quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, jullie wonnen de laatste Europese prijs in de vorige eeuw.
Ja inkoppertje hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:22 schreef jna het volgende:
[..]
ik zat er gewoon op te wachten, dat is namelijk het enige wat ze altijd terug zeggen.
Je bedoeld een hoog salaris of weinig speelminuten?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:51 schreef Radegast het volgende:
Mooie club voor Bogdan Lobont, en Ajax een hele dure jongen kwijt. Goed zo!
Hoog salaris.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je bedoeld een hoog salaris of weinig speelminuten?
Ik vind Lobont ook echt een topgozer, hoop dat hij het daar goed zal doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:56 schreef F1Bas het volgende:
Lonbont, bedankt voor je bewezen diensten. Je bent een topgozer!
Succes in Italie.
Ik neem aan van wel, hij had nog een contract tot 2008. Per jaar scheelt het alleen al een miljoen aan salaris.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:03 schreef JaWi het volgende:
Vangen we eigenlijk nog wat geld voor hem?
quote:20/1/2006 - Voorverkoop Feyenoord-Ajax voor Ajax fans uitgesteld
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Ajax.nl meldt dat de voorverkoop van kaarten voor de wedstrijd Feyenoord - Ajax van 5 februari is uitgesteld. De reden voor het uitstel is volgens Ajax dat de onderhandelingen over het vervoer van Ajax-supporters met de NS nog niet zijn afgerond. Voor dit duel geldt een verplichte treincombi.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb geen moeite met mensen met een Feyenoord-achtergrond, vind die rivaliteit ook een beetje treurig. Het is maar voetbal.
Mogen we Kalou kopen?
Dus hij blijft gewoon 4-4-2 denk ik anders is het wel erg dom, gaat ie zeker weer met Babel of Rosenberg op links of met die dode Boukhariquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:13 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heeft hij 'de juiste spelers' nog niet 'voorhanden'
Ik zie het nog wel gebeuren dat er helemaal geen kaartverkoop komt hoor...quote:Voorverkoop feyenooit - Ajax uitgesteld
Amsterdam, 20 januari 2006
Ajax stelt de voorverkoop van kaarten voor de wedstrijd feyenooit - Ajax d.d. 5 februari 2006 uit. Reden voor het uitstel is dat de onderhandelingen over het vervoer van Ajax-supporters met de NS nog niet zijn afgerond. Knelpunt in de onderhandeling is de verdeling van aansprakelijkheidsrisico's in verband met eventuele schades. Zodra de onderhandelingen tussen Ajax en de NS zijn afgerond zal de club hierover nader berichten.
De Rotterdamse overheid heeft, zoals te doen gebruikelijk, voor deze risicowedstrijd bepaald dat Ajax-supporters alleen met een verplichte trein-combi naar de Kuip kunnen reizen. Dat wil zeggen dat zij alleen een toegangskaart kunnen kopen in combinatie met een treinkaart en dat een andere manier van aanreizen niet is toegestaan.
Gevoelsmatig heb ik gewoon een tyfushekel aan fnoord, rotterdam en alles wat daarmee te maken heeft. Hoort voor mij gewoon bij het Ajacied zijn. En 'maar' voetbal, geeft al aan dat je in iedergeval geen fanatieke supporter bent. Ieder z'n beleving natuurlijk, maar ik zie het nu eenmaal anders.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het is maar voetbal hoor!
Heb jij een hekel aan Robbie Witschge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |