Dan moet je dat oude wijf met dat grijze haar wat er staat ff roepen.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Anders ga je langs een speciaalzaak in plaats van dit soort onprofessionele intellingen.
Dus..quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef Gesloten het volgende:
Smullers kroketten uit de muur zijn niet te versmaden
Maar nu moet ik helaas ff wachten voor ik mezelf weer oraal kan verwennen met een kroket van smullers.
Die in Eindhoven is anders best lekkerquote:
Frietzaak van Servex, te vinden op de meeste IC-stations.quote:
Klopt. Geen goed idee om daar langs te gaan als de colleges net klaar zijn, dan puilt het letterlijk uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:41 schreef MREn het volgende:
En dat nog wel nu er sinds enige maanden een BurgerKing op het station zit (zou me niets verbazen als dat de kleinste van het land is).
Geef mij maar een Double Whopper menu, met kaas en bacon en Twister fries. Of een Tender Crisp Hot, die zijn ook niet verkeerd.
Ik kom alleen maar in Zwolle op doorreis, dus ik heb mn BK-menu al ergens anders naar binnen gevreten, meestal Utrecht of Enschede.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:51 schreef Nosh het volgende:
[..]
Klopt. Geen goed idee om daar langs te gaan als de colleges net klaar zijn, dan puilt het letterlijk uit.
ik vind de friet ook lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:45 schreef Pracissor het volgende:
De patat van de Smullers is anders gekozen tot de beste patat in de consumentengids. Het smaakt idd goed!
quote:
ga toch wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Als je een keer in Amersfoort bent kan je beter ff het hoekje om naar de Burger King gaan. Zelden zo'n goede BK gehad, terwijl je op stations toch altijd minder verwacht.
ik eet ook nooit in de trein, wel als ik nog genoeg tijd heb op het station.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ik koop er nooit iets.
Eigenlijk ook omdat ik het aso vind om in een volle trein een bak (stink)patat te gaan zitten vreten.
vind je de goulashkroketten van smullers ook vies?quote:
daarentegen vind ik de twisterfries van bk wel erg lekker.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:17 schreef Pracissor het volgende:
Zo'n hollands patatje vult tenminste, i.t.t. tot die crappy 'french fries' en kleffe hamburgers.
Nooit gegeten, ik haal daar eigenlijk alleen patat en incidenteel een broodje kroket.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je de goulashkroketten van smullers ook vies?
Die zijn idd wel ok, Chicken Royale is ook niet mis, dat langwerpige broodje/sandwich.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daarentegen vind ik de twisterfries van bk wel erg lekker.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je de goulashkroketten van smullers ook vies?
voor fastfood goed te doen idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Die zijn idd wel ok, Chicken Royale is ook niet mis, dat langwerpige broodje/sandwich.
Ik kom geen aapjes kijken, maar mn burger was echt superlekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ga toch weg
waardeloze tent met alleen maar slome negers.
ik krijg die zeepsopstokken niet weg.quote:
En daarom kom ik er altijd. Want het zijn wel 'mijn' slome negers!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ga toch weg
waardeloze tent met alleen maar slome negers.
Sommige in DH spreken niet eens nederlands... maar een soort excotische variant van het engels...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik kom geen aapjes kijken, maar mn burger was echt superlekker
Erg opvallend idd, maar ach...zolang ze maar snappen wat ik bestel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Sommige in DH spreken niet eens nederlands... maar een soort excotische variant van het engels...![]()
Zoo, jij kent leuke grapjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
als ze geen nederlands kunnen ga ik altijd tergend langzaam heel hard articuleren wat ik graag wil.
Ja asociaal duur:O ik denk.. patatje klein 1.55 ofzo, kost de saté saus 55 cent:| NAAHH oplichters!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef Gesloten het volgende:
Vanochtend toen ik m`n tentamen af had wilde ik mezelf even trakteren op een lekker kroketje uit de muur op station Zwolle.
Ik pak dus m`n portemonnee om een euro te pakken en loop naar de muur toe, zitten er geen knapperige kroketten in![]()
Dan zou je denken: vraag dan even aan een medewerker.
Maar je voelt hem al aankomen. Er was geen medewerker te vinden en nu heb ik nog steeds geen kroketje op![]()
De echte snackbar, op Utrecht centraal doorlopen naar buiten bij de dixons om de hoek een goddelijke friettent keten genaamd 'menneke pis'.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:08 schreef switchboy het volgende:
Ga dan ook naar een échte snakcbar... ipv een muur.
Is nog veel lekkerder ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |