Hilaaaaaaaaaaaaaárisch, ik kom niet meer bij. Wat ben jij geweldig zeg Tongquote:
Leuke Y heb je voor je naam. Zonder die Y zou er oussef staan. Is ook wel lullig natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hilaaaaaaaaaaaaaárisch, ik kom niet meer bij. Wat ben jij geweldig zeg Tong
Vooral dat "" doet het hem
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuke Y heb je voor je naam. Zonder die Y zou er oussef staan. Is ook wel lullig natuurlijk
[..]
Leuke Y heb je voor je naam. Zonder die Y zou er oussef staan. Is ook wel lullig natuurlijk
Is dit onzin voor het leven???? Gaat echt nergens over en ik heb gevoel voor humorquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Is het eigenlijk niet met een oe? Yoessef? Of met een oe en een u. Yoessuf?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:56 schreef Youssef het volgende:
[..]?
Ik ga er maar vanuit dat het een imitatie is van een tongwaardige reply.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:12 schreef Youssef het volgende:
Lekker wijf!
Zeg nergert, rot eens naar ONZ.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:.
Ja, ik zou ook snel editten als ik jou was.
[..]
Ben blij dat 't niet bij de HEMA ...in d'r ondergoed is...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef snellejelle het volgende:
ik heb haar laatst in het echt gezien
In de hema, bij het ondergoed
allochtonen bitchfightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |