Dan moet je dat oude wijf met dat grijze haar wat er staat ff roepen.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Anders ga je langs een speciaalzaak in plaats van dit soort onprofessionele intellingen.
Dus..quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef Gesloten het volgende:
Smullers kroketten uit de muur zijn niet te versmaden
Maar nu moet ik helaas ff wachten voor ik mezelf weer oraal kan verwennen met een kroket van smullers.
Die in Eindhoven is anders best lekkerquote:
Frietzaak van Servex, te vinden op de meeste IC-stations.quote:
Klopt. Geen goed idee om daar langs te gaan als de colleges net klaar zijn, dan puilt het letterlijk uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:41 schreef MREn het volgende:
En dat nog wel nu er sinds enige maanden een BurgerKing op het station zit (zou me niets verbazen als dat de kleinste van het land is).
Geef mij maar een Double Whopper menu, met kaas en bacon en Twister fries. Of een Tender Crisp Hot, die zijn ook niet verkeerd.
Ik kom alleen maar in Zwolle op doorreis, dus ik heb mn BK-menu al ergens anders naar binnen gevreten, meestal Utrecht of Enschede.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:51 schreef Nosh het volgende:
[..]
Klopt. Geen goed idee om daar langs te gaan als de colleges net klaar zijn, dan puilt het letterlijk uit.
ik vind de friet ook lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:45 schreef Pracissor het volgende:
De patat van de Smullers is anders gekozen tot de beste patat in de consumentengids. Het smaakt idd goed!
quote:
ga toch wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Als je een keer in Amersfoort bent kan je beter ff het hoekje om naar de Burger King gaan. Zelden zo'n goede BK gehad, terwijl je op stations toch altijd minder verwacht.
ik eet ook nooit in de trein, wel als ik nog genoeg tijd heb op het station.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ik koop er nooit iets.
Eigenlijk ook omdat ik het aso vind om in een volle trein een bak (stink)patat te gaan zitten vreten.
vind je de goulashkroketten van smullers ook vies?quote:
daarentegen vind ik de twisterfries van bk wel erg lekker.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:17 schreef Pracissor het volgende:
Zo'n hollands patatje vult tenminste, i.t.t. tot die crappy 'french fries' en kleffe hamburgers.
Nooit gegeten, ik haal daar eigenlijk alleen patat en incidenteel een broodje kroket.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je de goulashkroketten van smullers ook vies?
Die zijn idd wel ok, Chicken Royale is ook niet mis, dat langwerpige broodje/sandwich.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daarentegen vind ik de twisterfries van bk wel erg lekker.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je de goulashkroketten van smullers ook vies?
voor fastfood goed te doen idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Die zijn idd wel ok, Chicken Royale is ook niet mis, dat langwerpige broodje/sandwich.
Ik kom geen aapjes kijken, maar mn burger was echt superlekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ga toch weg
waardeloze tent met alleen maar slome negers.
ik krijg die zeepsopstokken niet weg.quote:
En daarom kom ik er altijd. Want het zijn wel 'mijn' slome negers!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ga toch weg
Sommige in DH spreken niet eens nederlands... maar een soort excotische variant van het engels...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik kom geen aapjes kijken, maar mn burger was echt superlekker
Erg opvallend idd, maar ach...zolang ze maar snappen wat ik bestel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Sommige in DH spreken niet eens nederlands... maar een soort excotische variant van het engels...![]()
Zoo, jij kent leuke grapjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
als ze geen nederlands kunnen ga ik altijd tergend langzaam heel hard articuleren wat ik graag wil.
Ja asociaal duur:O ik denk.. patatje klein 1.55 ofzo, kost de saté saus 55 cent:| NAAHH oplichters!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef Gesloten het volgende:
Vanochtend toen ik m`n tentamen af had wilde ik mezelf even trakteren op een lekker kroketje uit de muur op station Zwolle.
Ik pak dus m`n portemonnee om een euro te pakken en loop naar de muur toe, zitten er geen knapperige kroketten in![]()
Dan zou je denken: vraag dan even aan een medewerker.
Maar je voelt hem al aankomen. Er was geen medewerker te vinden en nu heb ik nog steeds geen kroketje op![]()
De echte snackbar, op Utrecht centraal doorlopen naar buiten bij de dixons om de hoek een goddelijke friettent keten genaamd 'menneke pis'.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:08 schreef switchboy het volgende:
Ga dan ook naar een échte snakcbar... ipv een muur.
Is nog veel lekkerder ook
Ja vind ik ook. Goedkoop, ook voor bijvoorbeeld koffie en thee, en bijna nooit druk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Als je een keer in Amersfoort bent kan je beter ff het hoekje om naar de Burger King gaan. Zelden zo'n goede BK gehad, terwijl je op stations toch altijd minder verwacht.
Als je na 45 minuten en/of een keer schijten weer honger wil hebben, is de Mc inderdaad de place to be.quote:
Bram Ladage..? Wel even wachten met eten, anders verbrand je je gehemelte.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:20 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vond de Smullers op Utrecht Centraal ook niet echt denderend. De frietboer verderop naast die saptoko en tegenover de chinees is wel goed daarentegen.
Die frietboer met blauwe borden volgens mij. Staat altijd hetzelfde, ietwat kleine, meisje achter de verhoogde balie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:25 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Bram Ladage..? Wel even wachten met eten, anders verbrand je je gehemelte.
Ach als je echt eten wilt kun je nog het beste naar de C'est du pain/La place gaan, kost ongeveer hetzelfde als de Smullers.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:16 schreef MREn het volgende:
[..]
Als je na 45 minuten en/of een keer schijten weer honger wil hebben, is de Mc inderdaad de place to be.
Ja we hebben het over dezelfde.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die frietboer met blauwe borden volgens mij. Staat altijd hetzelfde, ietwat kleine, meisje achter de verhoogde balie.En ja die is wel fukking heet idd.
![]()
C'est Du Pain is ook wel lekker. Laatst nog wat te eten gehaald, pistoletje zalm en broodje van de dag. Lang leve kortingspasjes, ik hoefde slechts 2,60 te betalen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ach als je echt eten wilt kun je nog het beste naar de C'est du pain/La place gaan, kost ongeveer hetzelfde als de Smullers.
De personeelskantine in Zwolle is erg lekker en goedkoop...Maar ja, alleen voor personeel he?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja we hebben het over dezelfde.
Haha ik ken ook op veel te veel stations de eetfaciliteiten. Komt allemaal door die rotvertragingen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
C'est Du Pain is ook wel lekker. Laatst nog wat te eten gehaald, pistoletje zalm en broodje van de dag. Lang leve kortingspasjes, ik hoefde slechts 2,60 te betalen.
Ah werk je bij de NS? Ik zag er inderdaad op Zwolle ook bij de C'est du pain eens een stel bestellen met een fikse korting. Hoe veel is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De personeelskantine in Zwolle is erg lekker en goedkoop...Maar ja, alleen voor personeel he?![]()
![]()
Ergens bij de stationshal, ben er een keer geweest in november ergens.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
[..]
Ah werk je bij de NS? Ik zag er inderdaad op Zwolle ook bij de C'est du pain eens een stel bestellen met een fikse korting. Hoe veel is het eigenlijk?
Enne... waar zit die personeelskantine dan wel?
60% kortingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
[..]
Ah werk je bij de NS? Ik zag er inderdaad op Zwolle ook bij de C'est du pain eens een stel bestellen met een fikse korting. Hoe veel is het eigenlijk?
Enne... waar zit die personeelskantine dan wel?
Da's echt nog meer dan ik verwacht had, superveel korting!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:20 schreef Aurelium het volgende:
[..]
60% korting(bij smullers, pizzahut, burger king, c'est du pain, cafe-t, cafe hoogcentraal, restaurant de tijd, en kiosken)
Ik heb ook een pasje, aangezien ik bij c'est du pain op Utrecht centraal sta.
Ja, voor Servex personeel dus, NS personeel krijgt 5 of 10%, en koffie van de koffiepasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Da's echt nog meer dan ik verwacht had, superveel korting!!
Ah oké da's weer niet zo erg veel. Wel lekker van de koffiepas.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:36 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, voor Servex personeel dus, NS personeel krijgt 5 of 10%, en koffie van de koffiepas
Het volk van de andere ketens komt anders ook vaak zat langs bij ons om even met hun pasje te pimpenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Sommige CDP'personeelsleden doen er niet moeilijk over om even hun pasje te gebruiken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:56 schreef HPoi het volgende:
De friet van Bram Ladage ketens zijn ronduit ranzig. De friet van Smullers op Rotterdam CS vind ik goed te eten.In het centrum kan je de Bram voorbij lopen (tegenover de MM) en dan bij de FEBO friet halen!
![]()
idd. die burger king in op station amersfoort is echt een kutzaak, waar gek genoeg idd voornamelijk medelanders onvriendelijk achter de kassa stonden te zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ga toch weg
Inderdaad, ik vind het al smerig genoeg dat er 's ochtends snacktenten open zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef Relneger18 het volgende:
je gaat 'sochtends toch geen kroket eten
Vooral die Pizza geur om 8:00 s'ochtends...quote:Op zondag 22 januari 2006 12:13 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het al smerig genoeg dat er 's ochtends snacktenten open zijn.
`s Ochtend snacken is juist erg lekkerquote:Op zondag 22 januari 2006 12:13 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het al smerig genoeg dat er 's ochtends snacktenten open zijn.
Je zou er maar werken!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:17 schreef HPoi het volgende:
[..]
Vooral die Pizza geur om 8:00 s'ochtends...![]()
Weet je welke je eens moet proberen? Die verkoolde kroketten van Ratelband Haphoek!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef Aurelianus het volgende:
De kroketten van de Smullers zijn inderdaad een culinair hoogstandje.
Niet iedereen leeft van 7 tot 23quote:Op zondag 22 januari 2006 12:13 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat soort mensen zie ik ook regelmatig. Om de een of andere reden stinken er heel veel naar bier.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:50 schreef MREn het volgende:
[..]
Niet iedereen leeft van 7 tot 23
Als ik 's nachts werk en ik zit dan om een uurtje of 9 's morgens in de trein met een whopper en een paar blikjes Grolsch wordt ik ook al aangekeken of ik niet goed wijs ben
Ja en afhankelijk van hoe je eruit ziet zou ik ook denken dat je een schooier bent of totaal gek.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:50 schreef MREn het volgende:
[..]
Niet iedereen leeft van 7 tot 23
Als ik 's nachts werk en ik zit dan om een uurtje of 9 's morgens in de trein met een whopper en een paar blikjes Grolsch wordt ik ook al aangekeken of ik niet goed wijs ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |