Dan moet je dat oude wijf met dat grijze haar wat er staat ff roepen.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Anders ga je langs een speciaalzaak in plaats van dit soort onprofessionele intellingen.
Dus..quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef Gesloten het volgende:
Smullers kroketten uit de muur zijn niet te versmaden
Maar nu moet ik helaas ff wachten voor ik mezelf weer oraal kan verwennen met een kroket van smullers.
Die in Eindhoven is anders best lekkerquote:
Frietzaak van Servex, te vinden op de meeste IC-stations.quote:
Klopt. Geen goed idee om daar langs te gaan als de colleges net klaar zijn, dan puilt het letterlijk uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:41 schreef MREn het volgende:
En dat nog wel nu er sinds enige maanden een BurgerKing op het station zit (zou me niets verbazen als dat de kleinste van het land is).
Geef mij maar een Double Whopper menu, met kaas en bacon en Twister fries. Of een Tender Crisp Hot, die zijn ook niet verkeerd.
Ik kom alleen maar in Zwolle op doorreis, dus ik heb mn BK-menu al ergens anders naar binnen gevreten, meestal Utrecht of Enschede.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:51 schreef Nosh het volgende:
[..]
Klopt. Geen goed idee om daar langs te gaan als de colleges net klaar zijn, dan puilt het letterlijk uit.
ik vind de friet ook lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:45 schreef Pracissor het volgende:
De patat van de Smullers is anders gekozen tot de beste patat in de consumentengids. Het smaakt idd goed!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |