Wel eentje die 23 mei jarig is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook wel een kloon die maandag jarig is.![]()
Mijn kloon Skaai jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook wel een kloon die maandag jarig is.![]()
Ja, daarom! Jij kent ze alleen van de leuke, geromantiseerde verhaaltjesquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat jij Karel ende Elegast niet goed vindt trouwens. Je bent van die tijd.![]()
Oké, nu begrijp ik je. Ik snap dat jij de historische waarde beter kan inschatten dan wij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, daarom! Jij kent ze alleen van de leuke, geromantiseerde verhaaltjesIk heb die twee losers echt meegemaakt!
Oh ja, jij ookquote:
Ik las vanmiddag even toen die discussie er was, maar toen had ik geen tijd om te reageren, dus heb ik net de rest even gelezenquote:
Ik als halve stoere man bestempeld?!?!?quote:
Ik niet.. ik ben te stoer om als halve stoere man bestempeld te wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik als halve stoere man bestempeld?!?!?
I'll take it!![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik niet.. ik ben te stoer om als halve stoere man bestempeld te worden
Ooh... misschienquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je houdt je misschien stoer, maar van binnen ben je een watje
![]()
![]()
Ja, doeiquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Ik ga naar bed. Boek lezen en dan slapen...
Lees ze.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Ik ga naar bed. Boek lezen en dan slapen...
quote:
Kut als mensen dat doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]. Daar wilde ik het dus net met hem over hebben
.
Ik ben zó engquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:48 schreef Zhenar het volgende:
Nu snap ik opeens waarom er op de vorige meet zo weinig mensen waren. Iedereen vreest MissBliss!![]()
![]()
Ik krijg nog de koude rillingen als ik aan je terugdenkquote:
Ik zag net wel een poster ervan!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:41 schreef LeBeau het volgende:
Heeft iemand hierGhost Whisperer
gezien?
Nee!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zag net wel een poster ervan!Telt dat ook?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |