Valt wel mee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:29 schreef Lexie het volgende:
[..]
Tis wel het meest crappe ding ooit van Nintendo qua robuustheid.
Als een face plate al verbuigt als je hem aan ' de verkeerde kant (er staat niks over aangegeven' opent, dan kan ik dat niet stevig noemen. En als er iemand voorzichtig is met zijn stuff dan ben ik het wel.quote:
Ja, ik had hem links losgeklikt/vastgeklikt/wat dan ook. Ik had in ieder geval zonder inspanning een pinnetje verbogen. Gelukkig viel het nog terug te buigenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Je hebt je faceplate eraf gehaald aan de verkeerde kant?
woepiedooooo!!quote:
"Redactie Games"quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat Mother 3 eigenlijk voor spel?![]()
Nou ik red het anders wel met tussendoor af en toe op Select duwen hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand die Castlevania Double Pack met Harmony of Dissonance en Aria of Sorrow eigenlijk gekocht? Ik vond Castlevania op de DS geweldig, maar ik weet niet of ik dat zonder 2e scherm met map nog zou trekken.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
Tales of Phantasia vandaag ook maar even besteld, studiefinanciering is weer binnen.
![]()
IBgroep is de grooste vriend van een gamer. Ik krijg honderd per maand binnen terwijl ik niets hoeft te betalen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
Tales of Phantasia vandaag ook maar even besteld, studiefinanciering is weer binnen.
![]()
Import?? Of is die hier inmiddels al uit?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
In zowel de USA als in Europa komt de game in maart uit als alles goed gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:59 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Import?? Of is die hier inmiddels al uit?
quote:That being said, those who dare to explore Tales of Phantasia should be pleased with their experience. The gameplay does feel a bit aged, but the story and RPG elements are very solid. In fact, the game opens with one of the darkest character introductions since the SNES Final Fantasy games. There were actual moments when I laughed out loud in shock as the story unfolded. I can't stress enough how much Phantasia feels like a retro RPG, and what a great feeling it is. Those looking for an experience that will take them back to the days of SNES should look no further. GBA fans that have stuck around through the DS launch are being treated to some great fan service with games like Final Fantasy IV and now Tales of Phantasia. Now, let's add Chrono Trigger to the library so we can have ourselves a real party!
Ik ben er nog steeds over aan het denken maar ik heb nog zoveel andere games die mijn aandacht opeisenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand die Castlevania Double Pack met Harmony of Dissonance en Aria of Sorrow eigenlijk gekocht? Ik vond Castlevania op de DS geweldig, maar ik weet niet of ik dat zonder 2e scherm met map nog zou trekken.![]()
Waarom Tales of?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Maar het is zo een retegoed spel! Ik bedoel.. Tales of Symphonia was gewoon heaven.. ik denk dat er gamers zijn die het het einde vinden, of juist helemaal niets.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waarom Tales of?!. Doet me pijn.
me too!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Ja precies bij mijn weten kwam het spel ergens eind maart in europa uit, dus leek me vroeg om al te bestellen. Denk dat ik maar de europese versie ga halen dan maar ik wil het spel zeker weten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In zowel de USA als in Europa komt de game in maart uit als alles goed gaat.
waar heb je die gekocht dan??quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:12 schreef carfreak_01 het volgende:
Ik heb nu ook een Micro Famicom ..![]()
Alleen geen spel![]()
Is er iemand hier die nog een leuk spelletje te koop heeft![]()
wat is nu de waarheid , kan gb micro nu ook gb color aanquote:Op zondag 29 januari 2006 00:34 schreef Bigs het volgende:
Woei.. vandaag een GB Micro gekocht om zo mijn oude GBA games weer eens te kunnen spelen (heb eerst m'n GBA onder het stof vandaan gehaald, maar het scherm stoorde mij toch wel weer erg). Ik moet zeggen dat ik hem erg vet vindHet scherm is echt indrukwekkend.
Misschien dat het nu ook maar eens tijd wordt om een flashkaart te kopen.
Hij kan het wel aan, maar het werkt niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is nu de waarheid , kan gb micro nu ook gb color aan
Alleen GBA cartridges is dus het antwoord, geen GB/GB Color.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is nu de waarheid , kan gb micro nu ook gb color aan
oke is dat ook ontkracht , naja de micro is wel erg leuk voor er naast de dsquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:54 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Alleen GBA cartridges is dus het antwoord, geen GB/GB Color.
Als je die wilt kunnen spelen, zul je dus of een GBA of een GBA SP aan moeten schaffen.
DS kan óók géén GB cartridges afspelen, alleen GBA.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
oke is dat ook ontkracht , naja de micro is wel erg leuk voor er naast de ds
ja dat wist ik , in de eerste specificaties van de micro stond gba en gbc , deze is nu sporadisch te zien op internet dus er zijn 2 waarheden die rond zwerven , maar een gebruiker kan het het beste wetenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:25 schreef philipnorth het volgende:
[..]
DS kan óók géén GB cartridges afspelen, alleen GBA.
Shame on you!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:55 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er nou zo goed aan Final Fantasy? Ik heb er nog nooit 1 gespeeld
Misschien nu tijd om een van de beste Final Fantasy games aan te schaffen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:55 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er nou zo goed aan Final Fantasy? Ik heb er nog nooit 1 gespeeld
Same here..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik de toekomstige gameslijst voor de GBA bekijk zie ik nog maar 2 games die ik echt wil... FFV en VI. Daarnaast misschien Yggdra Union, maar dat hangt van de uitwerking ervan af. Van de games die uitzijn wil ik Drill Dozeren Tales of Phantasia nog. Maar dan? Dan houdt het op denk ik
http://gameboy.ign.com/index/release.html
Ik heb alleen een GB Classicquote:Op zondag 5 maart 2006 05:31 schreef knater het volgende:
[..]
Misschien nu tijd om een van de beste Final Fantasy games aan te schaffen?
http://www.lik-sang.com/info.php?category=143&products_id=5628&
Final Fantasy Tactics voor nog geen 16 Euro!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:VIDEOGAMESPLUS.CA
------------------------------------------------------
Order Number: ***
Detailed Invoice: https://www.videogamesplu(...)nfo.php?order_id=***
Date Ordered: Monday 09 January, 2006
Your order has been updated to the following status.
New status: Preorder Shipped
Please reply to this email if you have any questions.
Yupquote:
das mooi, ik ben misschien van plan om een (rode) micro aan te schaffen en mijn handheldgameverslaving weer wat aan te zwengelenquote:
Ik verwacht dat ze dan wel saampjes in hetzelfde vliegtuig zittenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:35 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn Tales of Phantasia is nu ook shipped.
Best apart idee eigenlijk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze dan wel saampjes in hetzelfde vliegtuig zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |