oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
Het blijkt dat ze heel anders over me denkt dan dat ze deed lijken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moet je iemand langssturen om bepaalde gaatjes wat op te rekken? wat is er allemaal gebeurd?
daar heb ik me vanaf het begin al niet mee bezig gehouden...quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lezen, sommige topics hebben echt replies waar het meerendeel niet interessant van is. Kijk bv naar dat awards/users topic, kansloze discussie tussen een aantal figuren...
Hopelijk gebruik je het als leermoment. Je bent nog jong, en er komt nog vanalles voorbij. Zo niet, kun je altijd nog naar Indonesië, net als ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Het blijkt dat ze heel anders over me denkt dan dat ze deed lijken.
Ze vertrouwt me ook helemaal niet, en ze vindt me ziek.
Ze heeft me ook nog eens genaaid door met een vriendin van haar bepaalde acties uit te lokken, en dan onder elkaar te speculeren wat ik nou zou gaan doen.
Nouja, iemand heeft me daar toen al voor gewaarschuwd. Maar ik heb niet geluisterd. Want die gene heeft me toen precies verteld hoe ik het nu ook zie hoe het is.
Sommige dingen zijn een beetje persoonlijk, dus ik vertel liever niet alles in details.
Maar ik voel me in ieder geval behoorlijk genaaid.
en die nick en brennie die twee weken over t tellen doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar heb ik me vanaf het begin al niet mee bezig gehouden...
nee, lang tellen is juist goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en die nick en brennie die twee weken over t tellen doen
maar we mogen ze niet uitlachen he
er is een prachtige prestatie geleverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, lang tellen is juist goed![]()
![]()
mooie positieve benaderingquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er is een prachtige prestatie geleverd
het telraam is weer in ere hersteld ook
het is gewoon geweldigquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooie positieve benadering![]()
meer dan 1 per dagquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, en ook toch nog best wel snel geteld.
Jeetje wat kut zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Het blijkt dat ze heel anders over me denkt dan dat ze deed lijken.
Ze vertrouwt me ook helemaal niet, en ze vindt me ziek.
Ze heeft me ook nog eens genaaid door met een vriendin van haar bepaalde acties uit te lokken, en dan onder elkaar te speculeren wat ik nou zou gaan doen.
Nouja, iemand heeft me daar toen al voor gewaarschuwd. Maar ik heb niet geluisterd. Want die gene heeft me toen precies verteld hoe ik het nu ook zie hoe het is.
Sommige dingen zijn een beetje persoonlijk, dus ik vertel liever niet alles in details.
Maar ik voel me in ieder geval behoorlijk genaaid.
die heeft er geen tijd voorquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
meer dan 1 per dag
zie ik TLK nog niet doen
die redt dat niet tijdens t posten
TLK en z'n hallo_mensen kloontje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die heeft er geen tijd voor![]()
ik heb nog altijd 0 klonenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
TLK en z'n hallo_mensen kloontje.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb nog altijd 0 klonen![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus je kan eigenlijk geen werkende kloon maken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ookwant die ander kan ik niet gebruiken
en wil ik ook niet
kloon?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
TLK en z'n hallo_mensen kloontje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |