5,50quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef Santello het volgende:
wat zou de verzendkosten zijn?
Gewoon een kratje bier dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:27 schreef TheSorrow het volgende:
Even een domme vraag
Maar als je de printer weg doet, en die toners doe je niet gratis weg, dan zit je later met die dingen, zonder de printer te hebbenSchiet toch niet op?
nee maar daar wil ik misschien een aardigheidje voor, ik heb ze ook moeten kopenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:27 schreef TheSorrow het volgende:
Even een domme vraag
Maar als je de printer weg doet, en die toners doe je niet gratis weg, dan zit je later met die dingen, zonder de printer te hebbenSchiet toch niet op?
navragen hoeft niet hoor, zo nodig moet 'ie niet weg!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:59 schreef TheSorrow het volgende:
Haha, ok, op die manier
Ja tis dat ik nooit print, want papendrecht is wel dichtbijIk zal wel eens navragen
Werkt ie zonder mankementen enzo? Welk type printer is het precies? ( voor het geval als ze specificaties willen weten enzo)
Is goed!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:33 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik heb evt wel interesse... mijn vriendin heeft geen printer...
Ik kom hier vanavond of morgen wel even op terug...
Nee, ik woon nu bij mijn lieve meisje in Z-Hquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:41 schreef Herr.Flick het volgende:
zit je niet meer in kattemeppersstad
jij bent gekquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:21 schreef Sport_Life het volgende:
Als je m in Groningen aflevert krijg je d'r een kratje bier voor.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:19 schreef 2Mini het volgende:
Papendrecht.. waar de hell ligt dat ook alweer?
Ik kan wel een printer gebruiken.. ik strip em, en gebruik de motor voor mijn profielwerkstuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |