Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Ik weet niet hoeveel mensen bekend zijn met deze band, maar het is voor mij echte DE muzikale ontdekking van de laatste tijd geweest Ze worden vergeleken met sonic youth en my bloody valentine maar daar ben ik het niet echt mee eens Tips om te downloaden: Blanket, Angry Candy
En wel een leuke band, inderdaad. Future Perfect was wel een fijn album, al heb ik 'm eigenlijk al bijna een jaar niet meer gehoord. Toch maar weer eens een keer opzetten.
[ Bericht 2% gewijzigd door Grobbel op 19-01-2006 18:54:36 ]
Ja, prima plaat. Goede productie en een mooi gruizig geluid. Wat mij betreft wel typisch zo'n plaat die je om een of andere vreemde reden ineens enorm zat kan zijn en vervolgens een jaar niet draait.
Autolux is echt geweldig, ken ze nu al een tijdje en zag dit topic toevallig in MUZ Bands & Artiesten staan. Wat dat betreft valt het me mee dat mensen het überhaupt kennen