quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:49 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Weet wel wat je bedoelt, van die naakte chicks die zich met zo'n witbord hebben laten fotograferen, waar dan iemand zo'n programmatje om heen heeft geklust zodat je er bv: "PsychoDude_666 is geil" op kan zetten.
Dat heb ik nog bij mijn broer geflikt, inclusief email.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:49 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Weet wel wat je bedoelt, van die naakte chicks die zich met zo'n witbord hebben laten fotograferen, waar dan iemand zo'n programmatje om heen heeft geklust zodat je er bv: "PsychoDude_666 is geil" op kan zetten.
Weet je nog waar je dat hebt gedaan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:23 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat heb ik nog bij mijn broer geflikt, inclusief email.
En hij zich maar afragen wie dat chikkie was
Het was Toon Hermans, volgens mij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:48 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
"Vriend" van welke kwijlebabbel was het ookalweer? Willem Wilmink?kutgedicht.
Was idd TH. Overigens zijn de "normale" tegeltjes niet zo hip nee... maar heb je* ze wel gelezen, die hier gepost worden? Zijn over het algemeen wat vernieuwerende texten nlquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef Smots het volgende:
[..]
Het was Toon Hermans, volgens mij.
waar slaat dit dan weer op?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:53 schreef Godlike02 het volgende:
Ja die kachel grappen doen we al tijdje niet meer op fok
Die is dus weer weg
Staat er toch!quote:
Moet pissen als een otter maar dan vlotterquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef raptorix het volgende:
Ik moet pissen als een kameel, niet zo erg maar wel zoveel
Waar zijn de aforismen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
[afbeelding]
Deze (en nog 3 andere varianten) hangen bij mij in de badkamer en op de wczijn stickers maar 't lijkt net echt
![]()
Speciaal voor jou danquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:53 schreef Godlike02 het volgende:
Ja die kachel grappen doen we al tijdje niet meer op fok
Die is dus weer weg
Joh welke taal spreek jij ?? Volgens mij ben je een beetje dislektiesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:43 schreef PimD het volgende:
[img=http://img499.imageshack.us/img499/3981/img57886yd.th.jpg]
Vorige maand laten maken![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:32 schreef firecow het volgende:
[..]
Joh welke taal spreek jij ?? Volgens mij ben je een beetje dislekties Dialect
Ick prefereer Oud-Hollandsch boovhen het taelgebruyck van heeden ten daeghe.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:32 schreef firecow het volgende:
[..]
Joh welke taal spreek jij ?? Volgens mij ben je een beetje dislekties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |