Maar ik heb geen credit cardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
matige foto, maar het idee is het.. Luana..met een stille hint richting een website![]()
[afbeelding]
Het logo van Tripod vind ik dan weer niksquote:
Oh die, die ben ik wel eens tegengekomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
matige foto, maar het idee is het.. Luana..met een stille hint richting een website![]()
[afbeelding]
*opent mailbox*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat ontken ik bij voorbaat vast![]()
Je bent verliefd op een blinde?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, iets met liefde en blind he..
helaas, dat is de enigequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh die, die ben ik wel eens tegengekomen.![]()
[..]
*opent mailbox*![]()
Mwoah 5 waren genoeg hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
helaas, dat is de enigeik had alleen Tiara. Had, want ik zou ontkennen.
![]()
herkansingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Het logo van Tripod vind ik dan weer niks
laat me raden, ze spraken Japans en zo..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:24 schreef classpc het volgende:
Ik had iets met japanse chicks...
Maar dat ging over toen ik ze beter leerde kennen.
Wordt er niet beter opquote:
Tjee, daar kunnen volgens mij wel 4 lijkkisten inquote:
8... 4 op ieder niveauquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjee, daar kunnen volgens mij wel 4 lijkkisten in.
Die heb ik nog gezien in NYC.quote:
Oh je bent geen lid meer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb jij er maar vijf ja?... wehehe..
damn, ik ook
Nee. Japans is wel een interessante taal. Ik spreek het ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
laat me raden, ze spraken Japans en zo..
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Wordt er niet beter op
Heb je ook iets van Mercedes?
Het liefst iets ouds.
Altijd makkelijk met rampen enzoquote:
That's what I'm talking aboutquote:
een family-funeral-carquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjee, daar kunnen volgens mij wel 4 lijkkisten in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |