quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:07 schreef Sadar het volgende:
"hjjjhggghjjjjjjjjjjgggjjghhhg gguuuuggggjjjjjjjj jjjjjuuuuuuuu" - Terry Schiavo
http://www.sugar-gliders.com/images/store/good-cage.jpgquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kon alleen het plaatje nergens vinden
Ouder kán niet!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
Hebban olla uogala nestas uagunnan hinase hic and thu uuat unbidan uui nu
in mijn herinnering stont de kachel niet zo scheef, maar recht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:24 schreef Sadar het volgende:
[..]
http://www.sugar-gliders.com/images/store/good-cage.jpg
Volgens de url is het helemaal geen stomme kooi...Het is een goede kooi![]()
Moet je dit topic maar eens lezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kon alleen het plaatje nergens vinden
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moet je dit topic maar eens lezen!
Heb me de tyfus gelachen, zeker omdat ie hem opende in Flora & Fauna![]()
motherfuckerquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:13 schreef Heatseeker het volgende:
Fuck you i won´t do what you tell me.
kikkerlikker... we missen hem nog elke dagquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:57 schreef GizartFRL het volgende:
Mara dat si mijn mening natuurlijk. wehehehe
..dolle pret....quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef EvilWasp het volgende:
Stervende hoeren kankerkachel!
Geregistreerd sinds vandaag. Ik denk niet dat hij bekent is met deze uitspraak!quote:
Ook niet echt handig om dan meteen in ONZ te duiken natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Geregistreerd sinds vandaag. Ik denk niet dat hij bekent is met deze uitspraak!
Mits deze user een kloon is natuurlijk!
*...springt graag in 't diepe...*quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ook niet echt handig om dan meteen in ONZ te duiken natuurlijk![]()
tyfenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:10 schreef AngelinaJolie het volgende:
door een bushokje heen tieven.. oid..
(weet het niet meer precies!)
Vertel! Wie/wat is dat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:34 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
geen uitspraak, wel nostalgie!
met dank aan dagonet
...zout mannetje?...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Vertel! Wie/wat is dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |