Escape en rechtermuisknop tegelijkertijd in rammen alsof je spatisch bent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef Poncho het volgende:
Als ik een plaatje wil hebben en dat mag niet, dan printscreen ik altijd en photoshop hem.
Hoe kan ik het dan omzeilen?
kom je op die site, 'bent u ajaxfan' ja/neequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef RM-rf het volgende:
Ado den haag
Zou pas koel zijn als ze die rechtermuisknop enkel afschermen bij Ajax fans... dat iedereen van hun gewoon de source mag inzien, behanlve dan ajaxfans die moeten het dan maar via CTRL-E lezen ...
Directe linkquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef Poncho het volgende:
Als ik een plaatje wil hebben en dat mag niet, dan printscreen ik altijd en photoshop hem.
Hoe kan ik het dan omzeilen?
Ik zal de tip aan mijn oom doorgeven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:11 schreef TC03 het volgende:
Zelfs spastische mensen kunnen het omzeilen.
Die wist het allang hoor, ik had gevraagd of hij het je moeder wou doorgeven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:12 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zal de tip aan mijn oom doorgeven.
Ik praat interessant over photoshop? Nou sorry dat ik het woord één keer in de mond neem, meneer de oh zo intellectuele ICT nerd. Misschien dat je eerst een cursus begrijpend lezen moet doen voordat je weer eens wat uit je vreetsteen gooit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:12 schreef Nawien het volgende:
[..]
Directe link![]()
verder praat je wel interessant over photoshop terwijl je zoiets simples niet eens kan omzeilen![]()
Mja dat hoor je steeds vaker. Naabs en PS![]()
Dan hoef ik het mijn moeder niet meer uit te leggen. Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die wist het allang hoor, ik had gevraagd of hij het je moeder wou doorgeven.
-20 onscherp
Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:13 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik praat interessant over photoshop? Nou sorry dat ik het woord één keer in de mond neem, meneer de oh zo intellectuele ICT nerd. Misschien dat je eerst een cursus begrijpend lezen moet doen voordat je weer eens wat uit je vreetsteen gooit.
Helemaal niet 'net goed', want het is geen beveiliging.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Rhinestone het volgende:
Net goed dat je geen rechtermuisknop kan gebruiken op sommige sites. Een vriend van mij heeft een mooie illnino site die 3 keer per dag gekopieerd wordt door oost-europeanenPaupers dat het zijn.
En Nawien, wat ben jij voor sukkel? Printscreen is toch ook een manier van omzeilenMegaul
Als je je ogen open had gedaan had je gezien dat het php was, en daar iemand die niet weet hoe hij zo'n beveilig moet omzeilen ook niet met php kan werken werkt het dus wél.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet 'net goed', want het is geen beveiliging.
Is hetzelfde als met voor 100 euri aan CD's de MediaMarkt uitlopen, een bewaker tegenkomen die zegt 'da mag nie' en je dan toch laat doorlopen. Dan zeg je toch ook niet: 'hendig sjiek, zo'n beveiliger'.
met paint lukt het ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:12 schreef Nawien het volgende:
[..]
Directe link![]()
verder praat je wel interessant over photoshop terwijl je zoiets simples niet eens kan omzeilen![]()
Mja dat hoor je steeds vaker. Naabs en PS![]()
Dat soort websites moeten inderdaad harstikke dood. een DDoS, minimaal *interessant kijkt*quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
Erger: de VORIGE knop in je browser mag niet.
Daar heeft PHP niks mee te maken hoor...quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Als je je ogen open had gedaan had je gezien dat het php was, en daar iemand die niet weet hoe hij zo'n beveilig moet omzeilen ook niet met php kan werken werkt het dus wél.
En als jij zo de nerd uit wil hangen moet je ook weten dat het wél een beveiling is![]()
Ooh ker0l, hou toch op, je snapt er echt geen kut van hehquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar heeft PHP niks mee te maken hoor...En dan nog is het een domme beveiliging, want websites opslaan is ook mogelijk, selecteren kopiëren ook, printscreen natuurlijk ook, alles is mogelijk. Daarom stellen die dingen niks voor.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Als je je ogen open had gedaan had je gezien dat het php was, en daar iemand die niet weet hoe hij zo'n beveilig moet omzeilen ook niet met php kan werken werkt het dus wél.
En als jij zo de nerd uit wil hangen moet je ook weten dat het wél een beveiling is![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | // Set the message for the alert box am = "Copyright ADO Den Haag"; // do not edit below this line // =========================== bV = parseInt(navigator.appVersion) bNS = navigator.appName=="Netscape" bIE = navigator.appName=="Microsoft Internet Explorer" function nrc(e) { if (bNS && e.which > 1){ alert(am) return false } else if (bIE && (event.button >1)) { alert(am) return false; } } document.onmousedown = nrc; if (document.layers) window.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); if (bNS && bV<5) window.onmousedown = nrc; </script> |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |