is dat zo ? ff zoeken danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:34 schreef Kluupkluup het volgende:
je hebt op je telefoon als het goed is ook een beveiliging.. Als je bijv. een minuut in-actief bent geweest ga je vanzelf offline.. ideetje misschien
Als ik eergisteren nog ff op 't forum had gekeken had ik je meteen uit de brand kunnen helpen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:35 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
is dat zo ? ff zoeken dan
Totaal overige kosten:
De overige kosten zijn: ¤ 2,20
![]()
Zal er om denken en ben nog pas gerust gesteld als ik de rekening thuis hebquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:00 schreef SubTOP het volgende:
Nou hehe, ben je nu eindelijk gerust gesteld? Ik zei je gister toch al dat er nix aan de hand was... Denk wel om de btw he....
je kan er alijd nog heen WAPpenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Goh, ben ik ff blij dat het goed afgelopen is. Heb precies hetzelfde probleem. Die van mij heeft 10 uur lang aangestaan en ik slikte wel even toen ik dat zag
. Maar het is precies dezelfde telefoon dus ik ga er van uit dat het wel goed zal zitten
.
Overigens even een geheel offtopic vraag. Ik kom maar niet op de site van T-Mobile. Firefox geeft aan dat het datalimiet overschreden wordt (?) en IE doet ook al moeilijk
. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, of beter nog, hoe ik het verhelp?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
je kan er alijd nog heen WAPpen![]()
waarom halen mensen wap en GPRS door elkaar. wap is een protocol en GPRS is een overdrachtstechniekquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]Als je tenminste GPRS gebruikt, met WAP (bestaat dat nog) belt 'ie wel in.
Waarschijnlijk hoef je je niet zo druk te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |