SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef Guilin het volgende:
Iets met die kleuren bij 8
Er staat ook nog, the name keeps getting darker en het plaatje heet "E".
Ik snap het plaatje niet echt, wat moet het voorstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
023100, hoe bedoel je dat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef Flibble het volgende:
Een E akkoord is 023100, misschien hebben we daar wat aan...
Moeilijk uit te leggen als je geen gitaar voor je hebt.. het heeft te maken met de positie van je vingers op de snaren.quote:
Puzzel maar, de meeste hints of antwoorden staan in het vorige deel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Geef de url maar van dat akkoord, ik speel gitaar.
Hoe kom je daarbij dan, er staan toch geen cijfers op een gitaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef Flibble het volgende:
Nee wacht 's... de E is 022100
Nee maar je telt gewoon vanaf het eerste metalen stukje (weet niet hoe dat heet, je weet wel waar je je vinger op doet). Dus de 1e snaar blijft los, de 2e snaar wordt op het 2e metalen stukje vast gehouden, de 3e snaar ook, enz...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:46 schreef Guilin het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dan, er staan toch geen cijfers op een gitaar.
rare dingen. ik heb een paar jaar op gitaarles gezeten en ik snap niks meer van. eerder wel maar ik vond het saaiquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:46 schreef Guilin het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dan, er staan toch geen cijfers op een gitaar.
{o,o}
|)__)
-"-"-
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:51 schreef Guidow het volgende:En die E dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
maar puzzellen jullie nog maar even verder en misschien open maar een leuk goeiemorgen-top[ic want ik kom denk ik niet vannachtquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef Guidow het volgende:
[..]
ja dan kom je weer bij de gitaar uit![]()
Joh, het is bijvoorbeeld ook de 5e letter van het alfabet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:57 schreef schteban het volgende:
de E hoeft niet per se een akkoord te zijn van een gitaar...
Jij speelt gitaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:01 schreef Flibble het volgende:
Volgens mij de bovenste.
Nouwww... heb via mn opleiding een module van 6 lessen gevolgd.... ik ken een paar akkoorden maar daar houdt het mee op.quote:
So close...quote:Ow, ik verzin ook maar iets natuurlijk. Maar:
- Elk gekleurd bolletje is een letter.
- Je begint bij het lichts gekleurde bolletje en je gaat naar het donkerste, vanwege the name keeps getting darker.
- Dan krijg je een woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
Ok, alleen weet ik helaas weinig van gitaren.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef Flibble het volgende:Ow, is het van boven naar onder? En hoe kom je aan een G, een gitaar heeft toch standaard zes snaren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn zo! We kunnen wel wat extra inspanning gebruiken!quote:
Ow, weer wat geleerd, je kan dus geen C en F spelen met een gitaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef Flibble het volgende:
Van onder naar boven is het E, B, G, D, A, E.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef Flibble het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
anders lees je waar t een reactie op is :pquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:41 schreef Guilin het volgende:
[..]
Anders quote je jezelf en zeg je verder niks.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:44 schreef Relfie het volgende:
[..]
anders lees je waar t een reactie op is :p
goeie hulp is nooit weg, wij vatten em hier
Ok jullie hadden die post van hem eerder niet gezien ofzo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:44 schreef Relfie het volgende:
[..]
anders lees je waar t een reactie op is :p
goeie hulp is nooit weg, wij vatten em hier
wat denk jij?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ok jullie hadden die post van hem eerder niet gezien ofzo?
dat wordt dus:quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef Relfie het volgende:
van licht naar donker
Geel: g
Groen: a
Rood: a
Blauw: b
Blauw: e
Zwart: g
gaabeg? zou dat dan (ongeveer) de naam zijn waar we op uit moeten komen?
vergeten te stemmen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef -Beer- het volgende:
ik krijg 'fagcab' als ik de noten opzoek op mn gitaar
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef -Beer- het volgende:
Probeer anders eens een zes letterig woord/naam te verzinnen die met de duivel etc. te maken heeft. En dan natuurlijk met de letters die kunnen. Enig idee?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef -Beer- het volgende:
[..]
heb jij wel alle halve noten mee geteld op je gitaar?![]()
correctie: fagcaequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef -Beer- het volgende:
kunnen we hier niet iets meer mee...quote:No! you do not speak his name!
Name him for what he did..
The Beast is zeg maar de duivel, maar je mag zijn naam niet noemen (je mag niet de duivel zeggen), maar je moet hem benoemen voor wat hij heeft gedaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:08 schreef Relfie het volgende:
[..]
kunnen we hier niet iets meer mee...
wat is trouwens de link met de duivel?
`quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef Flibble het volgende:
Maar als ik deze site mag geloven zit er in die hele rij geen enkele f... of kijk ik verkeerd?
Weltrusten.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:16 schreef Guilin het volgende:
[..]
Weltrusten.
Ik ga even met de hond lopen, als ik terug kom, dan heeft -beer- vast het antwoord.
Hè, je hebt het nog niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef -Beer- het volgende:
misschien hebben die noten iets te maken met hoe ze in het E akkoord staan, maar daar word ik nog niet veel wijzer van
even dacht ik dat jij die 8e al had...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:43 schreef RandomReader het volgende:
He, lekker geslapen, op naar nummero 9
Het spijt me...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:45 schreef Relfie het volgende:
[..]
even dacht ik dat jij die 8e al had...![]()
Nee ik zit nog in de race! Maar ik ga eerst even naar de kapper en ben zo terugquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:25 schreef Natha- het volgende:
http://www.heartagram.com/
Of zit ik in mn eentje te puzzelen??
en jezus wordt in de koran het beest genoemd schijnt... maar waarschijnlijk heeft het er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:30 schreef Relfie het volgende:
goedemorgen, beetje kunnen slapen iedereen?
vandaag maar weer vrolijk verder!
Dacht hier nog aan "Name him for what he did"
Dat kan ook Jezus zijn, en Gsus (zelfde klank) is een gitaar akkoord... Laat er nou alleen nét geen E inzitten...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tip2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef isos het volgende:
tip2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lamaKing illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:47 schreef Flibble het volgende:
[..]Zwart beeld, maar er staat wel wat. (dat was dus het goede antwoord) en Kijk maar eens in de broncode "aan de brightside"... kan jij sudoku? ik nie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:16 schreef isos het volgende:
antwoord 8:Tnx ik vind hem ver gezocht want dat Doe je niet maar dat Ben je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<! Just finish this chain.. >quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:30 schreef nvido het volgende:
Evil is just the first four letterd word to describe you...
Ja zo ver waren we al... vertel ons liever hoe sudoku werkt...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:31 schreef Lamzak_ het volgende:
Over de mensen bij 8, 666 is het getal van de duivel, staat in de bijbel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:38 schreef Flibble het volgende:wat moeten we daar mee doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder ben ik nog niet
Oh right... is iedereen daar al dan??????quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:03 schreef Natha- het volgende:
Flibble - nummer 9 is sudoku...
nee nog nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef Flibble het volgende:
Maar er zijn dus al mensen hier die bij de volgende puzzel zijn?
Ff op 'save me' drukkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:08 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zie verder niks meer gebeuren bij eerste scherm (een soort film-script)
Ja klopt, ik zie inderdaad geen 8 en geen H, ik heb het ook al even geprobeerd op een schaakbord, maar er komt niks uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:21 schreef Natha- het volgende:
Guilin, die chain slaat weer op die akkoorden, geloof ik...ik zie in de ketting a-g en 1-7 dus 7x7
ja daar zat ik ook aan te denken maar wat moeten we daarmee?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:21 schreef Natha- het volgende:
Guilin, die chain slaat weer op die akkoorden, geloof ik...ik zie in de ketting a-g en 1-7 dus 7x7
{o,o}
|)__)
-"-"-
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef Guidow het volgende:Maar er staat 'Evil is just the first four letterd word to describe you... 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daaruit concludeer ik dat er nog een woord van 4 letters bij moet komen.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
Ik denk dat ze met 'you', the beast/666 bedoelen. Want die is evil en wat is ie dus nogmeer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:50 schreef Flibble het volgende:
[..]
Maar er staat 'Evil is just the first four letterd word to describe you... '
daaruit concludeer ik dat er nog een woord van 4 letters bij moet komen.
is er niet een sinoniem van gitaar of gitarist van 4 letters?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met 'you', the beast/666 bedoelen. Want die is evil en wat is ie dus nogmeer?
Denk je dat het nog steeds met die gitaar te maken heeft? Ik denk dat we ons eerder moeten focussen op die reeks....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:54 schreef Guidow het volgende:
[..]
is er niet een sinoniem van gitaar of gitarist van 4 letters?
Ja dat wou ik ook net zeggen. Die gitaar heeft er naar mijn idee niks meer mee te maken. We moeten volgens mij een 4 letter woord zoeken, d.m.v. die reeks. Maar hoe?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:59 schreef Flibble het volgende:
[..]
Denk je dat het nog steeds met die gitaar te maken heeft? Ik denk dat we ons eerder moeten focussen op die reeks....![]()
Ja zo denk ik er ook over. Alleen die reeks heeft 13 codes, das niet deelbaar door 4. Ik zat al te klooien met nummers worden cijfers en andersom maar dat wordt niks...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:02 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook net zeggen. Die gitaar heeft er naar mijn idee niks meer mee te maken. We moeten volgens mij een 4 letter woord zoeken, d.m.v. die reeks. Maar hoe?
Probeer anders de letters cijfers te maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:03 schreef Flibble het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook over. Alleen die reeks heeft 13 codes, das niet deelbaar door 4. Ik zat al te klooien met nummers worden cijfers en andersom maar dat wordt niks...![]()
Haha dat had ik ook al gedaan maar ja dan heb je nog een reeks waar je niks mee kan!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:04 schreef Guilin het volgende:
[..]
Probeer anders de letters cijfers te maken.
ja die noten zijn fagcae maar wat moeten we daar dan mee? :|quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:27 schreef schteban het volgende:
ik ben er weer, jongens jullie beginnen steeds kouder te raken qua directie... denk aaan de noten mensen! HEt is een typisch geval van: OOOOH, zoja
Het antwoord, of in ieder geval hoe je het moet vinden, staat gewoon in het vorige topic hoor.quote:
Tja, blijkbaar is dat fout.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:46 schreef -Beer- het volgende:
ik kom toch echt op fagcae uit als ik geel-rood-blauw-blauw-groen-zwart op zoek in die volgoorde
Kan em dus niet vinden hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:44 schreef Guilin het volgende:
[..]
Het antwoord, of in ieder geval hoe je het moet vinden, staat gewoon in het vorige topic hoor.
ah ik dacht dat ze allemaal op andere snaren stondenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:50 schreef schteban het volgende:
dan heb je ze niet allemaal op de E opgezocht
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:09 schreef -Beer- het volgende:
jee weer een pagina verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef -Beer- het volgende:
[..]Ik ben bij 9! Nu wel sudoku.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht je van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:21 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ik ben bij 9! Nu wel sudoku.
Wat dacht je van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet alleen nog niet wat ik met de cijfers moet doen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:23 schreef -Beer- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou moet het geen raadsel meer zijn.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:26 schreef Guilin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou moet het geen raadsel meer zijn.eindelijk
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:30 schreef -Beer- het volgende:
[..]Dan zouden er twee woorden van 1 letter zijn en er zouden in totaal 5 a's 2 c's en 3 e's inzitten, dus denk het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:31 schreef IrisVrede het volgende:
ik ben nu bij zes dankzij een hint in het vorige topicHet plaatje heet survive.jpg, vandaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm nee inderdaad, nog maar even verder denken danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:31 schreef Guilin het volgende:
[..]
Dan zouden er twee woorden van 1 letter zijn en er zouden in totaal 5 a's 2 c's en 3 e's inzitten, dus denk het niet.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:31 schreef Guilin het volgende:
[..]
Dan zouden er twee woorden van 1 letter zijn en er zouden in totaal 5 a's 2 c's en 3 e's inzitten, dus denk het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:36 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]Dat zou kunnen ja, maar daar kan ik nog niks van maken. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nu gaan werken.Misschien kijk ik vanavond nog even, anders morgen.
Jullie hebben in ieder geval de oplossing van de sudoku.
Succes!
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:41 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
"Arg, just fill it in and continue, you know what to do.." ja makkelijk gezegd ja
Ah vet, ik had die individual puzzle hints nog niet eens gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:44 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
bij het beginscherm staat een kopje "hints"
he maar jij gaat werken!! werkse!
dit is dus een goed idee?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:36 schreef -Beer- het volgende:
[..]
hmm nmisschien dat die cijfer letters symboliseren en dat de kleuren elk een woord zijn?
blijkbaar, ik heb ook even die cijfers omgezet en maar het beste wat daar uit komt is "rescue mo"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:48 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
dit is dus een goed idee?
lijkt op rescue mequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:51 schreef -Beer- het volgende:
[..]
blijkbaar, ik heb ook even die cijfers omgezet en maar het beste wat daar uit komt is "rescue mo"
er komt helemaal geen u (21) in voor hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:54 schreef isos het volgende:
als je de cijfers rangschikt op de kleuren en dan de combinaties vertaald naar letters krijg je ourcemes
nee nog niet ben ook even bezig geweest met andere dingen, ik kom straks weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:37 schreef schteban het volgende:
is beer er al uit?... je bent wel druk bezig (en goed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij als schteban dit leest gaat ie echt keihard lopen lachen!!
edit:ik ga maar ff wat eten ofzo
[ Bericht 13% gewijzigd door Krijnskiekjes.tk op 20-01-2006 19:30:58 ]...klussen...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:24 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:Ja misschien kunnen we daar wat mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Het was niet de bedoeling je te beledigen, het is goed dat je alles probeerd..
Jup, Jigsaw
Jonge SPOIL gewoon wat je weet, boeiend! Ik krijg krakende koppijn hier!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:31 schreef schteban het volgende:
ik heb al gezegd welke kan kje op moet denken, en wie die manier goed had, en erg dicht in de buurt kwam...
ok je had het over beerm hij zette de letters door elkaar en kwam met rescue mo! dus daar moeten we mee verder? ik dacht nl dat ie goed bezig was met de anagrammen en dat we dus verder moesten husselen!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:31 schreef schteban het volgende:
ik heb al gezegd welke kan kje op moet denken, en wie die manier goed had, en erg dicht in de buurt kwam...
Hij weet alles, hij is 1 van de bedenkers van het spelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:35 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Jonge SPOIL gewoon wat je weet, boeiend! Ik krijg krakende koppijn hier!
Ja dat weet ik, maar kan ie niet ergens een FAQ of Walkthrough postenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:37 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
Hij weet alles, hij is 1 van de bedenkers van het spel
[ Bericht 27% gewijzigd door IrisVrede op 20-01-2006 20:16:40 ]
rescue mo is niet goed.... probeer wat andere combinatiesquote:blijkbaar, ik heb ook even die cijfers omgezet en maar het beste wat daar uit komt is "rescue mo"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben trouwens nieuw op fok, dit leek me wel een mooi topic om te beginnen
"The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
– and his own life as the ethical purpose of every individual man." -Ayn Rand (1905-1982)
ja dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:21 schreef schteban het volgende:
hebben jullie dat dan al eerder gezegd?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:21 schreef Rayvon het volgende:
ik ben bij 10blijkt weer ik kan dus wel vinden dat het een logaritme is maar dat ik vervolgens niet weet waar van (oooooooooooooooo irisvrede heeft echt geen wiskunde hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben trouwens nieuw op fok, dit leek me wel een mooi topic om te beginnen)
maar goed, ook ik ben bij tien!!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:30 schreef schteban het volgende:hier zeg je het zelf, je zei dit op mijn hele verhaal over de bron opzoeken van me, maar goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Het was niet de bedoeling je te beledigen, het is goed dat je alles probeerd..
...klussen...
als ik het me goed herrinner ging het om dit ideetjequote:SPOILER
Als je de bron van het plaatje moet zoeken, en het plaatje heet "Sudoku?" dan zou ik zeggen, het woord sudoku is niet goed vandaar de vraagteken. Na zoeken op wikipedia vondt ik de volledige naam ervan: Suuji wa dokushin ni kagiru. Zal ik daar ff mee gaan rommelen?
ach joh maak je niet drukquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:28 schreef schteban het volgende:
[..]
als ik het me goed herrinner ging het om dit ideetje
nee die kwam later pas, maar geeft allemaal niet hoor!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:28 schreef schteban het volgende:
[..]
als ik het me goed herrinner ging het om dit ideetje
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:27 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:nu je het zegt, maar dat is het dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien weer iets met de letters?
waar zie je cijfers? Ik zie letters?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:44 schreef -Beer- het volgende:
Ben ik weer, bij 10 staat iets van Evil inderdaad en die cijfers. Op de wc maar eens denken
oja, dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:46 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
waar zie je cijfers? Ik zie letters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan denk ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef -Beer- het volgende:
5 5 5 25 18 1 22 14 8 6 9 25 6 wit
5 6 11 8 9 20 15 8 15 8 3 blauw
7 25 20 1 1 13 20 17 5 10 23 12 groen
17 7 18 23 18 21 22 14 2 1 11 14 rood
evil.html gedaan maar die is al eerder langsgekomen, of was dat toen per toeval?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:59 schreef schteban het volgende:
probeer ook hint(page)s te zoeken
nee was toen geen toeval >> is ook niet goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
evil.html gedaan maar die is al eerder langsgekomen, of was dat toen per toeval?
hij is wel eerder gezien >>> zo zijn we toen bij badparents terecht gekomen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:03 schreef schteban het volgende:
eerder langsgekomen? niet de bedoeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
als je die getallen en letters naast de letters zet dan wordt het een soort van schaakbord ideequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef -Beer- het volgende:
we hebben ook nog deze aanwijzing
! Just finish this chain.. > A1,C5,G3,E7,A5,E3,G7,D3,F1,D5,B1,F3,D7>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
– and his own life as the ethical purpose of every individual man." -Ayn Rand (1905-1982)
er zijn 14 witte letters!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:27 schreef -Beer- het volgende:
er zijn 13 witte letters de andere kleuren hebben meer of minder. De aanwijzing heeft ook 13 combinaties van letters en cijfers
O nahja het antwoord is er alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |