Escape en rechtermuisknop tegelijkertijd in rammen alsof je spatisch bent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef Poncho het volgende:
Als ik een plaatje wil hebben en dat mag niet, dan printscreen ik altijd en photoshop hem.
Hoe kan ik het dan omzeilen?
kom je op die site, 'bent u ajaxfan' ja/neequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef RM-rf het volgende:
Ado den haag
Zou pas koel zijn als ze die rechtermuisknop enkel afschermen bij Ajax fans... dat iedereen van hun gewoon de source mag inzien, behanlve dan ajaxfans die moeten het dan maar via CTRL-E lezen ...
Directe linkquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef Poncho het volgende:
Als ik een plaatje wil hebben en dat mag niet, dan printscreen ik altijd en photoshop hem.
Ik zal de tip aan mijn oom doorgeven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:11 schreef TC03 het volgende:
Zelfs spastische mensen kunnen het omzeilen.
Die wist het allang hoor, ik had gevraagd of hij het je moeder wou doorgeven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:12 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zal de tip aan mijn oom doorgeven.
Ik praat interessant over photoshop? Nou sorry dat ik het woord één keer in de mond neem, meneer de oh zo intellectuele ICT nerd. Misschien dat je eerst een cursus begrijpend lezen moet doen voordat je weer eens wat uit je vreetsteen gooit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:12 schreef Nawien het volgende:
[..]
Directe link![]()
verder praat je wel interessant over photoshop terwijl je zoiets simples niet eens kan omzeilen![]()
Mja dat hoor je steeds vaker. Naabs en PS![]()
Dan hoef ik het mijn moeder niet meer uit te leggen. Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die wist het allang hoor, ik had gevraagd of hij het je moeder wou doorgeven.
-20 onscherp
Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:13 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik praat interessant over photoshop? Nou sorry dat ik het woord één keer in de mond neem, meneer de oh zo intellectuele ICT nerd. Misschien dat je eerst een cursus begrijpend lezen moet doen voordat je weer eens wat uit je vreetsteen gooit.
Helemaal niet 'net goed', want het is geen beveiliging.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Rhinestone het volgende:
Net goed dat je geen rechtermuisknop kan gebruiken op sommige sites. Een vriend van mij heeft een mooie illnino site die 3 keer per dag gekopieerd wordt door oost-europeanenPaupers dat het zijn.
En Nawien, wat ben jij voor sukkel? Printscreen is toch ook een manier van omzeilenMegaul
Als je je ogen open had gedaan had je gezien dat het php was, en daar iemand die niet weet hoe hij zo'n beveilig moet omzeilen ook niet met php kan werken werkt het dus wél.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet 'net goed', want het is geen beveiliging.
Is hetzelfde als met voor 100 euri aan CD's de MediaMarkt uitlopen, een bewaker tegenkomen die zegt 'da mag nie' en je dan toch laat doorlopen. Dan zeg je toch ook niet: 'hendig sjiek, zo'n beveiliger'.
met paint lukt het ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:12 schreef Nawien het volgende:
[..]
Directe link![]()
verder praat je wel interessant over photoshop terwijl je zoiets simples niet eens kan omzeilen![]()
Mja dat hoor je steeds vaker. Naabs en PS![]()
Dat soort websites moeten inderdaad harstikke dood. een DDoS, minimaal *interessant kijkt*quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
Erger: de VORIGE knop in je browser mag niet.
Daar heeft PHP niks mee te maken hoor...quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Als je je ogen open had gedaan had je gezien dat het php was, en daar iemand die niet weet hoe hij zo'n beveilig moet omzeilen ook niet met php kan werken werkt het dus wél.
En als jij zo de nerd uit wil hangen moet je ook weten dat het wél een beveiling is![]()
Ooh ker0l, hou toch op, je snapt er echt geen kut van hehquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar heeft PHP niks mee te maken hoor...En dan nog is het een domme beveiliging, want websites opslaan is ook mogelijk, selecteren kopiëren ook, printscreen natuurlijk ook, alles is mogelijk. Daarom stellen die dingen niks voor.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Als je je ogen open had gedaan had je gezien dat het php was, en daar iemand die niet weet hoe hij zo'n beveilig moet omzeilen ook niet met php kan werken werkt het dus wél.
En als jij zo de nerd uit wil hangen moet je ook weten dat het wél een beveiling is![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | // Set the message for the alert box am = "Copyright ADO Den Haag"; // do not edit below this line // =========================== bV = parseInt(navigator.appVersion) bNS = navigator.appName=="Netscape" bIE = navigator.appName=="Microsoft Internet Explorer" function nrc(e) { if (bNS && e.which > 1){ alert(am) return false } else if (bIE && (event.button >1)) { alert(am) return false; } } document.onmousedown = nrc; if (document.layers) window.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); if (bNS && bV<5) window.onmousedown = nrc; </script> |
gewoon CTRL+Cquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Selecteren-Bewerken-Kopieren. Werkt prima hoor!
Nou leg maar uit dan. Het is gewoon zo. Je kan de broncode erbij halen en dan kan je alsnog alles jatten. Geen probleem. Dus is het een overbodige beveiliging.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ooh ker0l, hou toch op, je snapt er echt geen kut van heh![]()
Praten over hacken is tof mén.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat soort websites moeten inderdaad harstikke dood. een DDoS, minimaal *interessant kijkt*
Hij heeft het over die andere site. Maar ook daar:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | var message=""; /////////////////////////////////// function clickIE() {if (document.all) {(message);return false;}} function clickNS(e) {if (document.layers||(document.getElementById&&!document.all)) { if (e.which==2||e.which==3) {(message);return false;}}} if (document.layers) {document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);document.onmousedown=clickNS;} else{document.onmouseup=clickNS;document.oncontextmenu=clickIE;} document.oncontextmenu=new Function("return false") // --> </script> |
Ik had het over illninoworld.com, dat is toch echt phpquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou leg maar uit dan. Het is gewoon zo. Je kan de broncode erbij halen en dan kan je alsnog alles jatten. Geen probleem. Dus is het een overbodige beveiliging.
Dat is PHP ja, maar dat heeft niks met de rechtermuisknopbeveiliging te maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:36 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik had het over illninoworld.com, dat is toch echt phpElke pauper die de beveiliging kan omzeilen kan ook zelf een website maken dus hoeft het ook niet te jatten.
Jij hebt zeker ook geen slot op je fiets heh?
Zodat ze een doel in hun leven hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Waarom worden ICT-knaapjes altijd zo snel boos op elkaar?![]()
Als Nawien die laatste opmerking had gemaakt had ik gezegd "jouw leven is ook nutteloos, maar jij bent er toch ook?", maar dat doe ik niet omdat jij het bent. Je begrijpt ook niet wat ik bedoelquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is PHP ja, maar dat heeft niks met de rechtermuisknopbeveiliging te maken.
Maar mijn punt is: het is zo te jatten voor de kwaadwillenden, en voor de bezoekers is het alleen maar irritant. Dus die beveiligingen zijn zo nutteloos.
Nou...dan is het tijd voor die gasten om Firefox te instaleren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:17 schreef TC03 het volgende:
Ik weet dat ie het bij FireFox doet.Maar de meeste userts gebruiken IE. Dus ik pas me eventjes aan hè. Of is dat ook alweer nie goe.
Ik heb echt geen idee waarom je 'php codes' erbij haalt. Want dat heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:42 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Als Nawien die laatste opmerking had gemaakt had ik gezegd "jouw leven is ook nutteloos, maar jij bent er toch ook?", maar dat doe ik niet omdat jij het bent. Je begrijpt ook niet wat ik bedoel![]()
Ik bedoel, phpcodes zijn niet zo te kopieren in IE, en elke idioot die het wel voor mekaar krijgt dat te doen hoeft niet te jatten omdat ie toch wel weet hoe hij/zij een site kan maken. Dus voor paupern00bs is het wel degelijk een beveiliging.
Voor ons dan weer niet, maar wij zijn ook nerds![]()
Laat maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waarom je 'php codes' erbij haalt. Want dat heeft er niks mee te maken.En óók de 'paupern00bs' kunnen dit jatten, fluitje van een cent.
Goed idee. Maar ik hoop dat je inziet waarom je fout zit.quote:
Ik zit niet fout, jij hebt gewoon geen idee waar ík het over heb. Waarmee ik niet wil zeggen dat jij fout zit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goed idee. Maar ik hoop dat je inziet waarom je fout zit.![]()
Ik hoef mijn gezicht niet te redden, loserts als jij doen mijn niveau automatisch stijgen, kost me geen moeitequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:47 schreef Poncho het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik niet degene die denkt zijn gezicht te kunnen redden door zichzelf als the center of the universe te beschouwen. Zo interessant ben je nu ook weer niet.
Hoi, uniek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
en vaak doet die beveiliging het niet in firefox
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:12 schreef asdqert het volgende:
[..]
kom je op die site, 'bent u ajaxfan' ja/nee![]()
Buiten het feit dat dit niks met dat rechtermuisknop javascript te maken heeft, heb je hier ook geen gelijk in. Vaak is het veel sneller om iets goed te jatten dan het geheel zelf opnieuw te coden, al weet je nog zo goed hoe het moet. Als vergelijking: het is niet voor niks dat voor veel commerciële software cracks worden gemaakt, het is nou eenmaal simpeler om een enkele jump in een nop te veranderen dan miljoenen regels code opnieuw te schrijven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:42 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik bedoel, phpcodes zijn niet zo te kopieren in IE, en elke idioot die het wel voor mekaar krijgt dat te doen hoeft niet te jatten omdat ie toch wel weet hoe hij/zij een site kan maken. Dus voor paupern00bs is het wel degelijk een beveiliging.
Voor ons dan weer niet, maar wij zijn ook nerds![]()
Had je honger?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb niet eens een rechtermuisknop
Hest et er moar drôk met, mien jongquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef Tha_T het volgende:
En alweer een topic opgeruimd
Sites waar printscreen niet werkt bedoel jequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hest et er moar drôk met, mien jong![]()
Er zijn zelfs sites waar je de afbeeldingen niet krijgt met een screenie![]()
Een professionele site die gebruikt maakt van frames??quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:09 schreef TC03 het volgende:
Zo triest, dat sommige mensen het niet leuk vinden als je rechtermuisknop op hun site doet. Ook bij redelijk professionele sites, zoals die van ADO Den Haag. Sjees, hoe zielig kan je zien. Die beveiligingen zijn echt zo 1999.
Daarnaast heeft zo'n beveiliging totaal geen nut, elke idioot weet hoe die te omzeilen valt.
Vorig jaar nog een dergelijke """beveiliging""" ingebouwd omdat de klant het perse wilde. Ook al leg je uit dat je daarmee als een infantiele mongool overkomt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:52 schreef damster het volgende:
[..]
Een professionele site die gebruikt maakt van frames??
en amateuristische kopieerbeveiligingen gebruikt
Lijkt me sterk, kan je niet echt professioneel noemen.
Exact.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:28 schreef veldmuis het volgende:
Rechtermuisknop indrukken, enter drukken, rechtermuisknop loslaten, en zelfs in IE is het geen probleem.
Niks spastisch, al doe je er een half uur over is het nog prima
het volstaat waar ik het voor gebruikquote:
1. firefox/opera of andere non-IE browser gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef Poncho het volgende:
Als je in Display properties>Settings, Advanced>Troubleshooting de hardware acceleration op none zet werkt printscreen wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:54 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Sites waar printscreen niet werkt bedoel je
Ik weet niet of je een voorbeeld hebt, maar dat kan alleen als de inhoud een filmpje is (AVI, MPEG, WMV, FLASH).
Dit omdat de PrintScreen API geen kaas heeft gegeten van DirectX Overlays
Of je kan het (in veel gevallen) gewoon uit je IE cache halen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:35 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
1. firefox/opera of andere non-IE browser gebruiken.
2. source van de pagina bekijken en zoeken op het plaatje; url van plaatje hard in adresbalk inkloppen, klaar.
3. etc.
geen enkele site kan voorkomen dat 'copyrighted' materiaal gekopieerd wordt als men dat niet wil, je kunt het als site-bouwer hoogstens moeilijk maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |