Laatste 3 keer dat ik met de trein ging.
1. 30 december Roosendaal tot Utrecht. Kwam uit België, maar daar ging t goed. Intercity naar Amsterdam kon niet verder, we moesten allemaal naar een andere intercity (ja ik snap het ook niet). Trein in, 5 minuten later begeeft de trein het. Lichten uit, enz enz, kon niet meer opgestart worden. Een trein zou ons komen duwen. Die kwam. En duwde ons terug naar Roosendaal
Vervolgens de mededeling dat er geen treinen meer konden rijden. 5 minuten later zat ik in een rijdende trein richting Den Haag
![]()
. Rotterdam gehaald, daar hield het op, daar bij iemand blijven slapen.
2. Afgelopen zondag, Sparta - PSV. Werkzaamheden tussen Woerden en Gouda Goverwelle. Via Leiden naar Rotterdam
![]()
. Terug lekker naar Gouda Goverwelle met de trein alwaar bussen zouden rijden. Die bleken vanaf Gouda te rijden. Trein terug naar Gouda. Bus in -> thuis.
3. Gisteren Sparta - NEC. Ik zou eerst niet gaan, want tentamen enz enz. Toch besloten te gaan, mis ik de trein want de automaat pakte mn pinpas niet.
![]()
Neem ik de sneltrein. Die kwam 15 minuten vertraagd, dus de volgende intercity genomen. Die vertrok 2 minuten te laat. Loop ik Rotterdam CS uit rijdt net tram 23 voor mn neus weg.
![]()
Uiteindelijk net het begin van de wedstrijd gemist en 1-3
![]()
maar daar gaat t niet over.
Ik dacht dus, als ze nou niet weten dat ik ga, dan kan ik ze hebben. Maar zelfs dat werkte niet.
En waarom is een strippenkaart tegenwoordig al 4.40
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.3 weken sterren kijken in augustus:
www.iayc.org