abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:30:18 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36015599
Ja lach maar Vanavond ga ik weer een poging wagen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_36030699
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:49 schreef Laniboekje het volgende:
Godsakke joh hee... bij ToP: Ben net in de verleden tijd beland.. moet ik ergens tussen bergen door lopen om bij het volgende dorpje te komen. Maar ik word iedere keer in de pan gehakt daar in die bergen. Dat is echt niet leuk meer.. heb het al 10x geprobeerd en nog steeds niet door de bergen heen gekomen.

Hehe, ik was dus gewoon te ver doorgelopen en kwam in een area met te sterke monsters. Nu kan ik dus weer verder. Af en toe ben ik echt dom.

pi_36049356
Super Mario Bros 3 Geweldig spel! Ben inmiddels bij level 4-2 en het heeft me nog geen moment verveelt! Er zaten wat irritatie stukjes bij, maarjah, dat moet ik dan maar slikken IK ben blij dat de bosses niet overdreven moeilijk zijn, te moeilijke bosses zorgen er namelijk meestal voor dat je een spel weglegt
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:18:08 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36049411
Het zit niet mee met mijn ToP ervaringen Gister ging ik weer spelen en toen was mn batterij leeg toen ik net het zwijn had verslagen... Dat is een kwartiertje ofzo

Overigens vind ik de gevechten wat aan de trage kant als je dat vergelijkt met Tales of Legendia die vele malen soepeler speelt...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_36050091
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zit niet mee met mijn ToP ervaringen Gister ging ik weer spelen en toen was mn batterij leeg toen ik net het zwijn had verslagen... Dat is een kwartiertje ofzo

Overigens vind ik de gevechten wat aan de trage kant als je dat vergelijkt met Tales of Legendia die vele malen soepeler speelt...
De gevechten 'laggen' soms wel een beetje ja. Ik heb net hetzelfde idee als mijn FF IV. Maar het is wel irritanter omdat bij ToP het realtime gevechten zijn. Ik heb er ook best wel last van..
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:08:59 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36050965
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:40 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

De gevechten 'laggen' soms wel een beetje ja. Ik heb net hetzelfde idee als mijn FF IV. Maar het is wel irritanter omdat bij ToP het realtime gevechten zijn. Ik heb er ook best wel last van..
Ik heb ff stiekem de SNES ROM gespeeld en daar laggen de battles ook een beetje Das toch wel een minpunt eigenlijk

Overigens is het wel grappig om te zien dat in die ROM de vertaling niet helemaal klopt (tis een gehackte versie met amateur vertaling). Een apple gel heet bijv Apple Gummie

Wat me ook opviel is dat je in de SNES versie sterker bent, één klap en zo'n wesp uit het eerste bos is dood, terwijl ik in de GBA versie toch wel een aantal keer moet slaan
pi_36051052
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb ff stiekem de SNES ROM gespeeld en daar laggen de battles ook een beetje Das toch wel een minpunt eigenlijk

Overigens is het wel grappig om te zien dat in die ROM de vertaling niet helemaal klopt (tis een gehackte versie met amateur vertaling). Een apple gel heet bijv Apple Gummie

Wat me ook opviel is dat je in de SNES versie sterker bent, één klap en zo'n wesp uit het eerste bos is dood, terwijl ik in de GBA versie toch wel een aantal keer moet slaan
Ik hoor ook van verscheidene mensen dat de SNES versie in het begin makkelijker is, of de GBA-versie uiteindelijk moeilijker is.. geen idee.
Overigens vind ik het geluid (lees; kreun en steuntjes) van de characters in battles ook echt verschrikkelijk irritant
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:14:56 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36051153
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ik hoor ook van verscheidene mensen dat de SNES versie in het begin makkelijker is, of de GBA-versie uiteindelijk moeilijker is.. geen idee.
Overigens vind ik het geluid (lees; kreun en steuntjes) van de characters in battles ook echt verschrikkelijk irritant
Hahaha, inderdaad. Voice-acting moeten ze eigenlijk maar gewoon overlaten aan consoles die gebruik maken van cd's of dvd's zodat ze er wat meer geheugen voor uit kunnen trekken

Ik verwacht dat FFIV nog wel even mn favoriete RPG op de GBA blijft, iig tot de delen 5 en 6 er zijn
pi_36051344
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hahaha, inderdaad. Voice-acting moeten ze eigenlijk maar gewoon overlaten aan consoles die gebruik maken van cd's of dvd's zodat ze er wat meer geheugen voor uit kunnen trekken

Ik verwacht dat FFIV nog wel even mn favoriete RPG op de GBA blijft, iig tot de delen 5 en 6 er zijn
Voor mij staat nog steeds M&L: Superstar Saga op 1. Maar echt op de voet gevolgd door de FF-games. FF V en FF VI komen ook nog zeker in mijn collectie van GBA-games.
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:23:54 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36051412
M&L komt bij mij pas op 3, FF:Tactics is de nummer 2

Ik vond het namelijk wel een erg toffe game met heel veel humor (een van de weinige games waar je ook echt moet lachen) maar het battlesysteem is niet gehaal aan mij besteed.
pi_36051610
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
M&L komt bij mij pas op 3, FF:Tactics is de nummer 2

Ik vond het namelijk wel een erg toffe game met heel veel humor (een van de weinige games waar je ook echt moet lachen) maar het battlesysteem is niet gehaal aan mij besteed.
FF: Tactics he.. zit daar eigenlijk echt een verhaal in en een einde? Ik had vernomen dat het meer een game was waar je eindeloze strategische battles kon voeren. Of houdt het ook ergens op?
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:41:17 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36051903
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

FF: Tactics he.. zit daar eigenlijk echt een verhaal in en een einde? Ik had vernomen dat het meer een game was waar je eindeloze strategische battles kon voeren. Of houdt het ook ergens op?
Er is wel iets van een verhaal, de missies die daarbij horen moet je spelen om de game 'uit te spelen'. Maar het is eigenlijk meer een soort van game waarbij je eindeloos missies kan spelen ja (150 totaal ofzo?)
pi_36051973
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Er is wel iets van een verhaal, de missies die daarbij horen moet je spelen om de game 'uit te spelen'. Maar het is eigenlijk meer een soort van game waarbij je eindeloos missies kan spelen ja (150 totaal ofzo?)
Hmm.. niet echt een spel voor mij denk ik.
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:45:35 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36052028
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:43 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Hmm.. niet echt een spel voor mij denk ik.
Mjah, het is een combi tussen Advance Wars en Final Fantasy. Ik vond het echt wel een toffe game en het dunne verhaaltje dát er is, is nog best grappig
pi_36054228
FF:TA, daar heb ik bijna 100 uur in gestoken. Zegt genoeg lijk me .
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:05:31 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36061215
Voor iedereen die van actie houdt:
http://www.play.com/play247.asp?pa=rts&page=title&r=GBA&title=167804

10 pond is ongeveer 15 euro en dat is de game zeker waard
pi_36062096
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor iedereen die van actie houdt:
http://www.play.com/play247.asp?pa=rts&page=title&r=GBA&title=167804

10 pond is ongeveer 15 euro en dat is de game zeker waard
Jij duivelse verleider .
pi_36071222
Astro Boy Geld waard, zeker.
pi_36106672
kun je ergens nog games kopen voor de Gameboy Pocket?
Ik zoek pokemon en wario land.
pi_36109668
Nieuw denk ik niet, maar 2e hands is wel te vinden op sites zoals marktplaats
pi_36171454
Final Fantasy: Tactics...

Ben nu 8 uur onderweg ofzo. Gaat allemaal lekker, sla iedereen zo aan puin.
Maar is er in hemelsnaam een makkelijke manier om je items over je characters te verdelen. Want als ik nu 1 mannetje een nieuw zwaard wil geven ga ik naar het Sell items scherm en ga daar de dingen vergelijken.
Je kan ook wel in het equip scherm kijken, maar dan moet ik de waardes voor en na het nieuwe wapen opschrijven.

Ook snap ik nog niet helemaal wanneer ik welk wapen nou aan wie kan geven, als ik op R druk kom ik er wel achter wie het wapen in ieder geval kan gebruiken. Maar soms kan een ander mannetje van hetzelfde soort hem weer niet gebruiken.

Het wisselen tussen jobs gaat me ook nog niet geweldig af, moet ik nou eerst een bepaald aantal jobs doen voordat ik nieuwe kan kiezen. Zoals bijvoorbeeld summoner.

Ben een beetje in de war en kan op gamefaqs niet helemaal de uitleg vinden die ik wil, dus ik heb het gevoel dat ik iets gigantisch over het hoofd zie .

EDIT:
Zit de faqs nu nog wat beter te lezen, volgens mij kom ik er wel uit.
Blijft een spel dat vrij veel tijd kost om volledig te begrijpen.

Een handige manier om characters te equipen heb ik echter nog niet in de faqs gevonden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Neverstop op 19-03-2006 17:30:35 ]
pi_36199702
Mijn nieuwe aanwinsten:

Verwisselen gaat trouwens verbazingwekkend makkelijk. Had hier al verhalen gelezen over hoe je je frontje kon verpesten ofzo maar het is echt simpel. Kan nu alleen niet kiezen welke kleur ik erop zal houden
  maandag 20 maart 2006 @ 14:32:04 #248
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_36200092
quote:
Op zondag 19 maart 2006 16:50 schreef Neverstop het volgende:
Final Fantasy: Tactics...

Ben nu 8 uur onderweg ofzo. Gaat allemaal lekker, sla iedereen zo aan puin.
Maar is er in hemelsnaam een makkelijke manier om je items over je characters te verdelen. Want als ik nu 1 mannetje een nieuw zwaard wil geven ga ik naar het Sell items scherm en ga daar de dingen vergelijken.
Je kan ook wel in het equip scherm kijken, maar dan moet ik de waardes voor en na het nieuwe wapen opschrijven.
als je op start duwt kun je zien of een wapen beter is dat het huidige wapen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_36224054
Hmm, mijn Tales of Phantasia ervaringen zijn de laatste tijd ook niet best. Ik heb er weinig tijd voor en als ik het spel speel ben ik sneller geneigd om het aan de kant te leggen.
Begrijp me niet verkeerd, het spel is opzich wel leuk.. maar ik ben te verwend met FF IV en dus kan dit spel me niet echt zo grijpen als FF IV deed.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:13:11 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36224247
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm, mijn Tales of Phantasia ervaringen zijn de laatste tijd ook niet best. Ik heb er weinig tijd voor en als ik het spel speel ben ik sneller geneigd om het aan de kant te leggen.
Begrijp me niet verkeerd, het spel is opzich wel leuk.. maar ik ben te verwend met FF IV en dus kan dit spel me niet echt zo grijpen als FF IV deed.
Ik kom er ook niet echt aan toe... Speel vooral Super Princess Peach op de DS omdat ik niet veel tijd heb en die game beter is voor korte sessies. Misschien van het weekend in de trein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')