abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34298146
ok jongens ik ga mn rekening weer online checken
Punk !
pi_34298185
je hebt op je telefoon als het goed is ook een beveiliging.. Als je bijv. een minuut in-actief bent geweest ga je vanzelf offline.. ideetje misschien
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_34298240
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:34 schreef Kluupkluup het volgende:
je hebt op je telefoon als het goed is ook een beveiliging.. Als je bijv. een minuut in-actief bent geweest ga je vanzelf offline.. ideetje misschien
is dat zo ? ff zoeken dan

Totaal overige kosten:

De overige kosten zijn: ¤ 2,20

Punk !
pi_34298355
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:35 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

is dat zo ? ff zoeken dan

Totaal overige kosten:

De overige kosten zijn: ¤ 2,20

Als ik eergisteren nog ff op 't forum had gekeken had ik je meteen uit de brand kunnen helpen!
Heb namelijk precies hetzelfde gehad en de enige kosten die je dan maakt zijn de bytes van de pagina die je bezocht hebt in dit geval voor ¤ 2,20!
pi_34298957
Nou hehe, ben je nu eindelijk gerust gesteld? Ik zei je gister toch al dat er nix aan de hand was... Denk wel om de btw he....
If you need space... join NASA baby!
pi_34299557
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:00 schreef SubTOP het volgende:
Nou hehe, ben je nu eindelijk gerust gesteld? Ik zei je gister toch al dat er nix aan de hand was... Denk wel om de btw he....
Zal er om denken en ben nog pas gerust gesteld als ik de rekening thuis heb
Punk !
pi_34299682
Die rekening kan nooit hoger zijn dan je overzicht nu zegt... Dus slaap lekker...
pi_34300210
Jammer!
pi_34300781
wat? maar 2.20? Zo dat is een anti-climax (voor ons de lezers) Nou ja wel chiill voor je verder enzo, niet dat ik het je niet gun
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
pi_34300929
Goh, ben ik ff blij dat het goed afgelopen is. Heb precies hetzelfde probleem . Die van mij heeft 10 uur lang aangestaan en ik slikte wel even toen ik dat zag . Maar het is precies dezelfde telefoon dus ik ga er van uit dat het wel goed zal zitten .

Overigens even een geheel offtopic vraag. Ik kom maar niet op de site van T-Mobile . Firefox geeft aan dat het datalimiet overschreden wordt (?) en IE doet ook al moeilijk . Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, of beter nog, hoe ik het verhelp?
pi_34303201
explorer gebruiken, bij mij doet firefox het ook niet op die site...
pi_34308983
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 02:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Goh, ben ik ff blij dat het goed afgelopen is. Heb precies hetzelfde probleem . Die van mij heeft 10 uur lang aangestaan en ik slikte wel even toen ik dat zag . Maar het is precies dezelfde telefoon dus ik ga er van uit dat het wel goed zal zitten .

Overigens even een geheel offtopic vraag. Ik kom maar niet op de site van T-Mobile . Firefox geeft aan dat het datalimiet overschreden wordt (?) en IE doet ook al moeilijk . Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, of beter nog, hoe ik het verhelp?
je kan er alijd nog heen WAPpen
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_34309815
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:09 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

je kan er alijd nog heen WAPpen
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:34:37 #114
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_34313475
Vannacht had ik nog even het nieuws gecheckt op m'n foon en was in slaap gedonderd. 10 uur later stond ie nog aan. Niks aan het handje natuurlijk, want hij verplaatst geen data.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_34313639
Gelukkig
anders hadden we een collecte moeten houden voor je.
Had er toch niet aan moeten denken in deze kou langs de deuren te gaan
  Eindredactie Games zaterdag 21 januari 2006 @ 16:42:13 #116
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34313714
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Als je tenminste GPRS gebruikt, met WAP (bestaat dat nog) belt 'ie wel in.

Waarschijnlijk hoef je je niet zo druk te maken.
waarom halen mensen wap en GPRS door elkaar. wap is een protocol en GPRS is een overdrachtstechniek die 2 hebben net zoveel met elkaar te maken als een auto en een wegdek, maar zijn toch echt 2 verschillende dingen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')