Heb dus ook Drake en Maxquote:Op zondag 5 februari 2006 19:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mijn tip, laat Drake nooit zijn Co-power gebruiken.. dan loop je zelf ook damage op. Ik had overigens Drake en Max.. ook niet echt de beste Co\\\'s.
Tis meer strategie dan een gewone RPG, maar geen strategie RPGquote:Op zondag 5 februari 2006 20:54 schreef Laniboekje het volgende:
Riviera: The Promised Land.. is dat meer een strategische RPG of niet? Iemand die het spel gespeeld heeft?
Lopen via keuzes? Hm.. ik weet niet of het wel een spel voor mij is. Misschien maar een keer simpel lenen van iemand voordat ik het zelf koop.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, het is wel de meest turnbased game die ik kenZelf het lopen door de werelden heen gaat turnbased, via keuzes
Donderdagavond. Maar ja, het weekend zit er wel tussen. Het spel is ook al geshipped enzo (binnen een dag), ik denk dat de PTT lui is, zoals wel vaker.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:18 schreef H.Flick het volgende:
Wanneer heb je FFIV besteld? VGP bezorgt bij mij altijd binnen 3 of 4 dagen.
Batterij kapot lijkt me, ben benieuwd wat ze zeggen ik heb ze laatst gemailed (3 maanden geleden ofzo) ook over een batterij probleem, zit nog steeds te wachtenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef philipnorth het volgende:
gvdgvdgvd mijn GBA SP laadt niet meer op, lampje gaat zelfs niet meer branden gvdgvdgvd
Ook niet met andere lader, ander stopcontact etc, lader werkt wel op de DS
Morgen Nintendo bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had dit eerlijk gezegd dus nooooit gedaan he, ik bedoel leuk ja garantie, maar je GBA SP ben je kwijt en je moet maar zien hoe en wanneer je em terug krijgt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:05 schreef philipnorth het volgende:
Nou, 1 ding weet ik sowieso, Nintendo moet je niet mailen iig
Ik ga straks bellen, kijken wat ze zeggen.
Dat de batterij kapot is snapte ik ook wel, ding is net 1,5 jaar oud, eigenlijk belachelijk gewoon.
edit:
Gebeld, vriendelijke meneer bevestigde dat het inderdaad wel de batterij zou zijn ja, had er geen verklaring voor dat deze na 1,5 jaar al leeg/op is.
Kan mijn GBA opsturen met kopie van bon en de batterij wordt vervangen (kosteloos) want nog binnen garantieperiodeMag zelfs naar antwoordnummer, maar dan is ie niet verzekerd enzo, dus die 5,50 geef ik er wel aan uit (was ik sowieso al van plan)
Dus ff een begeleidend briefje erbij knutselen en dan mag ie op de post.... arme GBA SP NES edition...moet ie helemaal alleen op reis.....
Overdrijven is ook een vak, tis geen nokia.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:44 schreef Bigs het volgende:
Ja en dan krijg je zo'n crappy imitatie ding wat na een maand ontploft en daarmee je GBA verneuktOok geen goede oplossing lijkt me
postbode zit er al 2 dagen mee te spelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:51 schreef Laniboekje het volgende:
- Nevermind - Bezorger Mustafa had het pakketje bij de buren geleverdEn ja, hij heet echt Mustafa. Anyway, tot over een aantal dagen pleurt FF IV in de GBA
![]()
Enjoy!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:51 schreef Laniboekje het volgende:
- Nevermind - Bezorger Mustafa had het pakketje bij de buren geleverdEn ja, hij heet echt Mustafa. Anyway, tot over een aantal dagen pleurt FF IV in de GBA
![]()
Heb je helemaal gelijk in op zich, maar het kan ook zijn dat het ipv de batterij het contactje is (omdat als ik er in blaas en de stekker er dan in doe, ik m wel een paar tellen zie branden) dus wordt mijn GBA gewoon gecontroleerd en kosteloos gerepareerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:08 schreef knater het volgende:
[..]
Ik had dit eerlijk gezegd dus nooooit gedaan he, ik bedoel leuk ja garantie, maar je GBA SP ben je kwijt en je moet maar zien hoe en wanneer je em terug krijgt.
Zou liever zien dat ze de batterij opsturen, maargoed ik denk dat ze dat weer niet doen ivm mensen die het voor elkaar krijgen hun GBA's te verkloten met het vervangen van een batterij.
Als je op play-asia / lik-sang kijkt heb je voor een 5 a 6 euro een replacement batterij, dan hoef je je GBA SP nergens heen te sturen en word je nieuwe batterij bij je thuisbezorgd.
Have fun!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:51 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Klopt, er zit af en toe wat slow down inquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:17 schreef Laniboekje het volgende:
FF IV is zooooo tof. Ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben om te spelen. Het enige waar ik me aan stoor dat er af en toe een 'lag' inzit als je je attack weer herlaadt in gevechten. Dan blijft de balk heel even staan (echt maar heel even), maar het stoort wel.
Iemand die FF IV heeft gespeeld, dit ook al gehad?
Ok, dan ben ik niet de enige die het heeft. Ik was al bang voor een bad copyquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, er zit af en toe wat slow down in
Lexie weet wel hoe dat moet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:18 schreef Bigs het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik die faceplate die er nu op zit af krijg.. heb je daar niet een speciaal hulpmiddel bij nodig ofzo?
Je hebt aan de linkerkant van je Micro twee van die kleine grijze dingen die je moet indrukken dan plopt dat ding er vanzelf af.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:18 schreef Bigs het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik die faceplate die er nu op zit af krijg.. heb je daar niet een speciaal hulpmiddel bij nodig ofzo?
Wat ben je ver?! Reis je veel?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef Laniboekje het volgende:
Zit nu in Elban Castle (FF IV Advance), ff dat kasteel doorspitten voordat ik de Earth Crystal gedoe ga halen... Man, wat is dat kasteel moeilijk!
Je komt geen random monsters tegen, alleen in van die kisten en die monsters zijn nog moeilijker dan alle eindbazen die ik tot nu toe gezien heb.
![]()
Heerlijke game.
Omdat het stiekem het GBA topic is.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef washandje het volgende:
Waarom staat de old skool baksteen niet in de OP?
Ik weet niet of het ver is hoor.. ik wist niet precies waar ik heen moest voor die Earth Crystal en toen zag ik een hele gave grote toren met daar dichtbij een stadje en daar ben ik dus heen gegaanquote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat ben je ver?! Reis je veel?![]()
Ik bewaar hem voor de zomer, dat is toch meer de handheld-tijd.
Omdat je met de GBA en GBA SP alle bestaande Gameboy spellen kan spelen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef washandje het volgende:
Waarom staat de old skool baksteen niet in de OP?
Ik weet het eigenlijk ook niet, maar het klinkt verquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ver is hoor.. ik wist niet precies waar ik heen moest voor die Earth Crystal en toen zag ik een hele gave grote toren met daar dichtbij een stadje en daar ben ik dus heen gegaan![]()
Ik game trouwens nooit als ik op pad ben, ik lig altijd op mijn bankje in mijn kamer te gamen terwijl mijn huisdiertjes om mij heen hobbelen. Of 's nachts als ik niet kan slapen, prima tijdverdrijf.
quote:
Zit 'you spoony bard' er nog steeds in, trouwens?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef Laniboekje het volgende:
Zit nu in Elban Castle (FF IV Advance),
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zit 'you spoony bard' er nog steeds in, trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |