zijn dat jouw 1337 photoshop skills?quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zijn dat jouw 1337 photoshop skills?
Verzin eens iets nieuws bij mijn naam in de OP pleasequote:
je zegt 't maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Verzin eens iets nieuws bij mijn naam in de OP please
En als het je lukt ook iets leuks voor omegaP.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Verzin eens iets nieuws bij mijn naam in de OP please
En als het je lukt ook iets leuks voor omegaP.
je wordt oudquote:
2001quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:43 schreef omegaproject het volgende:
In welk jaar was ook alweer die aanslag op het WTC ?
Ik zi zojuist dat ik me op 11 September geregistreerd heb
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:46 schreef ArTiC het volgende:
amaranta en r8ality hebben zich op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip aangemeld?
Foutjequote:Op donderdag 19 januari 2006 18:46 schreef ArTiC het volgende:
amaranta en r8ality hebben zich op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip aangemeld?
ach ja..tis je vriendin maarquote:
wij hadden 3 onderdelen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:53 schreef Partygurl het volgende:
Ojaa..ik ben vandaag gezakt voor mijn rekentoets
Hoevaak heb jij m gedaan Amaranta?
Vond het maar een kuttoetsquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
wij hadden 3 onderdelen.
hoofdrekenen, die had ik volgens mij de 1e keer
breuken, procenten en nog iets en daar heb ik 2 of 3 keer over gedaan. Weet hetniet meer.
In ieder geval, net zoals bijna 99% van de pabo, niet de 1e keer.
sommigen hadden hem in de 3de nog niet gehaald. Ik had hem in ieder geval aan het einde van het 1e jaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:57 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Vond het maar een kuttoets![]()
Wij krijgen alles in 1. Hoofdrekenen heb ik wel gehaald, nu de rest nog![]()
wij hadden ook een toets waarbij je allemaal rare dingen moest weten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:00 schreef Partygurl het volgende:
Wij moeten hem in het 1e jaar halen anders is het
Spelling heb ik wel al, woehoe
Dat is ook niet handig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:04 schreef Partygurl het volgende:
Wij hebben nu bijles van iemand van de doba alleen die snapt het zelf niet helemaal
Bij die toets van spelling kregen wij ook zulke vragen maar die viel op zich wel mee.
Ardennenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:04 schreef Partygurl het volgende:
Hebben trouwens in april werkweek..of een week dansen springen zingen in de BuitenJan...of naar de Ardennen..of de Uitdaging
Mooi rond tijdstip,quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:58 schreef Mex_ het volgende:
Eindhoven-mega-vrouwelijke-oldbie: Barb sinds donderdag 27 april 2000 @ 00:00
Ik kies toch voor de uitdaging..vorig jaar moesten groepen iets kiezen om op te knappen...kinderafdeling van een ziekenhuis etc en danz elf aan spullen komen enzo. Lijkt me wel leukquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ardennen
de uitdaging sucks bigtime hoorde ik van de andere groepen
en de buitenjan is ook saai
Viel veel van mijn toenmalige klasgenoten viel tegen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:10 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik kies toch voor de uitdaging..vorig jaar moesten groepen iets kiezen om op te knappen...kinderafdeling van een ziekenhuis etc en danz elf aan spullen komen enzo. Lijkt me wel leuk
De buitenjan zoiezo niet..daar zaten we al met die ontzettend leuke intro![]()
ja de intro is echt leuk op de paboquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:10 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik kies toch voor de uitdaging..vorig jaar moesten groepen iets kiezen om op te knappen...kinderafdeling van een ziekenhuis etc en danz elf aan spullen komen enzo. Lijkt me wel leuk
De buitenjan zoiezo niet..daar zaten we al met die ontzettend leuke intro![]()
Voor de Rechter op stratumseindquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:36 schreef ArTiC het volgende:
Waar staat die scooter?
*aanhanger haalt
Slijptol al opgeladenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Voor de Rechter op stratumseind
Zou wel een brilletje op zetten, komen flink vonken vanaf bij zo'n slotquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gewoon verlengsnoer bij de Rechter naar binnen![]()
omdat je ond. ass bent?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:18 schreef Partygurl het volgende:
Nee nu ga ik helemaal niet meer naar de Ardennen.
Ik wil gewoon lekker in mn eigen bed slapen
En ik zit in een speciaal traject..ik hang ergens tussen het 1e en 2e lrjaar in.
Niet alleen bij sloten hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zou wel een brilletje op zetten, komen flink vonken vanaf bij zo'n slot![]()
Insgelijk... Wat brengt jouw opeens naar dit topic? Je zit toch al een hele tijd op Fok! ofnie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:29 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Hoi blieblie, alles goed met jou?
Prettig kennis met je te maken.
Ik ben door prive-omstandigheden al een hele tijd niet op fok geweest.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Insgelijk... Wat brengt jouw opeens naar dit topic? Je zit toch al een hele tijd op Fok! ofnie?
Dat is toevallig! Wat is de wereld toch klein he.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:31 schreef Barb het volgende:
[..]
Mijn mama woont ook in Veldhoven,.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:34 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Dat is toevallig! Wat is de wereld toch klein he.
Voor mij is de wereld soms heel groot, als ik weer eens krimp.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:34 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Dat is toevallig! Wat is de wereld toch klein he.
Voor mij is de wereld soms heel groot, als ik weer eens krimp.
Ohh wij dachten van welquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jullie wel tegen een grapje zouden kunnen.
Natuurlijk krimp ik niet.
![]()
Nu herinner ik me die serie opeens, die was best leuk vroegah!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jullie wel tegen een grapje zouden kunnen.
Natuurlijk krimp ik niet.
![]()
Kijk maar op mijn homepage. Je kunt ook op mijn signature klikken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef febster het volgende:
[..]
Nu herinner ik me die serie opeens, die was best leuk vroegah!
Las ik nou dat jij aan de pedagogische academie studeert? Dan moet je zeker tegen een grapje kunnen. Zeker als het om een kinderserie gaat.quote:
Nou mij niet gezien hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Partygurl het volgende:
Uhm oke!
En gaat er nog iemand stappen vanavond?
Welnee. Ik weet het eigenlijk niet. MIsschien ook wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:52 schreef FlowDesign het volgende:
Eey vrouwke theelepel jij hebt toch weleens eerder in deze reeks gepost?
Stappen niet echt, maar ik wil nog wel even naar de kroeg eigenlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Partygurl het volgende:
Ik natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Partygurl het volgende:
Uhm oke!
Graag gedaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ik natuurlijk
Maar net zoals de rest hier wel lam, dus het zal wel barhangen worden vnv
Tnx voor het nr vrouwtje
Suc6!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:11 schreef FlowDesign het volgende:
Slijptol, check!
Verlengsnoer, check!
Hamer, check!
Bijtel, check!
Camera, check!
Ok, op naar die scooter. Tot straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |