Dit weekend ga ik ook veel treinen, misschien toch maar eens ook mee nemen dan. Ik doe dat overigens nooit, gamen in het OV o.i.d. Ben altijd bang dat iemand dat ding dan in zijn voorbijgaan uit mijn handen grist.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet echt aan toe... Speel vooral Super Princess Peach op de DS omdat ik niet veel tijd heb en die game beter is voor korte sessies. Misschien van het weekend in de trein
Haha, dat durven ze bij mij niet... De enige die iets tegen me durven te zeggen als ik aan het gamen ben in de trein zijn kleine kinderen die ook willen. Meestal laat ik ze dan ook maar even spelen ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik ook veel treinen, misschien toch maar eens ook mee nemen dan. Ik doe dat overigens nooit, gamen in het OV o.i.d. Ben altijd bang dat iemand dat ding dan in zijn voorbijgaan uit mijn handen grist.
Hahaha, schattigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, dat durven ze bij mij niet... De enige die iets tegen me durven te zeggen als ik aan het gamen ben in de trein zijn kleine kinderen die ook willen. Meestal laat ik ze dan ook maar even spelen ook
Whehehe, ben ik even blij met mijn import.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een EU datum voor FFIV: 2 juni
Astro boy is echt een meesterlijke game.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor iedereen die van actie houdt:
http://www.play.com/play247.asp?pa=rts&page=title&r=GBA&title=167804
10 pond is ongeveer 15 euro en dat is de game zeker waard
Heb ook maar geimporteerd. Heb het spel hopelijk eind deze week binnen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een EU datum voor FFIV: 2 juni
Ik heb net ook echt 2 uur lang zitten gamen, eindelijk voorbij zo'n zwaar irritante boss. Blijkbaar was ik zwaar underleveld en nu fiets ik er weer zo doorheen. Het vechten gaat me nu inderdaad ook steeds beter af, kwestie van gewenning denk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk dik anderhalf uur achter elkaar in Phantasia kunnen stoppen. Vind het verhaal nu best tpof eigenlijk en het vechten went zodat ik het steeds minder irritant ga vinden
Ik had trouwens wel ff lasten van die twee reuzen, maar na 2 levels extra waren ze zo dood
Toffe game, maar geen FFIV
Ja, lekker rot is het daar. Je kan overigens wel tussen die wervelwinden doorlopen. Dat eens proberen?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ik verdwaal n beetje in die windvalleiBlijf rondjes lopen en er gebeurt niet echt wat volgens mij, heb wel twee keer die sylphs aan kunnen vallen, maar het lukt niet altijd
![]()
Ik heb geeeen idee hoe groot het spel is. Ben al zo'n 10u bezig en nog niet echt vol in actie geweest qua verhaal (mag niet te veel spoileren). Als het direct de lengte heeft van Golden Sun ofzo, dan ben ik nog wel even bezig.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef philipnorth het volgende:
nog iets meer als 2 wekenmoet te doen zijn toch?
Dat vind ik altijd een beetje irritant. Dan zit ik met 2 verhalen door elkaar in mijn hoofdquote:Op maandag 27 maart 2006 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
10 uur alweer johJeetje, ik zit op 4 of 5 ofzo. Waarom wil je trouwens perse de game uithebben? Kan je niet 2 games door elkaar spelen?
Ja, het gaat nu wel lekker. Gisteren baalde ik nog even omdat ik er van overtuigd was dat ik na een bossfight nog gesaved had, dat was dus niet zo. De boss was gelukkig nog goed te verslaan voor een tweede keer. Heb vandaag zelfs nog in het zonnetje in de tuin gezeten met mijn GBA'tjequote:Op zondag 9 april 2006 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, je schiet lekker opIk ga volgend weekend weer flink aan de ToP, mn GB Micro is het enige dat ik daar heb om te gamen en dan kan ik toch gezellig beneden zitten
GameFaqs is wat betreft de weg zoeken wel je vriend! Ik kon de locaties ook nooit vinden, even Ctrl. F in een walkthrough en ik kon weer verder.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben zo de weg kwijt in ToPIkmoet die spirits zoeken en heb de vuurspirit, maar earth en water... GEEEEEN IDEE
In mario en Luigi was je ook al te zwak voor de eindbaasquote:Op zondag 16 april 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Helemaal nietAlleen in ToP... FFIV, DQVIII, ToL, allemaal prima gebalanceerd, maar ToP niet
En dan nog huilen dat die eindbaas zo moeilijk is ook.quote:Op maandag 17 april 2006 16:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
In mario en Luigi was je ook al te zwak voor de eindbaas.
Klopt, maar die had (net als ToP eigenlijk) gewoon een minder gevechtssysteem. ToP hapert te veel en M&L2 was saaiquote:Op maandag 17 april 2006 16:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
In mario en Luigi was je ook al te zwak voor de eindbaas.
http://www.noewatch.com/2(...)ed-explanations.htmlquote:Op donderdag 20 april 2006 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Komt wario ware twisted hier ooit nog uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |