abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34252232
Ik zou graag voor een tijd ontwikkelingshulp willen doen in het buitenland.
Het lijkt me een hele ervaring en ik wil iets met mijn leven en je helpt ook nog mensen.
Maar ik weet niet waar dit kan?

Heeft iemand dit ook gedaan of kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_34252329
Ik denk dat je dan toch al snel bij Christelijke organisaties aan moet kloppen.
Een vriend van me heeft dit via zo'n organisatie gedaan maar kwam teleurgesteld terug.
pi_34252357
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk dat je dan toch al snel bij Christelijke organisaties aan moet kloppen.
Een vriend van me heeft dit via zo'n organisatie gedaan maar kwam teleurgesteld terug.
vertel!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:05:08 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_34252468
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_34252569
quote:
Bij het Rode Kruis had ik al gekeken, maar die sturen helaas geen vrijwillers naar het buitenland.
Misschien dat het hier wel gaat.
pi_34253249
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:02 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

vertel!
De naam van de organisatie(s) is me ontgaan. Ik zal het hem eens vragen.

Het kwam er op neer dat er ter plaatse nog hevige ruzie is geweest over de bestemming van het geld, ze zouden dit in kenia gaan gebruiken om een school voor geestelijk gehandicapte meisjes op te bouwen. De zusters (nonnen!) die daar leiding gaven dachten hier heel anders over en de school is er dan ook niet gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')