dennistd krijg wat een je grote teen, jankende homoquote:
Doe dat maar, nep-crewquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef Scorpie het volgende:
we nemen het mee naar achter, en je hoort z.s.m. wat er uit het overleg komt.
Dat zal je leren!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Koenz0r het volgende:
Neem nou als voorbeeld dit topic:
Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons] #3
Bah zeg, hier zitten echt alle aarslikkers bij die ooit hopen moderator ofzo te worden. Oehh, die persoon heeft een webicon van 20 kb te groot. ADMIN!!!! MODERATOR!!!! MOEDER!!! Die mensen maken echt een sport om elke avatar uitbundig te controleren, en het daarna aldoende in het NSB topic te melden.
Nog zo een kneus;
[..]
dennistd krijg wat een je grote teen, jankende homo![]()
neequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:41 schreef Koenz0r het volgende:
Boehoehoehoe, mensen moesten 18 kb wat over de limit was meer inladen. Ik had teminste een toffe avatar[afbeelding]
MAAR DAT KAN NIET !!!!!!!11EONOENENOEquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:44 schreef DjDev het volgende:
Overigens zijn regels regels
Je gaat toch ook niet zeggen
Ja ik ging 128Km/u op een weg waar je 120 mag...boehoehoehoe ik ging maar 8km/u te hard
Je kan niet zonder rijbewijs rijden?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:45 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
MAAR DAT KAN NIET !!!!!!!11EONOENENOE
want ik heb geen rijbewijs
Schrijf een column 14.gifquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mijn opa was een Pool (Zuid of Noord weet ik niet) en die was beslist geen NSB'er. Hij had eerder communistische sympathieen. Daar is ie voor geholpen. Nou, mijn andere opa was geen Pool, maar dus ook geen NSB. Hoe ik dit allemaal weet, weet ik niet want ze waren al dood voor ik het woord 'plamuurmes' kon zeggen, een woord dat mijn Poolse opa mij leerde zodat ik later een goede schilder zou worden. Zoals je ziet had hij geen fuck verstand van de schilderkunst.
Arme jij ..quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mijn opa was een Pool (Zuid of Noord weet ik niet) en die was beslist geen NSB'er. Hij had eerder communistische sympathieen. Daar is ie voor geholpen. Nou, mijn andere opa was geen Pool, maar dus ook geen NSB. Hoe ik dit allemaal weet, weet ik niet want ze waren al dood voor ik het woord 'plamuurmes' kon zeggen, een woord dat mijn Poolse opa mij leerde zodat ik later een goede schilder zou worden. Zoals je ziet had hij geen fuck verstand van de schilderkunst.
rijden? kun je dat eten?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan niet zonder rijbewijs rijden?
Je bent écht fan van Brusselmans hè?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jammer dat je avatar onder de 100 Kb is. Anders had ik je flink in je poepert genaait. Jij gemene boefquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:42 schreef tonks het volgende:
Je avatar zoog
Dat zeiden de NSB'ers ook. Regels zijn regels. Het is nu eenmaal een regel om een gele ster te dragen op je jas. Het is een regel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Hier op Fok zijn dit nu eenmaal de regels, als je je er niet aan wilt houden dan kom je hier toch niet.
Die mensen in dat topic verkleinen je icoontjes vaak. HuHu is hier heel goed in. Maar ik denk dat ze je nu niet meer willen helpen he. als je ze allemaal NSB-er noemtquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:47 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Jammer dat je avatar onder de 100 Kb is. Anders had ik je flink in je poepert genaait. Jij gemene boef
Ik heb dan ook een hekel aan joden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:48 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat zeiden de NSB'ers ook. Regels zijn regels. Het is nu eenmaal een regel om een gele ster te dragen op je jas. Het is een regel.
Als ik een permban in Feedback heb. Wordt het moeilijk om te vragen. En ik ga geen contact opzoeken met fokkersquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Die mensen in dat topic verkleinen je icoontjes vaak. HuHu is hier heel goed in. Maar ik denk dat ze je nu niet meer willen helpen he. als je ze allemaal NSB-er noemt
Die van jou doet maar alsofquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:42 schreef tonks het volgende:
Je avatar zoog
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |