sprekendquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:55 schreef SolidArt het volgende:
The A-Team
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die had ik ook al.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:01 schreef cybermichel het volgende:
[afbeelding]
Zie hier de heer Balkenende
Whehehehequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:55 schreef SolidArt het volgende:
The A-Team
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Staat erbij. PrintScreen enzo...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:18 schreef Biene het volgende:
Een hele domme vraag. Hoe kan ik mijn creatie opslaan? Als ik wil opslaan krijg ik flash player?
Ja, ik ben vrouw.
Op "Printscreen" drukken op je toetsenbord. En dan kun je het in een tekenprogramma plakken en daar opslaan. Superirritant.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:18 schreef Biene het volgende:
Een hele domme vraag. Hoe kan ik mijn creatie opslaan? Als ik wil opslaan krijg ik flash player?
Ja, ik ben vrouw.
quote:
Hoe is 't uitgekomen?quote:
Biene... lieverd!quote:Arcee!
Lego bouwen is knap lastig.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe is 't uitgekomen?
[..]
Biene... lieverd!
Ja, dan heb je vast een vrouw gebouwd.quote:
Nuh, daar heb ik dan wel de kennis voor.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dan heb je vast een vrouw gebouwd.
Dan twijfel ik toch weer.quote:
Ik weet zeker dat je gaat slapen.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:20 schreef Biene het volgende:
Of ik nog een biertje neem of dat ik ga slapen?
Dat heb je heel goed, je bent zeker een man?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je gaat slapen.
Truste.
Misschien gaat het wel over leuke bijdehante artistiekgebrilde zichzelf in lego bouwende vrouwen.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:41 schreef Biene het volgende:
Wacht met spanning af. Zolang het maar niet gaat over buurmannen en kopjes suiker.
Pulp fiction nooit gezien ?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef MrBean het volgende:
[..]
Welke bezoeker van het Keldertje is dit?
Ik gok dat het geen bestseller gaat worden.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel over leuke bijdehante artistiekgebrilde zichzelf in lego bouwende vrouwen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef Rainboww het volgende:
[afbeelding]
Die krijge van de week wat van me te heure!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |