zijn dat jouw 1337 photoshop skills?quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zijn dat jouw 1337 photoshop skills?
Verzin eens iets nieuws bij mijn naam in de OP pleasequote:
je zegt 't maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Verzin eens iets nieuws bij mijn naam in de OP please
En als het je lukt ook iets leuks voor omegaP.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Verzin eens iets nieuws bij mijn naam in de OP please
En als het je lukt ook iets leuks voor omegaP.
je wordt oudquote:
2001quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:43 schreef omegaproject het volgende:
In welk jaar was ook alweer die aanslag op het WTC ?
Ik zi zojuist dat ik me op 11 September geregistreerd heb
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:46 schreef ArTiC het volgende:
amaranta en r8ality hebben zich op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip aangemeld?
Foutjequote:Op donderdag 19 januari 2006 18:46 schreef ArTiC het volgende:
amaranta en r8ality hebben zich op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip aangemeld?
ach ja..tis je vriendin maarquote:
wij hadden 3 onderdelen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:53 schreef Partygurl het volgende:
Ojaa..ik ben vandaag gezakt voor mijn rekentoets
Hoevaak heb jij m gedaan Amaranta?
Vond het maar een kuttoetsquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
wij hadden 3 onderdelen.
hoofdrekenen, die had ik volgens mij de 1e keer
breuken, procenten en nog iets en daar heb ik 2 of 3 keer over gedaan. Weet hetniet meer.
In ieder geval, net zoals bijna 99% van de pabo, niet de 1e keer.
sommigen hadden hem in de 3de nog niet gehaald. Ik had hem in ieder geval aan het einde van het 1e jaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:57 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Vond het maar een kuttoets![]()
Wij krijgen alles in 1. Hoofdrekenen heb ik wel gehaald, nu de rest nog![]()
wij hadden ook een toets waarbij je allemaal rare dingen moest weten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:00 schreef Partygurl het volgende:
Wij moeten hem in het 1e jaar halen anders is het
Spelling heb ik wel al, woehoe
Dat is ook niet handig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:04 schreef Partygurl het volgende:
Wij hebben nu bijles van iemand van de doba alleen die snapt het zelf niet helemaal
Bij die toets van spelling kregen wij ook zulke vragen maar die viel op zich wel mee.
Ardennenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:04 schreef Partygurl het volgende:
Hebben trouwens in april werkweek..of een week dansen springen zingen in de BuitenJan...of naar de Ardennen..of de Uitdaging
Mooi rond tijdstip,quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:58 schreef Mex_ het volgende:
Eindhoven-mega-vrouwelijke-oldbie: Barb sinds donderdag 27 april 2000 @ 00:00
Ik kies toch voor de uitdaging..vorig jaar moesten groepen iets kiezen om op te knappen...kinderafdeling van een ziekenhuis etc en danz elf aan spullen komen enzo. Lijkt me wel leukquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ardennen
de uitdaging sucks bigtime hoorde ik van de andere groepen
en de buitenjan is ook saai
Viel veel van mijn toenmalige klasgenoten viel tegen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:10 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik kies toch voor de uitdaging..vorig jaar moesten groepen iets kiezen om op te knappen...kinderafdeling van een ziekenhuis etc en danz elf aan spullen komen enzo. Lijkt me wel leuk
De buitenjan zoiezo niet..daar zaten we al met die ontzettend leuke intro![]()
ja de intro is echt leuk op de paboquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:10 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik kies toch voor de uitdaging..vorig jaar moesten groepen iets kiezen om op te knappen...kinderafdeling van een ziekenhuis etc en danz elf aan spullen komen enzo. Lijkt me wel leuk
De buitenjan zoiezo niet..daar zaten we al met die ontzettend leuke intro![]()
Voor de Rechter op stratumseindquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:36 schreef ArTiC het volgende:
Waar staat die scooter?
*aanhanger haalt
Slijptol al opgeladenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Voor de Rechter op stratumseind
Zou wel een brilletje op zetten, komen flink vonken vanaf bij zo'n slotquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gewoon verlengsnoer bij de Rechter naar binnen![]()
omdat je ond. ass bent?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:18 schreef Partygurl het volgende:
Nee nu ga ik helemaal niet meer naar de Ardennen.
Ik wil gewoon lekker in mn eigen bed slapen
En ik zit in een speciaal traject..ik hang ergens tussen het 1e en 2e lrjaar in.
Niet alleen bij sloten hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zou wel een brilletje op zetten, komen flink vonken vanaf bij zo'n slot![]()
Insgelijk... Wat brengt jouw opeens naar dit topic? Je zit toch al een hele tijd op Fok! ofnie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:29 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Hoi blieblie, alles goed met jou?
Prettig kennis met je te maken.
Ik ben door prive-omstandigheden al een hele tijd niet op fok geweest.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Insgelijk... Wat brengt jouw opeens naar dit topic? Je zit toch al een hele tijd op Fok! ofnie?
Dat is toevallig! Wat is de wereld toch klein he.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:31 schreef Barb het volgende:
[..]
Mijn mama woont ook in Veldhoven,.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:34 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Dat is toevallig! Wat is de wereld toch klein he.
Voor mij is de wereld soms heel groot, als ik weer eens krimp.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:34 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Dat is toevallig! Wat is de wereld toch klein he.
Voor mij is de wereld soms heel groot, als ik weer eens krimp.
Ohh wij dachten van welquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jullie wel tegen een grapje zouden kunnen.
Natuurlijk krimp ik niet.
![]()
Nu herinner ik me die serie opeens, die was best leuk vroegah!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jullie wel tegen een grapje zouden kunnen.
Natuurlijk krimp ik niet.
![]()
Kijk maar op mijn homepage. Je kunt ook op mijn signature klikken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef febster het volgende:
[..]
Nu herinner ik me die serie opeens, die was best leuk vroegah!
Las ik nou dat jij aan de pedagogische academie studeert? Dan moet je zeker tegen een grapje kunnen. Zeker als het om een kinderserie gaat.quote:
Nou mij niet gezien hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Partygurl het volgende:
Uhm oke!
En gaat er nog iemand stappen vanavond?
Welnee. Ik weet het eigenlijk niet. MIsschien ook wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:52 schreef FlowDesign het volgende:
Eey vrouwke theelepel jij hebt toch weleens eerder in deze reeks gepost?
Stappen niet echt, maar ik wil nog wel even naar de kroeg eigenlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Partygurl het volgende:
Ik natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Partygurl het volgende:
Uhm oke!
Graag gedaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ik natuurlijk
Maar net zoals de rest hier wel lam, dus het zal wel barhangen worden vnv
Tnx voor het nr vrouwtje
Suc6!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:11 schreef FlowDesign het volgende:
Slijptol, check!
Verlengsnoer, check!
Hamer, check!
Bijtel, check!
Camera, check!
Ok, op naar die scooter. Tot straks![]()
Bij sommige tekenfilms staan ze erbij. Bij andere tekenfilms kun je doorklikken naar andere sites waar liedjes op staan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef febster het volgende:
Velen zijn voor mijn tijd, maar wel super leuk om die site oa weer te zien. Je hebt zeker geen site waar al die intro nr's van die serie's op staan, of kijk ik er over heen?
Toen was ik 2 of 3 toen ik dit keekquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef vrouwtje het volgende:
Sorry lieve Reality, nog eentje, deze kan ik echt niet laten.
Daarna stop ik echt.
[afbeelding]
Nou, nou, ik heb toch gezegd dat ik er nu mee stop. Nu mag je weer lief doen tegen mij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:32 schreef r8ality het volgende:
Heeft iemand de deur bij de Grote Beek weer open laten staan?.
Ik ben meer het type die de hoogtepunten van de afleveringen kan herinneren dan de intro muziek helaas. Vroeger ben ik wel op een site geweest die al die intro muziek op mp3 had, maar die ben ik kwijt geraaktquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef vrouwtje het volgende:
Ik moet wel zeggen, Febster, maar dat heb ik dan, dat ik de melodie meestal nog wel weet. En dan die teksten erbij maakt het zingen stukken makkelijker.
Reality vind het niet fijn als wij hier over praten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:34 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben meer het type die de hoogtepunten van de afleveringen kan herinneren dan de intro muziek helaas. Vroeger ben ik wel op een site geweest die al die intro muziek op mp3 had, maar die ben ik kwijt geraakt.
ik was ook al bezig maar kon niet gek veel vinden behalve de tune van lucky lukequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:36 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Reality vind het niet fijn als wij hier over praten.
En ik zie in de 1e post dat hij de baas is van dit topic. Of dat denkt hij misschien.
Maar ik zal eens mijn zoekmachine erop zetten.
oooh boulie, oooh tom en tina
En wat is het thema in mijn username?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:50 schreef r8ality het volgende:
Ik vind mensen die een bepaald thema in hun username verwerken te kansloos voor woorden. Sorry.
En ik maar zoeken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:52 schreef Mex_ het volgende:
http://www.wannahaves.nl/tunes/default.asp
Tnx, en jij ook vrouwtje, staan ook andere series op, erg tofquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:52 schreef Mex_ het volgende:
http://www.wannahaves.nl/tunes/default.asp
Graag gedaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef febster het volgende:
[..]
Tnx, en jij ook vrouwtje, staan ook andere series op, erg tof.
Heb jij je mening over mij nou ookal klaar liggen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:59 schreef ArTiC het volgende:
vrouwtje theelepel..ik haatte het als kind
Niet over jou..wel over die seriequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Heb jij je mening over mij nou ookal klaar liggen?
![]()
Stamt nog uit 2001 toen ik veel Unreal Tournament speelde onlinequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef vrouwtje het volgende:
Maar Artic, gelukkig waren er ook series voor jongens.
Wat een aparte username heb je trouwens? Hoe kom je eraan?
Ik zal niks over kansloosheid zeggen.
Nou ja, ooit in een nostalgische bui aan het internetten geslagen. Kwam haar tegen. Kwam op fok terecht. Moest een username bedenken. Voila.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stamt nog uit 2001 toen ik veel Unreal Tournament speelde online
vanwaar je buitengewone aandacht voor vrouwtje theelepel?
Heb je meer thema's?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:10 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Nou ja, ooit in een nostalgische bui aan het internetten geslagen. Kwam haar tegen. Kwam op fok terecht. Moest een username bedenken. Voila.
Of je elders je username + fotoboek + manie richt op iets anders?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:14 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet helemaal?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of je elders je username + fotoboek + manie richt op iets anders?
En heb je thuis een vitrinekast met allemaal vrouwtje theelepel attributen?
tis te merken dt ik weer een dvd van theo maassen bekeken heb
waar heb jij het over?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb er een hele hoop, ben even een zipje op rapidshare aan het zetten.
Nee alleen hier op fok.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of je elders je username + fotoboek + manie richt op iets anders?
En heb je thuis een vitrinekast met allemaal vrouwtje theelepel attributen?
tis te merken dt ik weer een dvd van theo maassen bekeken heb
Tof.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb er een hele hoop, ben even een zipje op rapidshare aan het zetten.
Het gaat dus niet zover dat je in je dagelijkse leven ook regelmatig over vrouwtje theelepel praat en doet en denkt enzo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Nee alleen hier op fok.
En thuis heb ik geen vitrinekast.
En ik zou ook niet weten waar ik die onderdelen vandaan zou moeten halen.
Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het gaat dus niet zover dat je in je dagelijkse leven ook regelmatig over vrouwtje theelepel praat en doet en denkt enzo?
Ok...apartquote:
Bij nader inzien weet ik niet of ik wel een kans van jou wil.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:16 schreef r8ality het volgende:
"Een kans geven" Oh pleeeaaaassse! Weetjewat, ik zal eens geld over gaan maken aan Unicef. Of van iedere daklozenkrantverkoper een krant kopen.
Probeer mijn vooroordelen over je maar fijn te ontkrachten. Dan krijg je respect van me. Eerder niet.
En als je nou een fatsoenlijke username had, avatar normaal en sig + ondertitel normaal en het dan een keer over Vrouwtje Theelepel zou hebben, das heel wat anders.
Ik merk wel hoe lang ik het volhou.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ok...apart
Dat je zoiets een maandje kan doen ok maar zoiets jaren volhouden terwijl je normaal gesproken geen binding met het thema hebt is best knap...het zou me snel vervelen.
Ik hoop voor de buitenwereld niet al te langquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:24 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Ik merk wel hoe lang ik het volhou.
heb je mijn vraag gelezen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor de buitenwereld heel erg lang![]()
Fotoboeken zijn in het algemeen kansloos,quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef r8ality het volgende:
Oh en je fotoboek is wel HEEEEL kansloos. Next.
Alleen de jouwe tochquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef febster het volgende:
[..]
Fotoboeken zijn in het algemeen kansloos,.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor de buitenwereld niet al te lang![]()
Ja, dat hoop ik ook .quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor de buitenwereld heel erg lang![]()
Hey, die van mij is geweldigquote:
helemaal lazarus op de grond liggen en naar de hemel kijken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef febster het volgende:
[..]
Hey, die van mij is geweldig, semi dronken filosofisch naar de hemel kijken in zwart wit, wat wil een mens nog meer?
Kan ook, is op dit moment wel een tikje koudquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
helemaal lazarus op de grond liggen en naar de hemel kijken?
Dit is een waarschuwing voor iedereen die tussen 2 en 6 uur vanacht zich begeeft op de geldropseweg...kijk uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:33 schreef febster het volgende:
[..]
Kan ook, is op dit moment wel een tikje koud. Ik ben meer voor het oncharmant Jimi Hendrix mee blerren en dan lekker relaxed alleen naar huis fietsen na het stappen
.
Ik ben een bikkel en rijd als ik alleen ben over de Rielquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit is een waarschuwing voor iedereen die tussen 2 en 6 uur vanacht zich begeeft op de geldropseweg...kijk uit
Als je heel veel drinkt zie je vrouwtje theelepelquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben een bikkel en rijd als ik alleen ben over de Riel, is namelijk donkerder en meer in de "natuur" zie je nog soms uilen/konijntjes enzo, en nu het weer langzaam richting de lente kruipt hoor je dan de eerste vogeltjes ook weer zingen
.
Dan zing je zeker: "vogeltje wat zing je vroeg, is de dag niet lang genoeg, nee de dag is altijd veelste kort".... etc.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef febster het volgende:
Ik ben een bikkel en rijd als ik alleen ben over de Riel, is namelijk donkerder en meer in de "natuur" zie je nog soms uilen/konijntjes enzo, en nu het weer langzaam richting de lente kruipt hoor je dan de eerste vogeltjes ook weer zingen
.
Wie weet, maar dan moet je wel heel goed kijken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je heel veel drinkt zie je vrouwtje theelepel
Nah, Paul de Leeuw dat bleert niet lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan zing je zeker: "vogeltje wat zing je vroeg, is de dag niet lang genoeg, nee de dag is altijd veelste kort".... etc.
oh je leest nog meequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Wie weet, maar dan moet je wel heel goed kijken.
Je maakt nu kennis met de vrouwelijke equivalent van r8alityquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Nee. Anders zou ik het toch niet vragen?
Bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je maakt nu kennis met de vrouwelijke equivalent van r8ality
Af en toe blue spreek je echt in raadselsquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:09 schreef Blueman het volgende:
Hopen dat de user beugelbekkie dit topic niet vind.
krijgen we dadelijk heel de dag de verhalen van Sharon Spits.
Iquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:09 schreef Blueman het volgende:
Dat vind ik nou, 'Thea', een slecht getekende tekenfilm.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:09 schreef Blueman het volgende:
Ken je de serie Beugelbekkie niet? Gaat over meisje genaamd Sharon Spits die een beugel heeft en avonturen beleefd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:10 schreef febster het volgende:
[..]
Af en toe blue spreek je echt in raadsels
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:10 schreef febster het volgende:
[..]
Af en toe blue spreek je echt in raadsels
Iquote:
Ooh zoquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ken je de serie Beugelbekkie niet? Gaat over meisje genaamd Sharon Spits die een beugel heeft en avonturen beleefd.
Aangezien we nu al onze tekenfilmster vrouwtje theelepel hebben zouden we er natuurlijk nog meer kunnen verwachten![]()
Owja mijn concurrenten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
ITotally Spies.
Heb nu zelfs het smstoontje die hun ook hebben.
Denk ik de hele tijd dat Jerry me belt![]()
Waarom heb je nou een vriehiehiehiendje?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
IBeugelbekkie!
Itt tot Vrouwtje Theelepel (de user, niet de serie)
jullie zijn voor elkaar geschapen gewoonquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom heb je nou een vriehiehiehiendje?.
Kijk, dat is nou een bericht met een duidelijk smiley!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jullie zijn voor elkaar geschapen gewoon
Ze heeft goede tieten iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ben je altijd zo opmerkzaam? Misschien moet je waarzegster wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een bericht met een duidelijk smiley!
Reality baalt dat hij geen vriendin heeft.
Nee, Veldhoven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef Ingridh007 het volgende:
Komt Vrouwtje eigenlijk wel uit Eindhoven?
Ik ruik een ban
*meld *noteer me maar *absoluutquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef vrouwtje het volgende:
Ik krijg de indruk dat Reality behoorlijk kieskeurig is wat betreft vrouwen. Als je zo tegen vreemde vrouwen praat zoals je dat hier in dit topic doet, vrees ik dat je er ook niet snel een zal vinden.
En tja Ingrid is bezet. Jammer.
Idd, goei slotje volgens mijquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef ArTiC het volgende:
waar blijft die fotoreportage van flow btw?
En stripfigurenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
En Veldhoven is welkom hoor. Normale personen dan wel he whe he he.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef ArTiC het volgende:
Als je heel veel drinkt zie je vrouwtje theelepel
Het was zo snel klaar dat we niet eens de tijd noch moeite genomen hebben om foto's te nemenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef ArTiC het volgende:
waar blijft die fotoreportage van flow btw?
Fannie Kiekeboe mag wel langskomenquote:
En F. begint ook al te spacen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef febster het volgende:
Bomen zijn vet relaxed....
Knuffel je ze ook?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef febster het volgende:
Bomen zijn vet relaxed....
Febbie is een VVD'erquote:
Ik geef ze af en toe waterquote:
Zie je nou wel? Mijn ehv-onderdanen beginnen ook al te klagen! Ik eis een dorpszitting!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:34 schreef FlowDesign het volgende:
Fijn ff het 800e topic verneuken met allemaal kwats over saaie tekenfilms
Preciesquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Febbie is een VVD'er
Ik knuffel bomen![]()
Wie is de voorzitter en wie notuleert?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zie je nou wel? Mijn ehv-onderdanen beginnen ook al te klagen! Ik eis een dorpszitting!
Jij zat daar ook in de boom ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef febster het volgende:
[..]
Precies, al had het bos bij Schinveld van mij wel mogen blijven staan
.
je zeurt, ik eis een pizza!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zie je nou wel? Mijn ehv-onderdanen beginnen ook al te klagen! Ik eis een dorpszitting!
Ik blijf wel een VVD'er he, wij steunden die actie niet doormiddel van geld of andere dingen die zouden kunnen helpen, ik steund die actie alleen "politiek".quote:
daNpy & daNpyquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:36 schreef febster het volgende:
[..]
Wie is de voorzitter en wie notuleert?
Welja! Eerst loop je een beetje bij mij te slijmen zodat je allemaal links van me krijgt. En nu ben je ineens tegen me?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:36 schreef febster het volgende:
[..]
Wie is de voorzitter en wie notuleert?
Ik heb al 2 weken niet meer gewerkt. Je gaat er maar fijn 1 bij de AH halen.quote:
Ik ga niet naar de AHquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken niet meer gewerkt. Je gaat er maar fijn 1 bij de AH halen.
Ik snap niet waarom een stuk bos moet wijken voor nutteloze vliegtuigenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:40 schreef r8ality het volgende:
Ik snap serieus niet waarom ze die bomen niet gewoon omhakken met boomhut en al. Je gaat toch niet 10 duurbetaalde ME-ers inzetten om een paar van die groene theeboomknuffelaars eruit te halen. Pfff.
barbapapa?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:41 schreef Barb het volgende:
Ik ben ook klaar met de tekenfilms die ik als kind al niet leuk vond.
Mooi, zwengel jij ff een leuk onderwerp aan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:41 schreef Barb het volgende:
Ik ben ook klaar met de tekenfilms die ik als kind al niet leuk vond.
Har die har.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:41 schreef ArTiC het volgende:
barbapapa?
Hey, je hebt mijn standpunten tijdens die dorpszitting nog niet gehoord ja,quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:38 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Welja! Eerst loop je een beetje bij mij te slijmen zodat je allemaal links van me krijgt. En nu ben je ineens tegen me?
Er zijn van die vragen die je niet kan beantwoorden. Of van die vragen die je niet kunt bevatten. Of vragen waarbij je zoiets hebt van, waarom vraagt iemand zoiets?quote:
Gewoon laten zitten en een vliegtuig door die boomhut laten vliegen, dan zijn ze zo wegquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom een stuk bos moet wijken voor nutteloze vliegtuigen
Ovide?quote:
wie?quote:
Idem.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nutteloze vliegtuigen. Ja joh, de VS, de NL-se staat en de VN vliegen daar met AWACS-toestellen totaal nutteloos rond. Gewoon omdat ze het leuk vinden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wil je de thee hierbuiten houden?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:40 schreef r8ality het volgende:
Ik snap serieus niet waarom ze die bomen niet gewoon omhakken met boomhut en al. Je gaat toch niet 10 duurbetaalde ME-ers inzetten om een paar van die groene theeboomknuffelaars eruit te halen. Pfff.
Feit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:42 schreef febster het volgende:
[..]
Hey, je hebt mijn standpunten tijdens die dorpszitting nog niet gehoord ja,.
Moeten die dingen perse daar landenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nutteloze vliegtuigen. Ja joh, de VS, de NL-se staat en de VN vliegen daar met AWACS-toestellen totaal nutteloos rond. Gewoon omdat ze het leuk vinden.
Zucht.
En de Freggels en de Snorkels danquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef r8ality het volgende:
Ovide, Dr. Snuggles, Teddy Rukspin, Dommel en de Smurfen waren vroeger koel. De rest mag kapotvallen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:44 schreef Ingridh007 het volgende:
Hippie's :/
Ja die plus joost z'n rijtje en dat was het. Klaar, afgelopen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef febster het volgende:
[..]
En de Freggels en de Snorkels dan?
Seabert!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef febster het volgende:
[..]
Al die tekenfilms die Reality noemt, stonden in die links die o.a door mijzelf geplaatst zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef febster het volgende:
[..]
Ze willen ook wel de Bijlmermeer invliegen, mochten ze die nog halen zonder kerosine.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Moeten die dingen perse daar landen
Zucht.
Daar heb je gelijk in, maar het is nogal kansloos om bomen om te gaan hakken terwijl NL genoeg (militaire) vliegvelden heeft, waarvan enkele met compleet amerikaanse nederzettingen + bijbehorende zooi waarvan de boomknuffelaars alleen nogmaar vermoedens hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:48 schreef r8ality het volgende:
Los van die vliegtuigen, waarom ga je protesteren als het toch geen nut heeft? Dat is hetzelfde als dat je halverwege 2002 demonstratief al je geld in guldens zou omwisselen en onder je bed stopt en vervolgens bij iedere ondernemer gaat klagen dattie geen guldens meer aanneemt.
Je vergelijkt koffie met thee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:48 schreef r8ality het volgende:
Los van die vliegtuigen, waarom ga je protesteren als het toch geen nut heeft? Dat is hetzelfde als dat je halverwege 2002 demonstratief al je geld in guldens zou omwisselen en onder je bed stopt en vervolgens bij iedere ondernemer gaat klagen dattie geen guldens meer aanneemt.
Deze mag inderdaad niet ontbrekenquote:
Daar heb ik nog een plaat van, super vetquote:
pics!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef febster het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een plaat van, super vet
Mijn broertje kwam net mijn kamer binnenlopen die heeft opeens wit haar
FF van mijn foon trekkenquote:
Fan van Geert Wilders?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef febster het volgende:
Mijn broertje kwam net mijn kamer binnenlopen die heeft opeens wit haar
Ja joh, ga de hele AWACS-administratie/personeel/ondersteunende diensten even verplaatsen naar een ander vliegveld. En dan zullen we het maar niet hebben over de rompslomp van het verhuizen van DLD naar NL. Dat kost uiteindelijk nog meer dan die paar schurftboompjes. Plant ergens een paar nieuwe. Klaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het is nogal kansloos om bomen om te gaan hakken terwijl NL genoeg (militaire) vliegvelden heeft, waarvan enkele met compleet amerikaanse nederzettingen + bijbehorende zooi waarvan de boomknuffelaars alleen nogmaar vermoedens hebben![]()
Gast/muts, lijkt mijn nickname op een tekenfimserie? Lijkt mijn avatar op een tekenfilmserie? Is mijn signature + ondertitel gerelateerd aan een tekenfilmserie? Plemp ik heel mijn fotoboek vol met Vrouwtje Kutlepel? Nee he.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef vrouwtje het volgende:
Maar nou breekt mijn theelepelklomp.
Jij, Reality, zit mij eerst een partij uit te kafferen omdat ik wat dingen post over tekenfilms.
En vervolgens maak je je er zelf schuldig aan.
Voet bij stuk houden jongen!
Mijn oprechte excuses.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gast/muts, lijkt mijn nickname op een tekenfimserie? Lijkt mijn avatar op een tekenfilmserie? Is mijn signature + ondertitel gerelateerd aan een tekenfilmserie? Plemp ik heel mijn fotoboek vol met Vrouwtje Kutlepel? Nee he.
Sim-pel.
Je zou echt eens wat minder moeite ermee moeten hebben dat er mensen zijn die anders zijn/denken dan jou.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gast/muts, lijkt mijn nickname op een tekenfimserie? Lijkt mijn avatar op een tekenfilmserie? Is mijn signature + ondertitel gerelateerd aan een tekenfilmserie? Plemp ik heel mijn fotoboek vol met Vrouwtje Kutlepel? Nee he.
Sim-pel.
Ik heb daar geen moeite mee. Ik hoef ze alleen niet te kennen/ met ze te praten/ met ze omgaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zou echt eens wat minder moeite ermee moeten hebben dat er mensen zijn die anders zijn/denken dan jou.
[/goed advies]
Dit is een forum. En als je iets verder kijkt dan dat je bekrompen neus lang is. Dan had je kunnen lezen dat ik ook kan reageren zonder het over vrouwtje theelepel te hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb daar geen moeite mee. Ik hoef ze alleen niet te kennen/ met ze te praten/ met ze omgaan.
That's all. En er zijn inderdaad grenzen. Zoals jij daar kan ik prima mee overweg. Maar dat zielige gedoe over een vingerlepel heb ik al snel een grafhekel aan.
WAAROM MOET JE HET DAN ZONODIG IN JE AVATAR/ONDERTITEL/SIGNATURE/FOTOBOEK hebben staan? Arg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Dit is een forum. En als je iets verder kijkt dan dat je bekrompen neus lang is. Dan had je kunnen lezen dat ik ook kan reageren zonder het over vrouwtje theelepel te hebben.
Omdat ik daar zin in heb.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
WAAROM MOET JE HET DAN ZONODIG IN JE AVATAR/ONDERTITEL/SIGNATURE/FOTOBOEK hebben staan? Arg.
Nou dan val kapot, zou ik zo vriendelijk als wat zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Omdat ik daar zin in heb.
Ik meen zelfs, dat er een functie is, waarmee je de zichtbaarheid van avatars uitschakeld.
Ik begrijp wel waarom jij geen vriendin hebt.lekker onder de gordel hèquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou dan val kapot, zou ik zo vriendelijk als wat zeggen.
Wat mij betreft wel ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gaan we nou weer normaal doen?
Je zal jouw vriend/vriendin maar moeten zijn zeg. Opgave.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waarom jij geen vriendin hebt.lekker onder de gordel hè
Insgelijk lieverd.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een bericht met een duidelijk smiley!
Reality baalt dat hij geen nooit een vriendin heeft.
Wat wil je het laatste woord?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je zal jouw vriend/vriendin maar moeten zijn zeg. Opgave.
Niks te nivoquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef FlowDesign het volgende:
*hele diepe zucht.
Welk niveau? Ow ni-vo. Ah daar heb je het. Ik keek er overheen.
En zullen bij jou weer even wat mama-auto-perikelen of die snorfiets van je neerhalen? Nee dat doe ik ook niet. So keep out of it.quote:
Aan het 69-en met haar lover.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef r8ality het volgende:
Tijd voor bloemetjes en bijtjes. Waar is Ingrid069 als je d'r nodig hebt?
jobtrack.nlquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef r8ality het volgende:
Tijd voor bloemetjes en bijtjes. Waar is Ingrid069 als je d'r nodig hebt?
OMG ... wat ben je soms ook een triest geval hèquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
En zullen bij jou weer even wat mama-auto-perikelen of die snorfiets van je neerhalen? Nee dat doe ik ook niet. So keep out of it.
quote:
OMG, wat heb ik gelijk he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
OMG ... wat ben je soms ook een triest geval hè
Wat lul je nou? Alsof jij ooit een discussie gewonnen hebt...quote:
Ik win meestal alle discussies. Alleen moeten mensen altijd doorzeuren over andere dingen die er niks mee te maken hebben. En vervolgens denken dat ze gewonnen hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Alsof jij ooit een discussie gewonnen hebt...
Oh grote immer-vrouwloze leider ....
Joost .....quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik win meestal alle discussies. Alleen moeten mensen altijd doorzeuren over andere dingen die er niks mee te maken hebben. En vervolgens denken dat ze gewonnen hebben.
Meestal zijn dat discussies met jouquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Joost .....
'wellus-nietus' discussies met je moeder tellen niet
Moet je menstureren ofzo?
Oh je bedoelt die discussies waar jij meestal compleet de draad kwijtraakt, waarna je je eigen kleine discussie gaat voeren met jezelf en vervolgens jezelf tot winnaar verklaart?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Meestal zijn dat discussies met jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |