op je vergelijking met primitieve apen ga ik niet eens op in. Dat was helemaal laag bij de grond en het vertelt meer over jezelf dan over de groepen waar je het over hebt.

En het lijkt er inderdaad op dat het tegenwoordig 'hip' is om lekker kortzichtige, populistische, rechtse opmerkingen te maken.
pi_34276563
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef 455H07E het volgende:

[..]

Even een kick:
Dank je wel.

Sorry hoor, maar zeg jij nu dat mensen met een andere dan blanke huidskleur meer aanleg hebben voor crimineel gedrag? Volgens jou is het dus voor (het overgrote deel van de) "zwarten" genetisch bepaald dat zij crimineel zijn? Ik vind dat echt een kortzichtige en onrespectvolle manier van kijken naar problemen en dan durf je nog te zeggen dat je niet rascistisch bent. Ik zou zeggen, leg je posts even bij elkaar en lees ze nog een keer door. Een en al vooroordelen, minderwaardigheid voor andere volkeren en over een kam scheren van bevolkingsgroepen.
Ok, ik geef eerlijk toe dat ik een beetje overdrijf. Maar alsjeblieft, open je ogen en kijk om je heen. Ooit wel eens goed ruzie gehad met een groep marokanen/turken? Ze roepen allemaal hetzelfde, wij gaan dit land overnemen. Wie staat er te juichen als er een leraar wordt doodgeschoten, wie zaten er te genieten op 11/9? Juist ja. En ik zeg niet dat ze dat allemaal doen hoor, sommige van hun zijn wel in staat rationeel na te denken, helaas is deze groep echter zeer klein.

Het probleem voor crimineel en asociaal gedrag ligt eerder aan het milieu waarin mensen opgroeien. Jij hebt het over de buurt Rotterdam West en een kindertehuis, kortom een milieu met vele negatieve omgevingsinvloeden, zoals armoede, criminaliteit, criminele vrienden, etc.
Dat klopt, het zijn foute buurten ja en criminaliteit is er aan de orde van de dag. Hoewel je dat niet al te snel op straat zal merken. Er gebeurd meer dan je denkt, dat kan ik je wel vertellen. Vooral binnenshuis.

Plaats vanaf begin af aan een kind in een milieu met positieve invloeden en laat het daarin opgroeien en je zult zien dat het een "goed" kind/mens wordt. Plaats hetzelfde kind in een milieu met negatieve invloeden en je zult zien dat het een "slecht" kind/mens wordt. (uitzonderingen daargelaten uiteraard) Hoe kun je verwachten van een beinvloedbaar kind (en dat zijn ze allemaal) om crimineel/asociaal gedrag niet als normaal te zien en eigen te maken als het als normaal wordt gezien in zijn omgeving? Hoe kun je van een kind verwachten om goed op te groeien als het verkeerde voorbeeldfiguren heeft?
Vroeger ben ik beschermd opgevoed en ondanks dat is het op mijn 16e pas fout gegaan. Door foute vrienden ja. Inmiddels ligt die fase achter mij, maar je zou je er nog over verbazen over hoeveel 'nette' jongens ook de fout in gaan. Bij hun valt het echter niet op, omdat ze minder snel verdacht zullen worden. Ik noem oud en nieuw als voorbeeld, gasten van 17/18 zetten lachend een busje in de fik, onder het genot sos of gewoon wiet. Terwijl deze gastjes in het dagelijks leven gewoon naar werk/school gaan en daar totaal niet opvallen.

Vergelijk een kind dat in Kralingen opgroeid maar met een kind dat opgroeid in Crooswijk (blank of gekleurd). Deze buurten liggen meters van elkaar, maar een wereld van verschil. Ik wil best toegeven dat allochtonen relatief veel overlast veroorzaken, maar komt dat niet omdat allochtonen relatief veel vaker in een negatief milieu opgroeien? Het blijft een vicieuze (spelling?) cirkel. Allochtonen hebben namelijk in Nederland wel dezelfde mogelijkheden als anderen maar niet dezelfde kansen.
Hier moet ik je ook gelijk in geven, hoewel het natuurlijk onzin is dat ze niet dezelfde kansen krijgen. Ze weten alleen niet waar ze die kansen krijgen, gezien het feit dat ze meestal niet verder komen dan het cwi en daar af en toe verplicht moeten solliciteren. Klinkt hard, is het ook, maar het is wel de waarheid.

Ik zal zeker niet ontkennen dat de allochtonen relatief gezien een grotere criminele subgroep heeft. Dat is een statistisch feit. Daar heb je gelijk in.

Maar ik schat jou ook slim genoeg in om in te zien dat het negatieve beeld dat het publiek van allochtonen heeft een versterkend effect heeft en zelfs een van de belangrijke redenen is voor hun gedrag. Stel je deze situatie eens voor: Je bent allochtoon en tussen de 16 en 21 jaar. In de media is er een constante focus op het probleem “allochtoon”. Tijdens je schoolcarrière kun je geen bijbaan krijgen, omdat niemand een allochtoon wilt aannemen. Je toekomstbeeld is dat het na je school niet eens mogelijk is om een goede baan te krijgen, omdat je vanwege je achternaam en voornaam op je sollicitatiebrief meteen al uit de mogelijke kandidaten gefilterd wordt, en dus krijg je niet eens een sollicitatiegesprek (tenzij je onder een andere naam solliciteert). Iedereen kijkt je met een scheef oog aan, want ja je bent een allochtoon en dus ben je crimineel. Loop je een winkel binnen, dan staat een verkoper binnen twee seconden naast je om te vragen of ze je kunnen helpen. Zeg je “Nee, dank je, ik kijk even rond”, dan wordt je constant in de gaten gehouden, want iedereen weet dat allochtonen stelen. Sta je op het metrostation, dan houdt het oude dametje waar je naast bent gaan staan opeens haar handtas extra stevig vast met twee handen. Ja, waarom ben je anders naast haar gaan staan dan? Juist ja, om haar handtas te stelen. Elk moment van de dag wordt je eraan herinnerd dat je “slecht’ bent, dat je minderwaardig bent, dat er verwacht wordt dat je iets fout doet en dat je oneerbare intenties hebt bij alles wat je doet. Iedereen wacht op het moment dat je iets fout doet en dan zitten ze er bovenop. Door dit alles heb je het gevoel dat je geen toekomst hebt. Even simpel gezegd, je wordt uitgekotst. Is het dan heel moeilijk om voor te stellen dat de stap naar de mentaliteit van “Fuck iedereen” en de stap naar criminaliteit dan opeens niet zo geheel onvoorstelbaar is?
Vreemd genoeg schets dit bij mij een beeld van die clip van THC - Wil je weten hoe het voelt om altijd anders te zijn
Ik begrijp wat je bedoeld, je hebt ergens ook wel gelijk. Als ik heel eerlijk moet zijn en ik zou hier op groeien als allochtoon zou ik ook zoiets hebben van "ey fuck it, hun mogen mij niet, waarom zou ik meewerken!?" Begrijpelijk, doch zeer vervelend. Want zo zullen de problemen altijd aan houden en uiteindelijk zal het op een gegeven moment escaleren. Noem mij een paniekzaaier, maakt niet uit. Ik probeer realistisch te blijven.

Ik wil hiermee overigens niet zeggen dat dit DE reden is van het probleem. En ik geef ze helemaal geen slachtofferrol. Zeker niet, je maakt zelf altijd je eigen beslissingen. In mijn ogen zit je altijd fout als je de criminaliteit ingaat. Maar de situatie waar je inzit, beïnvloeden wel de beslissingen die je maakt. Ik probeer alleen te zeggen dat mijn situatieschets niet bevorderend is voor de ontwikkeling van een jonge allochtoon. En het verklaard het een en ander wel.
Het is gewoon verleidelijk om de criminaliteit in te gaan, heel erg zelfs. Waarom zou je productiewerk gaan doen als je thuis een plantage neer kan zetten en kan dealen in gestolen goederen/drugs. Terwijl je ook nog eens bijstand ontvangt. Die lui gaan niet weg, ze hebben het hier veel te goed.

In je openingspost hoor ik je trouwens niet over "blanken" die naar je moeder kijken? Deze kijken dus niet? Of maak je daar geen probleem van? En op je vergelijking met primitieve apen ga ik niet eens op in. Dat was helemaal laag bij de grond en het vertelt meer over jezelf dan over de groepen waar je het over hebt.
Als je niet door had dat gewoon pure uitlokkerij was, dan weet ik het ook niet meer.

En het lijkt er inderdaad op dat het tegenwoordig 'hip' is om lekker kortzichtige, populistische, rechtse opmerkingen te maken.
Daarmee trek je nu eenmaal de aandacht, blijkbaar is dat ook bij jou gelukt.
Het enige wat we op dit moment doen is constateren en problemen erkennen. Maar we doen er niets aan. Dat ze blijven, daar heb ik me bij neergelegd. Ik vind wel dat er snel oplossingen moet komen, want als dit zo door gaat...

[ Bericht 0% gewijzigd door t0y op 20-01-2006 13:45:47 ]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:41:52 #88
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_34276738
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef 455H07E het volgende:

[..]

Even een kick:
[bla, bla, bla]

Net zo als het hip is, iemand die het niet eens is met die multi-cul, voor rascist uit te maken
en ik snap trouwens niet helemaal wat dit met die lekkere moeke van ToY te maken heeft, behalve dat het gewoon een lap gezwets is, om wederom naar het onderbuikgevoel te wijzen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:53:51 #89
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34277161
ik ben dit topic aan het opschonen, maar de OP is al voldoende voor een slotje inderdaad. Beetje racistisch getint enzo
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')