Of Maserati'squote:Op donderdag 19 januari 2006 17:24 schreef TC03 het volgende:
Dat zijn meestal zeer domme mensen die geen verstand hebben van auto's. Zij denken dat dit dikke auto's zijn, omdat het een Mercedes of BMW is.
En dat is de enige reden waarom we niet mogen klagen? Dus als we een buitenlander zien in een echt dikke wagen mogen we wel klagen? Beetje vreemd. Als we nou gewoon niet klagen over andere mensen omdat ze een, al dan niet duurdere, wagen rijden? Oke, dan kunnen we wat minder klagen en klagen isquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:24 schreef TC03 het volgende:
Dat zijn meestal zeer domme mensen die geen verstand hebben van auto's. Zij denken dat dit dikke auto's zijn, omdat het een Mercedes of BMW is, terwijl het oude rammelbakken zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Whatever. Die auto's in de OP zijn over het algemeen gewoon rammelbakken, absoluut geen 'dikke' auto's. Daar gaat het om.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
En dat is de enige reden waarom we niet mogen klagen? Dus als we een buitenlander zien in een echt dikke wagen mogen we wel klagen? Beetje vreemd. Als we nou gewoon niet klagen over andere mensen omdat ze een, al dan niet duurdere, wagen rijden? Oke, dan kunnen we wat minder klagen en klagen ismaar toch....
Ik zie ze vaak in van die afgeragde opgevoerde Honda Civic-jes of CRX-en...quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik heb ze ook al in Rovers gezien. Die auto's waar je 2e hands geen klap meer voor terug krijgt.
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
En mijn topic is natuurlijk in de context van 'joah die buitehlanders rije in alemal dure autoos en ik kan niet eens 2x per jaar op vackansie met mein bijstanduitkiring.'
Kijk die heeft stijl!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:38 schreef Triangeljosti het volgende:
mijn turk-collega rijdt in een audi 80!
En mijn andere collega nu ook! Alleen die heeft een speciale... een audi 80 waarvan er maar 2500 gemaakt zijn of zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |