Ik hoor wel van meer dat ik er zo onguur uitziequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef Geesoes het volgende:
Tis ook wel maf dat ze een les auto naar de kant halen. Maar hoe zit dat nou met ideebewijs/ Een snor mag toch alleen naar je idee vragen als hij je ergens van verdenkt? En bij lesauto aanhouden horen ze toch de rijistructeur naar idee te vragen.
Wacht maar tot die L van je dak is! Dan ben je vogelvrij!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:09 schreef Jim.Beam het volgende:
En de klacht...dat ik nu weer 30 euri's moet dokken terwijl ze lesauto's niet interessant horen te vinden!![]()
Ja en je moeder is een "Geef me aandacht hoer" ----> Tippelzonequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:57 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Geen ID-kaard is 50 euro boete.
Klagen ... man .. dit is een verkapt: "Geef me aandacht topic" ---->ONZ
Dudequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
-Edit: niets zinnigs te melden? Dan reageer je toch gewoon niet.-
in welk jaartal leef jij?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:11 schreef sjeppert het volgende:
die 30 euro is toch weer mooi een rijles
IEDEREEN moet zich kunnen legitimeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:18 schreef KieWie het volgende:
Hij zou enkel de bestuurder van het voertuig (de rij-instructeur) naar z'n legitimatie moeten vragen, volgens mij. Een auto waarin ik als passagier meereed is ook een keer aangehouden, maar ze vroegen enkel aan de bestuurder of hij zich kon legitimeren. Verder mogen ze er niet zomaar naar vragen, inderdaad. Maar hoe het werkelijk zit in bovenstaande situatie, weet ik niet zeker.
Ik denk in 2006? één rijles van 50 minuten kost rond de 30 euro, als je daar op doelde.quote:
Hier niet, ¤40 komt eerst.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ik denk in 2006? één rijles van 50 minuten kost rond de 30 euro, als je daar op doelde.
bij ons ¤58 voor 1,5 uurquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ik denk in 2006? één rijles van 50 minuten kost rond de 30 euro, als je daar op doelde.
Dan moest er wel een hele special treatment bijkomen ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:11 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hier niet, ¤40 komt eerst.(Gelukkig heb ik m'n rijbewijs!
)
Ja dikke lul we moesten dus aan de kant, vraagt die knaap van de politie om m'n ID.............. Ja het spijt me meneer agent die heb ik niet bij me. Begint die lijpo te lachen Dat wordt dan 30 euri jongeman (terwijl die zelf nauwelijks uit de luiers was), nou afijn kan ik mee leven eigen schuld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:15 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ja en je moeder is een "Geef me aandacht hoer" ----> Tippelzone
Doe toch normaal man weet zelf donders goed hoeveel ik moet dokken wijsneus.![]()
Smerige ranzige kutfiguren zijn het.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:09 schreef Jim.Beam het volgende:
Ja dikke lul we moesten dus aan de kant, vraagt die knaap van de politie om m'n ID..............Ja het spijt me meneer agent die heb ik niet bij me. Begint die lijpo te lachen
Dat wordt dan 30 euri jongeman (terwijl die zelf nauwelijks uit de luiers was), nou afijn kan ik mee leven eigen schuld.
Die boetes zijn toch landelijk, of zit ik nu onzin uit te kramen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:14 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Smerige ranzige kutfiguren zijn het.
Maar erg vreemd dat je 30 euro moest betalen. Hier in Brabant betaalde ik 50 euro voor datzelfde geintje.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:21 schreef Jim.Beam het volgende:
39 euri's voor 50 minuten, 72 voor 100 minuten. Een paar rijlesjes minder kan heel wat schelen dus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |